M21W2S1 export
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 2017-03-01, 18:33
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Kontaktowanie:
Re: M21W2S1 export
Licznik by Ci się przydał z KPH, taki mały detal ale jednak podkreśla unikatowość motocykla. Stopkę boczną posiadasz?
- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
Re: M21W2S1 export
Stopki tez nie ma. Nawet śladów po niej niewidzialem.
Jak ktoś ma to niech wstawi zdjęcie jak i gdzie to sie mocuje.
Jak ktoś ma to niech wstawi zdjęcie jak i gdzie to sie mocuje.
If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 2017-03-01, 18:33
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Kontaktowanie:
Re: M21W2S1 export
Stopkę z mocowaniem masz na pierwszej stronie w temacie o dudku. Zamocowana powinna być do uchwytu podnóżka dla pasażera.
- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
Re: M21W2S1 export
Cwane rozwiązanie z ta stopka.
Oba podnóżki maja jednakowej długości sworznie? Czy ten z lewej jak jest stopka powinien być dłuższy?
Byłem w warsztacie ale musiałem zmienić olej w samochodzie a potem jak sie już zabrałem za WSKe to zacząłem od podstawki centralnej a tam luzy na tulejkach jak niewiem a jaki syf tam był. Cały dół wyszorowalem. W przyszłym tygodniu wytoczę sobie nowe tulejki do podstawki. Wytoczę je z mosiądzu. Stał na stali to lichy pomysł według mnie. No i druga lagę rozebralem i wyczyscilem w środku. Takiego syfu to chyba jeszcze niewidzialem. No i jakiś klucz z prawdziwego zdarzenia muszę sobie wyfrezować.
Kumpel był zaskoczony wyjątkowa prostota zawieszenia. Dla niego zreszta zaskoczeniem był kopniak z lewej i to ze koncentryczny z dźwignia zmiany biegów. No i zębatki tez są "odwrotnie" niż w japońcach.
Wszyscy co mieli okazje obejrzeć WSKe są zszokowania rozmiarami żeberek na cylindrze i głowicy. Dla mnie to sie wydaje dosyć proporcjonalne. O ile dobrze pamietam duże użebrowanie to chyba MZtka ma mimo ze większa pojemność.
Oba podnóżki maja jednakowej długości sworznie? Czy ten z lewej jak jest stopka powinien być dłuższy?
Byłem w warsztacie ale musiałem zmienić olej w samochodzie a potem jak sie już zabrałem za WSKe to zacząłem od podstawki centralnej a tam luzy na tulejkach jak niewiem a jaki syf tam był. Cały dół wyszorowalem. W przyszłym tygodniu wytoczę sobie nowe tulejki do podstawki. Wytoczę je z mosiądzu. Stał na stali to lichy pomysł według mnie. No i druga lagę rozebralem i wyczyscilem w środku. Takiego syfu to chyba jeszcze niewidzialem. No i jakiś klucz z prawdziwego zdarzenia muszę sobie wyfrezować.
Kumpel był zaskoczony wyjątkowa prostota zawieszenia. Dla niego zreszta zaskoczeniem był kopniak z lewej i to ze koncentryczny z dźwignia zmiany biegów. No i zębatki tez są "odwrotnie" niż w japońcach.
Wszyscy co mieli okazje obejrzeć WSKe są zszokowania rozmiarami żeberek na cylindrze i głowicy. Dla mnie to sie wydaje dosyć proporcjonalne. O ile dobrze pamietam duże użebrowanie to chyba MZtka ma mimo ze większa pojemność.
If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
- Marcin
- Posty: 424
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
Re: M21W2S1 export
Swietny sprzet. Ostatnio też ustrzelilem na zlomie WSK w Kanadzie. Przy okazji zapraszam na strone https://www.facebook.com/polskiemotocykleeksportowe/
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 2017-03-01, 18:33
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Kontaktowanie:
Re: M21W2S1 export
Z lewej strony śrubą powinno być przestrzelone wszystko według katalogu.
- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
Re: M21W2S1 export
Z obu stron są sworznie. Wiec chyba jednak stopki niebylo nigdy.
I jeszcze jedno pytanie. Czy to jest jakaś kreatywność poprzedniego właściciela? To jest uchwyt obudowy bezpiecznika.

I jeszcze jedno pytanie. Czy to jest jakaś kreatywność poprzedniego właściciela? To jest uchwyt obudowy bezpiecznika.

If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
- minister97
- Posty: 5
- Rejestracja: 2017-05-05, 22:49
- GG: 0
- Moje maszyny: Tajemnica.
- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
Re: M21W2S1 export
W takim razie czemu ja mam to w 175?
If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
- minister97
- Posty: 5
- Rejestracja: 2017-05-05, 22:49
- GG: 0
- Moje maszyny: Tajemnica.
Re: M21W2S1 export
no bo kupiłeś składaka xD
- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
Re: M21W2S1 export
No patrz jaki bubel mi sie trafił.
Chyba zrobię z niej krosa.
Chyba zrobię z niej krosa.
If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
- robik
- Posty: 328
- Rejestracja: 2012-04-14, 22:27
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '82
M06B3 '75 - Lokalizacja: wielkopolska
- Kontaktowanie:
Re: M21W2S1 export
Wczesne roczniki 175 też miały taki bezpiecznik. Też mam taką ramę z tym mocowaniem.
- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
Re: M21W2S1 export
Codziennie coś nowego sie ucze. Dzięki za odpowiedź.
If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 2016-02-17, 15:57
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
wsk 175 Sport 1 - Lokalizacja: Truskolasy
- Kontaktowanie:
Re: M21W2S1 export
potwierdzam
mam znajomego który ma 175 z 73r i ma takie gniazdo na bezpiecznik 


- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
Re: M21W2S1 export
Lipa jak niewiem. Tyle roboty w pracy mam ze nie mam kiedy tulejek podstawki dorobić.
Różne pierdoły pomyłem myjką ultradźwiękową. Zawieszenie przód i tył rozebrane i wyczyszczone. Ramą wyczyszczona, ogranicznik skrętu dorobiony. Któregoś dnia wezmę ramę do roboty i TIGiem pospawam. Koła rozebrane, wyczyszczone, zostało nowe łożyska wcisnąć i nowe dętki i opony.
Chciałem Pirelli albo dunlop opony trialowe ale jest ogromny problem. Żadna znana marka nierobi przednich opon 19 cali.
Ma ktoś może Shinco SR241? Warto ?
2.75 -19 i 3.25 - 19 robią
I jeszcze pytanie
Czy 4.00 - 18 wejdzie na tył?
Różne pierdoły pomyłem myjką ultradźwiękową. Zawieszenie przód i tył rozebrane i wyczyszczone. Ramą wyczyszczona, ogranicznik skrętu dorobiony. Któregoś dnia wezmę ramę do roboty i TIGiem pospawam. Koła rozebrane, wyczyszczone, zostało nowe łożyska wcisnąć i nowe dętki i opony.
Chciałem Pirelli albo dunlop opony trialowe ale jest ogromny problem. Żadna znana marka nierobi przednich opon 19 cali.
Ma ktoś może Shinco SR241? Warto ?
2.75 -19 i 3.25 - 19 robią
I jeszcze pytanie
Czy 4.00 - 18 wejdzie na tył?
If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: M21W2S1 export
Weź może standardowe mitasy H03, taki stomilowy bieżnik 
O ile w S2 można pozakładać bardziej fikuśne opony i to wygląda, to po mojemu S1 już słabiej przyjmuje takie przeszczepy

O ile w S2 można pozakładać bardziej fikuśne opony i to wygląda, to po mojemu S1 już słabiej przyjmuje takie przeszczepy

- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
Re: M21W2S1 export
Kanadyjskie exporty S1 mają błotniki od S2. Wysoki blotnik i górą puszczony wydech to definicja motocykla typu unduro i muszą być opony dual sport ale już typowe motokrosowe były by nie na miejscu.
If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
Re: M21W2S1 export
Opony już są. Przód 2.75-19 tył w 3.5-18. Dętki i fartuchy tez już są.
Do tego prawdziwe uszczelniacze teleskopów 31x40.5x10 oraz 31x41x10. Myśle ze coś sie z tego da sie zrobić.
Jak by co to w ostateczności złoże tak jak było w oryginale.
Do tego prawdziwe uszczelniacze teleskopów 31x40.5x10 oraz 31x41x10. Myśle ze coś sie z tego da sie zrobić.
Jak by co to w ostateczności złoże tak jak było w oryginale.
If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
- Jogurt
- Posty: 338
- Rejestracja: 2015-01-13, 13:07
- GG: 0
- Moje maszyny: Tylko polskie.
- Kontaktowanie:
Re: M21W2S1 export
Nie za grube? Chyba że po jednym chcesz założyć.
- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
Re: M21W2S1 export
Po jednym plus podkładka żeby wyszła prawidłowa wysokosc.
If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości