
Tak jak wspomniałem dwie strony wstecz kobuz jest w pełni oryginalny i taki zostaje. Silnik po kompleksowym na korbie duellsa, tłoku Aliena, zdystansowanej skrzyni chodzi świetnie. Trochę ostrego docierania na początek i będzie rakieta

Motocykl został gruntownie wyczyszczony, udało mi się usunąć minię którą miejsami był pochlapany motocykl. Lakier przepolerowałem pastą lekko ścierną a następnie zabezpieczyłem grubą warstwą wosku twardego. Zawieszenie przednie i tylne wymagało gruntownego czyszczenia oraz wymiany uszczelniaczy i oleju (przód LUX10 tył motul 15W), wahacz zdemontowany, wyczyszczone i nasmarowane tuleje. Wymienione łożyska główki ramy. Hamulce po przeczyszczeniu i nasmarowaniu rozpieraków sprawne. Łożyska w kołach bez luzów, koła sprawdzone na centrownicy, prościutkie, kilka szprych wymagało dociągnięcia. Musiałem wymienić oponę tylną ponieważ miała pęknięcie. Zamontowany nowy Stomil z 84'. Mam jeszcze drugą nową ale przednia opona jeszcze w bardzo dobrym stanie. Nowy łańcuch napędowy DID i zębatka przednia, zębatka tylna jak nowa, tylko łożysko wymagało wymiany. Wszystkie linki oryginalne, wszystkie gumy jak i instalacja elektryczna wraz ze wszystkimi opaskami, jedynie bezpiecznik oryginalny spaliłem
