WSK M06B3 Kos
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Na moje to przepustnica, w momencie stukania obroty spadaja
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
W związku z tym, że inne przepustnice które miałem nie nadawały się do użytku zamówiłem nowy gaźnik. Pomijam fakt, że przyszedł uszkodzony, reklamacja, wyjazd nad morze itd. - w końcu w czwartek założyłem nowy gaźnik i się zaczęło... Za diabła nie mogę go wyregulować - jak już ładnie pracuje na wolnych to po dodaniu gazu momentalnie gaśnie. Jeżeli uda mi się wyregulować tak, żeby nie zgasł to przy dodaniu gazu buuuuczy i nie włazi na obroty - tak jakby miał za dużo powietrza. O jeździe mogę zapomnieć a do tego po dodaniu gazu Kosik konkretnie zaznaczył teren - już kompletnie nie mam pojęcia co jest grane!? Gaźnik rozebrałem i przeczyściłem 10 razy, wymieniłem uszczelki, sprawdziłem kranik, iglica na środku, odpala bez problemu... Nie chce mi się wierzyć, żeby simmering strzelił po 300 kilometrach od remontu... Qrwa jaśnista czy to się kiedyś uspokoi?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Kupiłeś współczesny gaźnik?
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Niestety
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1979r.
WSK 175 1980r.
CZ 477 73r.
Mińsk 400A 90r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Zrób oryginalny gaźnik u Zubra, zlikwiduje Ci luzy na przepustnicy i będziesz miał spokój a to wywal na złom.
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK M06B3 Kos
A daj przepustnice od nowego a dół gaźnika starego i zobacz efekty.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Wiem, że nowy gażnik to loteria - bardziej chodzi mi o to czy to on może powodować takie objawy? Przepustnice już zamieniałem - nowa się zacina. W Puszczykowie terminy na koniec listopada... Chyba faktycznie pogadam z Jackiem. A tego bubla spróbuję oddać do gmoto...
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Zostaje jeszcze opcja dellorto
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1979r.
WSK 175 1980r.
CZ 477 73r.
Mińsk 400A 90r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
G20 nie jest złym gaźnikiem, tylko trzeba mieć dobry egzemplarz albo zregenerowany.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Wysylam do Żubra...
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Przymierzam się do zakupu na próbę:
http://allegro.pl/gaznik-2t-minarelli-a ... 61962.html
Co powiecie na ten egzemplarz? Nie ma dysz ale z mocowaniem nie powinno być problemu...
http://allegro.pl/gaznik-2t-minarelli-a ... 61962.html
Co powiecie na ten egzemplarz? Nie ma dysz ale z mocowaniem nie powinno być problemu...
-
- Posty: 2258
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Jak bez jak masz inna średnicę montażu?
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=23 ... &start=360
Wydaje mi się, że to to samo co w postach kolegi "nowy"...?
Wydaje mi się, że to to samo co w postach kolegi "nowy"...?
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Kobyła odstawiona do kąta - jeden gazior u Żubra, jeden w Puszczykowie - może jeszcze we wrześniu polatam:( AM6 na razie chyba odpuszczam - za dużo niewiadomych a do końca roku szykuje się ostry zap....ol w robocie i chyba nie będę miał czasu na rowery...
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
W oczekiwaniu na zregenerowane G20 postanowiłem kupić podróbkę Dellorto - z pomocą kolegi Peper przygotowałem go do montażu, to co trzeba pozaślepiałem, wpakowałem w kobyłę i odpaliłem. Odpaliła na ssaniu bez problemu, po wyłączeniu ssania weszła na obroty i powtórzyła się sytuacja jak ze zdjęcia powyżej - cały garaż zapierdzielony - z wydechu wali jak z fontanny. Nie wiem czy to pozostałości po współczesnym G20 i teraz się musi wypalić? Łapy mi opadają bo nawet nie mam gdzie tej mendy wyregulować - garażu trzeci raz nie będę szorował a jak ją odpalę na dworze to sąsiedzi mi łeb urwą. Jak zdiagnozować co jest przyczyną tego, że z wydechu aż kapie? Silnik jest krótko po remoncie nawet nie dotarty, świeca ma iskrę jak cholera i wydaje mi się, że z zapłonem wszystko jest OK...
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Może simmer puścił?
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
300 kilometrów po remoncie?
-
- Posty: 2258
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Możliwe, ale ja bym zrobił przynajmniej 50km za jednym zamachem. Też mi kopciło do czasu takiej dłuższej przejażdżki.
- janosikmz19822
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
- GG: 0
- Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
- Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Jak kiedyś jeździłem simsonem sr 2 świeżo po złożeniu silnika to przez 10 km zostawiał zasłonę dymną za sobą.
Czasami poprostu musi się swoje wypalić.
A co do uszczelniacza to nie ma znaczenia czy nowy buble się trafiają sprezynki na uszczelniaczu pękają i tyle.
Czasami poprostu musi się swoje wypalić.
A co do uszczelniacza to nie ma znaczenia czy nowy buble się trafiają sprezynki na uszczelniaczu pękają i tyle.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Kos
Mam nadzieję, że dłuższa przejażdżka faktycznie pomoże - pozostaje czekać na dobrą pogodę. Najgorsze, że nie mam gdzie wyregulować gaziora bo syf się robi straszny... W garażu płytki, na podwórku kostka, w koło kawałka gołej ziemi nie uświadczysz - cholera było na wsi zamieszkać:(
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości