WSK M06 L 1964r
-
maciek1990
- Posty: 11
- Rejestracja: 2016-02-28, 09:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Yamaha FJR 1300,Wsk M06L, Wsk M06 B3, Mz etz 250, Jawa 50
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontaktowanie:
WSK M06 L 1964r
Witam. Wczoraj nabyłem taką oto WSK jest to model L z 64 roku. Stała nieuzywana w straym opuszczonym domu około 30 lat. Po umyciu wyczyszczeniu baku, gaźnika i zapłonu odpaliła od kopa
Nawet swiatła działają i trzyma powietrze w oponach
Pytanie do was czy wszystko jest zgodne z oryginałem? Zastanawiają mnie czarne amortyzatory tył? Czy nie powinny być bordowe? Wsk raczej będzie robiona od podstaw ze względu na rdze. Mysle że mogę liczyć na waszą pomoc. Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Mazi53
- Posty: 14
- Rejestracja: 2015-06-21, 15:21
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B1
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 L 1964r
Piękne znalezisko 
Tak, amortyzatory powinny być bordowe. Pewnie ktoś wymienił
Tak, amortyzatory powinny być bordowe. Pewnie ktoś wymienił
- Kosa
- Posty: 1885
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 L 1964r
Piasty od Wfm? Nie wiem czy licznik nie powinien być w półce? Przednie zawieszenie chyba też od Wfm... Fajny okaz...
-
maciek1990
- Posty: 11
- Rejestracja: 2016-02-28, 09:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Yamaha FJR 1300,Wsk M06L, Wsk M06 B3, Mz etz 250, Jawa 50
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 L 1964r
Z tego co wiem to L-ki wychodziły na pół bębnach i zawieszenie też było bez tłumienia olejowego a liczniki w półce były tylko w pierwszych rocznikach, a to jest L z ostatniego roku produkcji więc to raczej oryginał. Zastanawiają mnie aby czarne amortyzatory tylne, ale tak jak kolega wyżej napisał pewnie ktoś zmienił.
- Kosa
- Posty: 1885
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 L 1964r
Dzięki za informacje...
-
Mixol
- Posty: 849
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1979r.
WSK 175 1980r.
CZ 477 73r.
Mińsk 400A 90r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 L 1964r
Fajna, ostatni rok produkcji tego modelu, wygląda na oryginał, lampa przód jak piszą koledzy powyżej była taka pod koniec produkcji Elki.Nie zniszczona nie skundlona nawet akumulator Ci się zachował.
-
maciek1990
- Posty: 11
- Rejestracja: 2016-02-28, 09:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Yamaha FJR 1300,Wsk M06L, Wsk M06 B3, Mz etz 250, Jawa 50
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 L 1964r
Sam byłem zaskoczony jej stanem. Jak sie wczoraj dowiedziałem stała nieruszana od 1981r, odpaliłem ją w ten sam dzień w który ją kupiłem, najlepsze jest to że nawet swiecy nie zmieniałem, wyczysciłem bak, gaźnik i platyny bo były zastane i poszła na strzała. Szkoda że rdza wdała się na tyle żę raczej bez remontu się nie obejdzie, bo najchętniej zostawił bym ją w oryginale...
-
Mixol
- Posty: 849
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1979r.
WSK 175 1980r.
CZ 477 73r.
Mińsk 400A 90r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 L 1964r
Popraw tylni błotnik i najbardziej skorodowane miejsca, ogarnij silnik jeżeli oczywiście jest taka potrzeba, zajrzyj do przodu i kół i ciesz się nią, też bym się zastanawiał nad całkowitą renowacją ale to bym wiedział po obejrzeniu na żywo.Różnica przed czyszczeniem a po jest ogromna uchowała się na szczęście, taki stan bardziej mnie kręci niż zrobione na cukiereczka.
-
maciek1990
- Posty: 11
- Rejestracja: 2016-02-28, 09:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Yamaha FJR 1300,Wsk M06L, Wsk M06 B3, Mz etz 250, Jawa 50
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 L 1964r
Mnie też taki stan kręci najbardziej, żaden remont nie daje takiego uroku motocyklowi jak nadgryzienie przez ząb czasu . No jest różnica, aktywna piana zrobiła swojeMixol pisze: ↑2017-08-14, 10:40Popraw tylni błotnik i najbardziej skorodowane miejsca, ogarnij silnik jeżeli oczywiście jest taka potrzeba, zajrzyj do przodu i kół i ciesz się nią, też bym się zastanawiał nad całkowitą renowacją ale to bym wiedział po obejrzeniu na żywo.Różnica przed czyszczeniem a po jest ogromna uchowała się na szczęście, taki stan bardziej mnie kręci niż zrobione na cukiereczka.
-
Marcin91
- Posty: 37
- Rejestracja: 2017-04-01, 12:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B1 1968
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 L 1964r
Super okaz. Zabezpieczył bym i utrzymywał w takim stanie.
Co to znaczy "starter przepuszcza"?
Co to znaczy "starter przepuszcza"?
-
maciek1990
- Posty: 11
- Rejestracja: 2016-02-28, 09:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Yamaha FJR 1300,Wsk M06L, Wsk M06 B3, Mz etz 250, Jawa 50
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontaktowanie:
-
wetwert
- Posty: 33
- Rejestracja: 2015-05-27, 06:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 Z2 1961r.
- Lokalizacja: Katowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 L 1964r
Moja opinia jest taka. Najlepsze są zachowane w originale nawet z punktową rdzą czy przetarciami. Bak wygląda niesamowicie. Natomiast rama, a przynajmniej jej tył i błotnik tylni to tylko rdza. Zachowaj co się da, a resztę do renowacji. Jak masz czas to poluj na oryginalne części w tym samym kolorze.
PS. Sam szukałem sprzętu do pełnej renowacji, więc może więcej nie będę się wymądrzał
PS. Sam szukałem sprzętu do pełnej renowacji, więc może więcej nie będę się wymądrzał
-
Marcin91
- Posty: 37
- Rejestracja: 2017-04-01, 12:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B1 1968
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 L 1964r
Tak, a często przecież robiło się naprawy częściowe. Jak to miało miejsce w latach 60-70-80 ?
Kto tam miał możliwości, warunki żeby od razu rozbierać, piaskować, kupować nowe na allegro ? Malowało się co trzeba było i tyle
. Pamiętaj, że odnowić ją będziesz mógł zawsze, a wrócić do takiego stanu - nigdy
.
-
maciek1990
- Posty: 11
- Rejestracja: 2016-02-28, 09:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Yamaha FJR 1300,Wsk M06L, Wsk M06 B3, Mz etz 250, Jawa 50
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 L 1964r
Narazie uzupełnie braki i zabezpieczę miejsca najbardziej skorodowane. Na tą chwile potrzebuje tylni błotnik(najlepiej w kolorze) osłone akumulatora (dzisiaj się zorientowałem że jej brakuje), podstawkę centralną, korek zbiornika paliwa, i klosz przedniej lampy. Jak byście wiedzieli gdzieś o tych częsciach to dajcie znać. Nie ukrywam że ja też najbardziej lubię oryginały i dla mnie remont kapitalny to ostateczność... Druga sprawa jest taka że niedawno skończyłem robić Mz etz 250 i troche spłukałem się z kasy a wiadomo że żeby dobrze zrobić WSK to i tak kilka tysi potrzeba...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości