WFM 1958 - pytanie o szczególy
- qpa
- Posty: 618
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
WFM 1958 - pytanie o szczególy
Witam
Pomagam w odbudowie wiśniowej wfm, rok 58, licznik do 100 kmh w półce. Mam kilka pytań.
Elementy chromowane to:
kratka na zbiorniku
oprawka lampy przód
kolanko wydechu
kierownica
cybanty
korki lag
osłona sygnału
pręt hamulca
korek zbiornika
Cała reszta jest w ocynku?
Kolejna sprawa jaki powienien być sygnał i jak powinien być mocowany?
Jak wygląda automat stopu i jak jest mocowany? W ramie brak otworów do montażu automatu.
Pomagam w odbudowie wiśniowej wfm, rok 58, licznik do 100 kmh w półce. Mam kilka pytań.
Elementy chromowane to:
kratka na zbiorniku
oprawka lampy przód
kolanko wydechu
kierownica
cybanty
korki lag
osłona sygnału
pręt hamulca
korek zbiornika
Cała reszta jest w ocynku?
Kolejna sprawa jaki powienien być sygnał i jak powinien być mocowany?
Jak wygląda automat stopu i jak jest mocowany? W ramie brak otworów do montażu automatu.
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 2016-02-07, 22:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk z2 1960
Wsk 1958
Shl m11 1966
Jawa 250 1960 - Lokalizacja: Skoczów
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy
W 58 nie było automatu stopu ani w wfm wsk sygnał mocowany po prawej stronie pod siedzeniem belna.
Ostatnio zmieniony 2017-03-27, 20:14 przez stachu624, łącznie zmieniany 1 raz.
- yazimoo
- Posty: 561
- Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59' - Lokalizacja: Dynów
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy
Tak jak Kolega wyżej napisał, stopu w tym roczniku nie ma, poza tym lampa żółwik nie jest przystosowana pod stop 

- dąbek
- Posty: 405
- Rejestracja: 2013-06-19, 21:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1958 r
JAWA 50 typ 20 - Lokalizacja: Grudziądz
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy
- qpa
- Posty: 618
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy
Dzięki za pomoc, rozumiem że sygnał mocowany u góry ramy na śrubę m10?
Stopki pasażera powinny być w kolorze nadwozia czy np czarne?
Stopki pasażera powinny być w kolorze nadwozia czy np czarne?
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 2016-02-07, 22:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk z2 1960
Wsk 1958
Shl m11 1966
Jawa 250 1960 - Lokalizacja: Skoczów
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy
W kolorze.
- qpa
- Posty: 618
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy
Ostatnie już pytanie mam nadzieje, kopniak i wajcha biegów w ocynku?
- qpa
- Posty: 618
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy
Powinna być osłona przewodu pod błotnikiem?
- yazimoo
- Posty: 561
- Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59' - Lokalizacja: Dynów
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy
Tak, powinna być aluminiowa osłona pod błotnikiem 

- dąbek
- Posty: 405
- Rejestracja: 2013-06-19, 21:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1958 r
JAWA 50 typ 20 - Lokalizacja: Grudziądz
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy
Stalowa, a nie aluminiowa.
- yazimoo
- Posty: 561
- Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59' - Lokalizacja: Dynów
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy
Mam WSK M06 z 58, czyli to samo co WFM, i WFM z 59 i w obydwa motocykle posiadają auminiową
- qpa
- Posty: 618
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy
Jeszcze jedno pytanie, złożyłem silnik z nowym wałkiem kopniaka, po założeniu kopniaka wałek zmiany biegów jest zbyt krótki żeby żeby był równo z dźwignia zmiany biegów. To normalne w tych silnikach czy nowy wałek startera jest dłuższy od oryginału.
-
- Posty: 139
- Rejestracja: 2014-07-15, 07:17
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 82r
- Lokalizacja: POLSKA, PODKARPACIE
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy
Mam takie zapytanie do was, co by nie tworzyć nowego tematu. WFM rok 1965 w którym miejscu powinien znajdować się numer ramy? Na główce z lewej strony tak jak przy wsk?
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 2016-02-27, 09:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06, SHL M11, WSK 125, MZ Trophy
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy
Numer ramy na lewym wsporniku dwuramki z przodu (po stronie kopniaka) tak w połowie wysokości
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 2016-02-27, 09:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06, SHL M11, WSK 125, MZ Trophy
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy
Qpa wajcha i kopniak - chrom
Te kable daj jeszcze w termokurczu i dopiero w tej osłonie - moim zdaniem stalowej mocowana na 2 śrubki do błotnika.
A co do wałka to koniec wałka (grubszej części) powinien kończyć dzwignia kopniaka i zaczynac dzwignie zmiany biegów (węższy wałek).
Te kable daj jeszcze w termokurczu i dopiero w tej osłonie - moim zdaniem stalowej mocowana na 2 śrubki do błotnika.
A co do wałka to koniec wałka (grubszej części) powinien kończyć dzwignia kopniaka i zaczynac dzwignie zmiany biegów (węższy wałek).
-
- Posty: 139
- Rejestracja: 2014-07-15, 07:17
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 82r
- Lokalizacja: POLSKA, PODKARPACIE
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1958 - pytanie o szczególy
Dziękuje, pojadę dzisiaj na wioskę to sprawdzęFighteR-600 pisze: ↑2017-08-28, 20:24Numer ramy na lewym wsporniku dwuramki z przodu (po stronie kopniaka) tak w połowie wysokości

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości