Witam.
Mam problem ze sprzegłem w WS-ce 175. Po wymianie tarcz na nowe, sprzęgło zaczeło bardzo ciężko chdodzić, aż po niedługim czasie urwało mi gwint na nakrętce koronkowej sprzęgła ( tej z przetyczką ). Podejrzewam, że od początku miałem za dużo tarcz włożonych. Czy na kosz jako pierwszą mam włożyć podkładkę stalową ( stal na stalowy kosz), czy tarczę z obciętymi skrzydełkami ( tak mam ) ? Ile tarcz łącznie powinno być?
Kolejność podkładek Wiatr 175
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 2013-12-06, 10:10
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 50 1978r.
Jawa 50 1976r.
WSK M21W2 1978r. - Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- Kontaktowanie:
Kolejność podkładek Wiatr 175
Organizuję rejsy żeglarkie po J.Mazurskich własnym jachem i zabiorę chętnych w cenie od 280zł/tydz
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Kolejność podkładek Wiatr 175
Powinny być 4 tarcze sprzęgłowe. Jako skrajne dajesz stalowe grubsze przekładki. Poszczególne tarcze sprzęgłowe przekładasz cieńszymi stalowymi przekładkami 

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 2013-12-06, 10:10
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 50 1978r.
Jawa 50 1976r.
WSK M21W2 1978r. - Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- Kontaktowanie:
Re: Kolejność podkładek Wiatr 175
No właśnie tak wynika z rysunków, i faktycznie na koszu mam położyć grubą stalową przekładkę? Przecież przy wysprzeglaniu przekłądka będzie się obracac na koszu.
Organizuję rejsy żeglarkie po J.Mazurskich własnym jachem i zabiorę chętnych w cenie od 280zł/tydz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości