Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
-
paniczq
- Posty: 316
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
-
Kontaktowanie:
Post
autor: paniczq » 2017-01-05, 13:58
sbanys pisze:Tak jak zubr9471 pisze ktoś wypiłował rowek. Tylko po co ?
Musiałby wypiłować i nadlać środek, co według mnie jest niemożliwe. Zrobię dokładne zdjęcia porównawcze z wymiarami i zamieszczę na forum. Według mnie były dwa typy lub jest to dekiel z jakiegoś innego modelu.
10.01.2017
Poniżej fotki, z tyłu wyglądają tak samo. To musi być 2 wersja, pytanie jak do tego dekla wygląda blokada koła tył?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2017-01-10, 16:43 przez
paniczq, łącznie zmieniany 1 raz.
-
sbanys
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
- Lokalizacja: Wolbrom
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sbanys » 2017-01-05, 14:31
paniczq pisze:a mają koledzy wiedze w sprawie blokady koła tylnego. Gdzie można zakupić taki element lub wymiary oryginału?
Chodzi ci o ten element ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
paniczq
- Posty: 316
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
-
Kontaktowanie:
Post
autor: paniczq » 2017-01-05, 15:49
sbanys pisze:paniczq pisze:a mają koledzy wiedze w sprawie blokady koła tylnego. Gdzie można zakupić taki element lub wymiary oryginału?
Chodzi ci o ten element ?
Ten co wskazany na zdjęciu:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
siwer
- Posty: 94
- Rejestracja: 2010-11-19, 20:23
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175 dudek
wsk m150
wsk lelek
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: siwer » 2017-01-09, 21:10
i jak z tymi zdjeciami ?
-
paniczq
- Posty: 316
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
-
Kontaktowanie:
Post
autor: paniczq » 2017-01-10, 15:25
siwer pisze:i jak z tymi zdjeciami ?
Ja również proszę o wymiary blokady koła tył, u mnie była tulejka. Nie mogę nigdzie znaleźć jak powinien wyglądać oryginał.
. Poniżej kolejne zdjęcie z klockiem jakie znalazłem:):)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
paniczq
- Posty: 316
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
-
Kontaktowanie:
Post
autor: paniczq » 2017-01-11, 01:09
zubr9471 pisze:przepraszam że to tak długo trwało
Dziękujemy:)
Tak wygląda to cholerstwo:P
Teraz pytanie gdzie to kupić. Aby dorobić potrzebowałbym wymiary lub oryginał na wypożyczenie.

:P:P może jest ktoś skłonny wypożyczyć?
-
paniczq
- Posty: 316
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
-
Kontaktowanie:
Post
autor: paniczq » 2017-01-11, 13:40
zubr9471 pisze:Ja jestem skłonny to wykonać i to zrobie ale nie w tym tygodniu
To czekamy na wymiary

:)
-
paniczq
- Posty: 316
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
-
Kontaktowanie:
Post
autor: paniczq » 2017-01-11, 15:30
zubr9471 pisze:Źle mnie zrozumiałeś jestem skłonny wykonać replike tego i sprzedać więc będzie można to kupić.
To ja poproszę 3szt.
Chętnie pomogę. Mogę wykonać rysunek w AutoCAD. Jak rozumiem materiał pewnie aluminium?
-
siwer
- Posty: 94
- Rejestracja: 2010-11-19, 20:23
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175 dudek
wsk m150
wsk lelek
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: siwer » 2017-01-12, 04:13
Dla mnie też 1 szt

-
mm8255
- Posty: 137
- Rejestracja: 2013-12-11, 04:10
- GG: 0
- Moje maszyny: shl m11
- Lokalizacja: wroclaw
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mm8255 » 2017-01-12, 04:19
Czy jest ktoś w posiadaniu części do WSK z1 lub z2 bordo w oryginalnej farbie - wahacz, amortyzatory tył, osłona łańcucha? dobrze zapłacę za części - mogę też wymienić się za moje + dopłata - mam ale do malowania a ja potrzebuje w oryginalnej farbie.
-
mm8255
- Posty: 137
- Rejestracja: 2013-12-11, 04:10
- GG: 0
- Moje maszyny: shl m11
- Lokalizacja: wroclaw
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mm8255 » 2017-01-13, 21:03
jakie uszczelniacze do lag wkładacie? Bo moje sa rozsypane i szukam jakie wymiary?
-
s06tuner
- Posty: 174
- Rejestracja: 2016-01-17, 19:48
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m150, wfm m06, jawa 353 1959r, jawa 354 1957r,tula 200
- Lokalizacja: wilkszyn
-
Kontaktowanie:
Post
autor: s06tuner » 2017-03-11, 21:30
cześć panie i panowie - też mam m-150 z tym żę w trakcie renowacji - jako ciekawostke dodam że mam silnik z czterema biegami (nie piszcie że jakiś inny silnik mam - wiem co jest co

mam s-06 nie w2) - szukam kogoś kto ma taką w okolicy wrocławia, środy śląskiej lub dalej na dolnym śląsku bo jeszcze długa droga żeby pośmigać na niej a chciał bym we współpracy z kimś sprawdzić jak chodzi taka skrzynia i jak to jeździ. kwestia dogadania. jeśli ktoś jest z rejonu prosił bym o odzew
-
Łukasz7979
- Posty: 8
- Rejestracja: 2017-06-01, 00:40
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M-150 rok 1960 numer ramy 160704
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Łukasz7979 » 2017-06-04, 20:39
Niedawno kupiłem WSK M-150. Motor na chodzie, ale silnik często gaśnie na niskich obrotach. Chcę wymienić gaźnik i zastanawiam się czy jest to taki sam gaźnik jak w wsk 125 - gaźnik B20. Czy może ktoś zna ten temat? Pozdrawiam
-
halcik
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
- Lokalizacja: Kutno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: halcik » 2017-06-04, 20:53
Katalog części ewentualnie instrukcja odpowie na Twoje pytania, jeśli oczywiście masz. Ja bym obstawiał, że różnił się dyszami
-
Łukasz7979
- Posty: 8
- Rejestracja: 2017-06-01, 00:40
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M-150 rok 1960 numer ramy 160704
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Łukasz7979 » 2017-06-04, 21:09
Oczywiście chodziło mi o gaźnik G20. Czy ktoś próbował produktów made in Taiwan ?
Zastanawia mnie również pusta puszka filtra powietrza. Czy nie powinno tam być jakiegoś wkładu?
Pozdrawiam
-
Łukasz7979
- Posty: 8
- Rejestracja: 2017-06-01, 00:40
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M-150 rok 1960 numer ramy 160704
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Łukasz7979 » 2017-06-04, 21:14
halcik,
w książce o SHL Jerzego Pancewicza jest mowa o gaźniku G20 dla silnika 150 cm.
-
dąbek
- Posty: 405
- Rejestracja: 2013-06-19, 21:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1958 r
JAWA 50 typ 20
- Lokalizacja: Grudziądz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: dąbek » 2017-06-04, 22:08
s06tuner pisze: ↑2017-03-11, 21:30
ji - jako ciekawostke dodam że mam silnik z czterema biegami (nie piszcie że jakiś inny silnik mam - wiem co jest co

mam s-06 nie w2) -
Rozumiem, że to jakaś twoja przeróbka

-
halcik
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
- Lokalizacja: Kutno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: halcik » 2017-06-04, 23:21
Wiem, że chodzi Ci o G20. Temat jest mi znany, powiedzmy. Bo mam osę M50, czyli również jest to G20 dla pojemności 150. Wiem też, że rozwiercone cylindry na 175 na gaźniku G20 mają już za ubogą mieszankę i tendencję do zacierania. Sam w ten temat się jeszcze nie wbijałem bo aktualnie jeżdżę M52 z silnikiem 175 i gaźnikiem pegaza.
-
Łukasz7979
- Posty: 8
- Rejestracja: 2017-06-01, 00:40
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M-150 rok 1960 numer ramy 160704
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Łukasz7979 » 2017-06-04, 23:30
Liczenie WSK M-150
Poszperałem w internecie i znalazłem następujące numery ram WSK M-150. Jestem ciekaw ile ich jeszcze zostało.
Jeśli waszego motocykla tu nie ma to proszę o dopisanie się. Mój motorek to rama nr 160704.
119668
125433
126241
127230
129157
160704
181449
185082
186415
187419
-
SHLnik
- Posty: 198
- Rejestracja: 2010-07-25, 15:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: lubelskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: SHLnik » 2017-06-06, 11:51
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości