S32 SHL M11
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2015-08-23, 08:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS
- Lokalizacja: Krapkowice
- Kontaktowanie:
S32 SHL M11
Witam. Mam następujący problem z silnikiem. Podczas jazdy ze stałą prędkością silnik szarpie i przerywa. Gdy odkręcę manetkę to wkręca się na obroty bezbłędnie. Na postoju wkręca się na obroty bez problemów i nic nie przerywa. Zapłon jest cdi, próbowałem zmieniać ustawienia 2,2 i 4,2 przed gmp i brak szczególnej różnicy. Wcześniej miałem to cdi w 051 i działało ok. Gaźniki miałem 2 dellorto 28 i teraz 24. Bez zmian. Nie wiem gdzie szukać. W zapłonie ? Będę wdzięczny za podpowiedź.
-
- Posty: 183
- Rejestracja: 2012-03-29, 02:42
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3, WSK M21W2, Junak M10, Romety
- Lokalizacja: Pińczów, Busko Zdrój, okolice
- Kontaktowanie:
Re: S32 SHL M11
Mam ten sam problem, na postoju wszystko elegancko, podczas jazdy przy przyśpieszaniu również jest bardzo dobrze ale przy stałej w miarę niskiej prędkości obrotowej motocykl szarpie i przerywa również przy zamknięciu przepustnicy mocno szarpie. Podejrzewam niewłaściwy skład mieszanki, muszę się tym trochę pobawić. W moim przypadku jest to garbuska z silnikiem W2.
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: S32 SHL M11
Spr się pobawić śrubą od składu mieszanki, daj jej trochę więcej mieszanki
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: S32 SHL M11
raczej coś z gaźnikiem, jak regulacja nie pomaga to zajrzyj czy nie jest gdzieś zabrudzony i ewentualnie wyczyść.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2015-08-23, 08:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS
- Lokalizacja: Krapkowice
- Kontaktowanie:
Re: S32 SHL M11
Jimmy też masz po swapie s32 w ramę wsk 125 ?
- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
Re: S32 SHL M11
W moim przypadku, w silniku kobuza 060, pomogło wkręcenie śrubki od powietrza, niby wydawało się że jeden obrót to mało a zrobiło różnice
Jest Bóg Jest WSK 

-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2015-08-23, 08:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS
- Lokalizacja: Krapkowice
- Kontaktowanie:
Re: S32 SHL M11
A u mnie zrobienie dolotu o odpowiedniej długości filtr powietrza - gaźnik i zmniejszenie dyszy wolnych obrotów bo dostawał za dużo paliwa i czterotaktował. Z jednej strony przestał czterotaktować a z drugiej moc przeniosła się w niższe partie obrotów. Zakładanie filtra bezpośrednio na gaźnik to był błąd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości