-
Motór1758
- Posty: 13
- Rejestracja: 2016-12-08, 21:21
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 3 , WSK 4 , JAWA 175 , MOTORYNKA , ROMET
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Motór1758 » 2017-03-16, 22:54
Witam.
Posiadam wsk 125 którą kiedyś przedstawiłem tutaj na forum

mam problem ze skrzynią biegów otóż Jak jade i z jedynki włożę dwójkę i później trójkę wszystko elegancko ale jak później zrzucam z trójki na dwójkę i później chce jedynke nie da rady wsadzić biegu Tak jakby jej nie było Fakt faktem dźwignia ugina się do dołu ale na nic to Dopiero jak stanę i zgasze motor i poruszam nim przód , tył i w tym samym czasie bede ruszał dźwignią jedynka wskoczy Nie mam żadnego pomysłu jaka może to być przyczyna Sprzęgło w porządku nie ciągnie nic z tych rzeczy linka od sprzegla nowa Aa i zapomniałem dodać że jak tylko ją kupiłem cały czas tak było z tą jedynką Mysle że ktoś orientuje się co może być przyczyną i pomoże Pozdrawiam.

-
halcik
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
- Lokalizacja: Kutno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: halcik » 2017-03-16, 23:33
A dźwignia zmiany biegów wraca Ci na miejsce po zmienianie biegów lub w chwili gdy nie możesz włączyć 1 czy popchniecie dźwigni ku górze lekko i dopiero w dół pomaga?
-
Motór1758
- Posty: 13
- Rejestracja: 2016-12-08, 21:21
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 3 , WSK 4 , JAWA 175 , MOTORYNKA , ROMET
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Motór1758 » 2017-03-17, 00:32
Dźwignia wraca jak zmieniam biegi nie zostaje Ale drugi sposób nie pomaga
-
halcik
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
- Lokalizacja: Kutno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: halcik » 2017-03-17, 07:38
No to może wybierak dostał luzow i stąd taki cuda. Co by nie było jeśli chcesz to poprawić to silnik trzeba rozłożyć. Najlepiej właśnie w chwili wystąpienia problemu
-
lykus
- Posty: 23
- Rejestracja: 2016-06-22, 16:50
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
Ogar 202
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: lykus » 2017-03-17, 11:12
Zobacz jeszcze, czy wałka od zmiany biegów nie da się jeszcze mocniej wyciągnąć i dopiero skręć dźwignie. Tak by nie było luzu
-
jakemdural
- Posty: 429
- Rejestracja: 2011-02-01, 13:23
- GG: 0
- Moje maszyny: wski wfmki
cezeta komarki
i inne
- Lokalizacja: Skierniewice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jakemdural » 2017-03-17, 18:00
Tak powinno być, żeby nie wbił jakiś świeżak jedynki po rozpędzeniu moto...
Jak będziesz redukował to jak wbijesz 2 i puścisz dzwignie biegów, trąć delikatnie tęże dźwignie do góry czubeczkiem stopy tak jakbyś chciał 3 wsadzić ale tak ciut ciut żeby nie zapiąć 3, tak wiem pomerdane..., i dopiero w dół i jedynka się zapnie...
w książce dodawanej do wuesek hen hen temu było to opisane...
-
jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jjaworskyy » 2017-03-17, 18:19
jakemdural pisze: ↑2017-03-17, 18:00
Tak powinno być, żeby nie wbił jakiś świeżak jedynki po rozpędzeniu moto...
Jak będziesz redukował to jak wbijesz 2 i puścisz dzwignie biegów, trąć delikatnie tęże dźwignie do góry czubeczkiem stopy tak jakbyś chciał 3 wsadzić ale tak ciut ciut żeby nie zapiąć 3, tak wiem pomerdane..., i dopiero w dół i jedynka się zapnie...
w książce dodawanej do wuesek hen hen temu było to opisane...
A ja byłem przekonany że coś nie tak mam ze skrzynią, żeby zredukować z 2 na 1 muszę delikatnie dźwignię dać do góry i wtedy wbiję 1

-
halcik
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
- Lokalizacja: Kutno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: halcik » 2017-03-17, 18:23
jakemdural pisze: ↑2017-03-17, 18:00
Tak powinno być, żeby nie wbił jakiś świeżak jedynki po rozpędzeniu moto...
Jak będziesz redukował to jak wbijesz 2 i puścisz dzwignie biegów, trąć delikatnie tęże dźwignie do góry czubeczkiem stopy tak jakbyś chciał 3 wsadzić ale tak ciut ciut żeby nie zapiąć 3, tak wiem pomerdane..., i dopiero w dół i jedynka się zapnie...
w książce dodawanej do wuesek hen hen temu było to opisane...
Już mu to proponowałem pisząc powyżej, to nie to
-
jakemdural
- Posty: 429
- Rejestracja: 2011-02-01, 13:23
- GG: 0
- Moje maszyny: wski wfmki
cezeta komarki
i inne
- Lokalizacja: Skierniewice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jakemdural » 2017-03-17, 22:00
I tak ma to się odbywać jak jest złożone jak ŚWIDNIK przykazał...
i Pan Henryk Załęski...
-
halcik
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
- Lokalizacja: Kutno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: halcik » 2017-03-17, 23:08
Ale ten sposób wbicia jedynki nie zadziałał więc nie to jest przyczyną lub rozwiązaniem problemu
-
Motór1758
- Posty: 13
- Rejestracja: 2016-12-08, 21:21
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 3 , WSK 4 , JAWA 175 , MOTORYNKA , ROMET
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Motór1758 » 2017-03-18, 12:00
Problem rozwiązany wina leżała po stronie wybieraka Dziekuje za pomoc

-
halcik
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
- Lokalizacja: Kutno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: halcik » 2017-03-18, 12:31
Rozklekotany, czy wyrobiony?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości