WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
wejdź na ten post
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=91&t=120&start=20
masz w nim schematy co i jak.
Sterowanie jest masą, jest to bardzo prosta instalacja.
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=91&t=120&start=20
masz w nim schematy co i jak.
Sterowanie jest masą, jest to bardzo prosta instalacja.
- kondzisław
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-11-02, 09:17
- Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz 1983r.
- Lokalizacja: POLSKA B
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
A może mi pokazać ten schemat, jak to masz zrobione ??
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 2013-02-23, 15:33
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson S53
MZ 125rt '05
WSK 175 '74,'76,'84,'85
WSK 125'81 - Lokalizacja: mińsk mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
Panowie,dwa pytanka:
1-wie ktoś jak wygląda pręt sprężyny stopki centralnej w S1(jego uchwyt przy ramie jest pionowo)
2-czy w S1 Ex w błotniku tylnym chromowanym dwa uchwyty(jeden wewnątrz,a drugi na zewnątrz błotnika)są nitowane do błotnika na stałe czy przykręcane(śrubki zamiast nitów)? z góry dzięki za odpowiedź....
1-wie ktoś jak wygląda pręt sprężyny stopki centralnej w S1(jego uchwyt przy ramie jest pionowo)
2-czy w S1 Ex w błotniku tylnym chromowanym dwa uchwyty(jeden wewnątrz,a drugi na zewnątrz błotnika)są nitowane do błotnika na stałe czy przykręcane(śrubki zamiast nitów)? z góry dzięki za odpowiedź....
- metzek
- Posty: 473
- Rejestracja: 2012-05-31, 17:22
- GG: 0
- Moje maszyny: New B3 85' S2,S1,S1EX,lelek,Kos,itpTriumph T140
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
W mojej S1EX są fabrycznie przykręcane, wszystkie błotniki w chromie z którymi się spotkałem miały zawsze przykręcane uchwyty.Pelikan pisze:Panowie,dwa pytanka:
1-wie ktoś jak wygląda pręt sprężyny stopki centralnej w S1(jego uchwyt przy ramie jest pionowo)
2-czy w S1 Ex w błotniku tylnym chromowanym dwa uchwyty(jeden wewnątrz,a drugi na zewnątrz błotnika)są nitowane do błotnika na stałe czy przykręcane(śrubki zamiast nitów)? z góry dzięki za odpowiedź....
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 2013-02-23, 15:33
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson S53
MZ 125rt '05
WSK 175 '74,'76,'84,'85
WSK 125'81 - Lokalizacja: mińsk mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
Ok,dzięki.Tak czułem.
- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
Witam serdecznie!
Czy posiada ktoś może zdjęcia szczegolow czujnika stopu w bębnie ?
Chciałbym dorobić urwana blaszkę i element przechodzący przez plastikowy izolator.
Z góry dziękuje za pomoc.
Czy posiada ktoś może zdjęcia szczegolow czujnika stopu w bębnie ?
Chciałbym dorobić urwana blaszkę i element przechodzący przez plastikowy izolator.
Z góry dziękuje za pomoc.
If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 2017-04-25, 14:30
- GG: 0
- Moje maszyny: AWO, WSK m06 150
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
Witam, może któryś z kolegów dysponuje fotką ew. opisze jak wygląda kranik paliwa do wsk sport s1. Podejrzewam, że był to kranik z przezroczystym odstojnikiem ale nie jestem pewien czy taki sam jak w s2?
- kondzisław
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-11-02, 09:17
- Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz 1983r.
- Lokalizacja: POLSKA B
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=72&t=18555
tutaj masz trochę informacji o czujniku stopu w bębnie
- magma
- Posty: 78
- Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX - Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
Dzieki za link.
Już mam szczegółowe zdjęcia czujnika. Kolega Jogurt przesłał mi je. Jeszcze raz wielkie dzięki dla Niego, że się fatygował i specjalnie dla mnie cykał zdjęcia.
Już mam szczegółowe zdjęcia czujnika. Kolega Jogurt przesłał mi je. Jeszcze raz wielkie dzięki dla Niego, że się fatygował i specjalnie dla mnie cykał zdjęcia.
If everything seems under control,
you're not going fast enough.
you're not going fast enough.
- Jogurt
- Posty: 338
- Rejestracja: 2015-01-13, 13:07
- GG: 0
- Moje maszyny: Tylko polskie.
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
Spoko, było na wierzchu więc żaden problem.
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 2014-10-04, 18:12
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m06 b3 gil, wsk m06 b1
- Lokalizacja: bielsk podlaski
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
czy przedni blotnik jest taki sam jak w gilu?
Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
Ten odstojnik składał się z pomarańczowego przezroczystego platiku i takiej dokręcanej "blaszki" od dołu? Chyba mam taki kranik, ale bez tego plastiku pomarańczowego, bo się rozpadł ze starości.OldKrakMoto pisze: ↑2017-05-04, 13:55Witam, może któryś z kolegów dysponuje fotką ew. opisze jak wygląda kranik paliwa do wsk sport s1. Podejrzewam, że był to kranik z przezroczystym odstojnikiem ale nie jestem pewien czy taki sam jak w s2?
- Jogurt
- Posty: 338
- Rejestracja: 2015-01-13, 13:07
- GG: 0
- Moje maszyny: Tylko polskie.
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 2013-02-23, 15:33
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson S53
MZ 125rt '05
WSK 175 '74,'76,'84,'85
WSK 125'81 - Lokalizacja: mińsk mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
Panowie;gadałem ostatnio z kolesiem który ma min.S1 oryginalną i mówił że jak robił silnik to okazało się że cylinder ma dodatkowy kanał ssący.Podobno było to oryginalne.Wie ktoś coś na ten temat?
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
Hm ciekawe gdzie go wcisnął... ale temat ciekawy..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 2016-02-27, 10:04
- GG: 0
- Moje maszyny: M11W, M17, 250-353, Motorynka M1 od Ojca :)
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
Boost port nad oknem ssącym, może z oknem przelotowym przez tłok. Wydatnie poprawia chłodzenie tłoka, a jego kąt spływu prawie pionowo w górę napełnia bezpośrednio komorę spalania. Dodatkowy kanał i remedium na puchnięcie
.

-
- Posty: 84
- Rejestracja: 2013-02-23, 15:33
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson S53
MZ 125rt '05
WSK 175 '74,'76,'84,'85
WSK 125'81 - Lokalizacja: mińsk mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
Z tego co zrozumiałem to ten cylinder zmodyfikowany był w silniku od nowości.Tak jakby fabryka.Ale to są chyba "opowieści".
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2014-09-23, 18:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M-150
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
Posiadam oryginalne obie manetki do S1 - macie jakieś propozycje??
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 2013-02-23, 15:33
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson S53
MZ 125rt '05
WSK 175 '74,'76,'84,'85
WSK 125'81 - Lokalizacja: mińsk mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
Mam jedną(propozycję):chętnie je kupię.Jeśli to nie są te pogryzione za 200 z all to poproszę o zdjęcie z ceną na pw.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2014-09-23, 18:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M-150
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"
Manetki do S1 już nieaktualne
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości