CDI W WSK 125
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 2012-08-17, 13:07
- GG: 0
- Moje maszyny: 2 x WSK 125 1985
motorynka M3
Romet Mińsk 400
Suzuki GS 500 - Lokalizacja: okolice Nowego Miasta Lubawskiego
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Dzięki
mam jeszcze jedne pytanko jeśli będę chciał przerobić na bez masowy to czarny przewód odlutować i połączyć bezpośrednio z tym drucikiem, żółty odlutować tylko i nic przy nim nie robić oraz biały odlutować i połączyć z drucikiem bezpośrednio ?
Do bez masowego mogę użyć regulatora na 4 piny czy na 5 pinów ?
mam jeszcze jedne pytanko jeśli będę chciał przerobić na bez masowy to czarny przewód odlutować i połączyć bezpośrednio z tym drucikiem, żółty odlutować tylko i nic przy nim nie robić oraz biały odlutować i połączyć z drucikiem bezpośrednio ?
Do bez masowego mogę użyć regulatora na 4 piny czy na 5 pinów ?
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 2016-03-07, 22:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, MZ TS 250, MZ Trophy 250 x2, Simson s51,
- Lokalizacja: Lipno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Koledzy czy ten regulator jest do cewek bezmasowych?
http://allegro.pl/neken-shaft-street-ze ... 54477.html
http://allegro.pl/neken-shaft-street-ze ... 54477.html
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 2015-06-15, 20:24
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk125-72rWFM125-61r
- Lokalizacja: mrągowo
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Tak do bez-masowych , czarny przewód po stacyjce .
- RaPi
- Posty: 121
- Rejestracja: 2007-01-03, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: ze Świdnika
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Szukałem czegoś innego ale przez przypadek nalazło mi się zdjęcie mojego pierwszego CDI z 2007 roku 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Ciekawe znalezisko 
My w 2011 roku pierwsze próby robiliśmy tego.
W sumie z-tomek zapoczątkował to.
Wejdź w pierwszy post na tej stronie
Teraz można się z tego pośmiać, nie pamiętam już iskry nie było, bo nie dał modułu czy tam cewki

My w 2011 roku pierwsze próby robiliśmy tego.
W sumie z-tomek zapoczątkował to.
Wejdź w pierwszy post na tej stronie

Teraz można się z tego pośmiać, nie pamiętam już iskry nie było, bo nie dał modułu czy tam cewki

-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2017-02-07, 00:14
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
Romet K125 - Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
witam, zrobiłem sobie cdi na starej podstawie silnik odpala, ale nie wiem jak podłączyć światła. Mam zwykły zapłon z regulatorem taka szarą kostką. kable z iskrownika podpiąłem tak :
1. biało niebieski - impulsator do modułu
2. czarno czerwony - cewka zapłonowa do modułu
3. biały - ładowanie do regulatora
4. żółty - światła do regulatora
5. zielony - masa
A pod regulator są podłączone kable: żółty, biały, masa, i kabel do akumulatora.
Chciałbym mieć światła z cewek, tylko jak mam to podłączyć ?
1. biało niebieski - impulsator do modułu
2. czarno czerwony - cewka zapłonowa do modułu
3. biały - ładowanie do regulatora
4. żółty - światła do regulatora
5. zielony - masa
A pod regulator są podłączone kable: żółty, biały, masa, i kabel do akumulatora.
Chciałbym mieć światła z cewek, tylko jak mam to podłączyć ?
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-01-12, 22:44
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 gil
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
koledzy zrobiłem zapłon cdi do wsk 125 i problem z magnetem, jak głęboko powinien stożek wchodzić na wał. Moje magneto rozwaliło mi dwa stojany.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Nie chodzi o to jak głęboko wchodzi, tylko jest tam mało miejsca i trzeba to zdystansować odpowiednio....
Czyli obniżyć stojan
Czyli obniżyć stojan

-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-01-12, 22:44
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 gil
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
podpowiedz jak to ugryź, nie mam za dużo miejsca. Ratuje mnie tylko wytoczyc stożek ,na nowym magnecie płycej.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Nie wiem jak to rozwiazałeś u siebie, nie widzę - więc nie podpowiadam 

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Zobacz ile wystaje Ci czop wału, jak jest lekko wbity to już masz kwas 

-
- Posty: 32
- Rejestracja: 2012-08-17, 13:07
- GG: 0
- Moje maszyny: 2 x WSK 125 1985
motorynka M3
Romet Mińsk 400
Suzuki GS 500 - Lokalizacja: okolice Nowego Miasta Lubawskiego
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Witam
mam problem a mianowicie z statora z żółtego przewodu wychodzi tylko na wolnych około 6-7V po dodaniu gazu dochodzi do 10V a na białym tylko 3-4 V czy to możliwe że statory są na ładowanie 6V ? Czy magneto a stator jest miedzy nimi jakaś zależność czy magneto jest od 2t a stator od 4t lub odwrotnie ?
mam problem a mianowicie z statora z żółtego przewodu wychodzi tylko na wolnych około 6-7V po dodaniu gazu dochodzi do 10V a na białym tylko 3-4 V czy to możliwe że statory są na ładowanie 6V ? Czy magneto a stator jest miedzy nimi jakaś zależność czy magneto jest od 2t a stator od 4t lub odwrotnie ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 2014-10-11, 10:59
- GG: 10455945
- Moje maszyny: Głównie WSK
- Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
CDI od Audiobasa. Po około roku użytkowania, odpaliłem moto, po chwili zgasł i brak mu iskry.
Jak najszybciej sprawdzić poprawność działania poszczególnych elementów? Dodam, że całą instalacje sprawdziłem pod kątem poprawnego podłączenia, inna fajka, inne świece, sprawdzona przerwa na impulsatorze, podmieniłem też moduł itp.
Łopatologicznie, bo na elektryce to się kiepsko znam. Gdzie powinien być prąd i jaki podczas kopania?
Jak najszybciej sprawdzić poprawność działania poszczególnych elementów? Dodam, że całą instalacje sprawdziłem pod kątem poprawnego podłączenia, inna fajka, inne świece, sprawdzona przerwa na impulsatorze, podmieniłem też moduł itp.
Łopatologicznie, bo na elektryce to się kiepsko znam. Gdzie powinien być prąd i jaki podczas kopania?
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Dlaczego w pierwszej kolejności nie dzwonisz do osoby, od której kupiłeś czyli w tym przypadku mnie?
Zadzwoń pomierzymy
Zadzwoń pomierzymy

-
- Posty: 56
- Rejestracja: 2014-10-11, 10:59
- GG: 10455945
- Moje maszyny: Głównie WSK
- Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Hej, jak wiesz dzwoniłem wcześniej, ale coś się czasowo nie możemy zgadać, na pewno będę jeszcze dzwonił jak będę przy motocyklu, tymczasem napisałem na forum, może ktoś coś podpowie do czasu zanim znów będę w garażu 

-
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
- Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Jaki aku dać do tego zaplonu? Żelowy czy ołowiany?
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Kwasiak 

-
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
- Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
A uzasadnienie ?
- czankete
- Posty: 1327
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
...uzasadnienie do czego?
...przecież oba, żelowy jaki i "ołowiany" są akumulatorami kwasowymi

...z tą różnicą, że ten pierwszy jest wypełniony związanym w postaci żelu elektrolitem a drugi zalany płynnym elektrolitem. Z doświadczenia powiem, że do cdi lepszym jest akumulator klasyczny, z tego chociażby względu, że jest o wiele bardziej odporny na przeładowania i rozładowanie do stanu poniżej dopuszczalnego po jakim przeciętny żelowy czasami w ogóle nie chce już wrócić do życia ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości