WSK M06B1 1968r.
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Mam siedzenie, 120zł zaplacilem. nowe poszycie i gabkam blacha ori. Chromy 700zł, nic nie szkiełkuję. Czyszczę chemią alu. Sprawa papierów dopiero sie ruszy jak WSK beddzie jezdzic.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 2016-08-17, 13:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3 1979r.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Czego używasz do aluminium? Pokaz efekt jakiegoś elementu.
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 2014-09-12, 11:52
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk M06B3
- Lokalizacja: Otwock
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
z chemią jest taki problem że szarzeje po umyciu, ja do takiego mega brudu używam Tirosol, AKRA
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Dziś muszę zrobić porządną fotorelacje i pokaże też aluminium ;3 używam środka do czyszczenia silników firmy Moje Auto.
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Może ktoś wyczekiwał, może nie ale umieszczam fotki. ;P
Nie pokazywałem, ale mam też nowe dotoczone na wzór oryginału oś wachacza i oś łącząca stopkę centralną, mocowanie silnika i podnóżki.
Nie pokazywałem, ale mam też nowe dotoczone na wzór oryginału oś wachacza i oś łącząca stopkę centralną, mocowanie silnika i podnóżki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2017-04-01, 12:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B1 1968
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Kiedy moja będzie w takim stanie ?:) Kolego naśladuję temat i czekam na nowe posty. Pozytywnie nakręca mnie to do działania przy mojej.
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Witam, Proszę o pomoc bo nie mam pojęcia co zrobić. Luz osiowy kosza sprzęgłowego to 0,5-1cm około. Rozebrałem, popatrzyłem, porównałem ze schematami i wszystko jest niby w najlepszym porządku, wszystkie elementy są, ale luz jest spory, widoczny na tym filmiku https://youtu.be/AfC3WHjLFJc. Zaradzi ktoś coś? Dodam że wałek sprzęgłowy nie ma luzu
-
- Posty: 139
- Rejestracja: 2014-07-15, 07:17
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 82r
- Lokalizacja: POLSKA, PODKARPACIE
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Wygląda to trochę tak, jakbyś złożył go bez sprężyny nr 18.
Ewentualnie z zabierakiem sprzęgła jest coś nie halo( nr9).
Ewentualnie z zabierakiem sprzęgła jest coś nie halo( nr9).
- Skinder
- Posty: 2221
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Sprężyna nr 18 nie ma akurat żadnego wpływu na ten luz. Rozbierz i zobacz co i jak, zmierz wysokość zabieraka, wysokość tulei kosza, ile wystaje wałek główny, grubość podkładek pod koszem itd.
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Wysokość zabieraka 23,5mm
Podkładka między koszem a zabierakiem 1mm
Wysokość tulei między wałkiem a koszem 25mm
Wałek wystaje z łożyska 45mm
Miska i sprężyna są. Zauważyłem brak zabezpiecznika koła zapadkowego
Podkładka między koszem a zabierakiem 1mm
Wysokość tulei między wałkiem a koszem 25mm
Wałek wystaje z łożyska 45mm
Miska i sprężyna są. Zauważyłem brak zabezpiecznika koła zapadkowego
-
- Posty: 2238
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Wałek wystaje na 45mm, a więc podkładka, tuleja i zbierak mają razem 25+1+23,5=49,5mm
1. Czyli nie masz miejsca na gwincie aby to skręcić? Coś przekombinowałeś z wymiarowaniem tego Pewnie zbierak zmierzyłeś wysokość całkowitą zamiast wysokość otworu.
2. Nie masz podkładki pod koszem/tuleją?
3. Nie masz podkładki pod śrubą skręcającą? I jaka wysokość nakrętki? Jeśli masz to rozebrane, to sam luz osiowy wałka występuje, czyli czy rusza się na łożyskach?
1. Czyli nie masz miejsca na gwincie aby to skręcić? Coś przekombinowałeś z wymiarowaniem tego Pewnie zbierak zmierzyłeś wysokość całkowitą zamiast wysokość otworu.
2. Nie masz podkładki pod koszem/tuleją?
3. Nie masz podkładki pod śrubą skręcającą? I jaka wysokość nakrętki? Jeśli masz to rozebrane, to sam luz osiowy wałka występuje, czyli czy rusza się na łożyskach?
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Nie mam luzu walka. Zmierzylem całą wysokość zabieraka. Jak skrece wszystko to sam kosz się rusza. Nie ma podkładki pod koszem ani tuleja. A podkładkę zabezpieczająca mam pod śruba
-
- Posty: 2238
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Czyli masz to skręcić tak ciasno, żeby po dokreceniu nie było tego luzu z zastosowaniem podkładek pod tuleją, nad tuleją i pod nakretką. Najwięcej pewnie pod nakrętką, żeby miało to sens.
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Podkładki jakieś muszą być specjalnie prawda?
-
- Posty: 2238
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Tak zwane dystansowe, są utwardzane
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968r.
Możesz kolego porobić fotki jak rozwiązałeś u siebie problem z zamontowaniem klamotów do CDI?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości