-
kwadrat49
- Posty: 369
- Rejestracja: 2015-01-26, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK175 ,BMW 1200,SUZUKI KATANA 650,ETZ 251,SUZUKI GS650
- Lokalizacja: POLSKA ,BOCHNIA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kwadrat49 » 2017-10-30, 22:56
helmutt1 pisze: ↑2017-10-28, 20:10
Bez klina się magneto nie obróci?
Jest dokladnie tak jak pisze kolega ,ze kiln jest dla ulatwienia przy montazu zeby nie trzeba bylo sie meczyc za kazdym razem z ustawianiem w odpowiednim miejscu(oczywiscie kiln nie szkodzi tylko jeszcze wzmacnia osadzenie) sam stozek powinien utrzymac magneto ,pod warunkiem ze jest w odpowiednim stanie.
Jako ciekawostke powiem ci ze w MZ/ETZ 251 I chyba 250 (ten sam silnik) sprzeglo osadzone jest na wale na stozku bez zadnego klina I daje rade choc przenosi wieksze sily niz magneto.
Halcik popraw mnie jezeli sie myle ,bo chyba tez zagladasz na forum MZ.
-
halcik
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
- Lokalizacja: Kutno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: halcik » 2017-10-31, 00:19
Ok poprawiam, każda mz pojemności 250 i 300 z ddr ma takie sprzęgło i daje radę

tam docierania to podstawa. Twój problem i moje rozwiązanie nie będzie wieczne. Jeśli raz się przedstawiło to będzie się przestawiać, zrób i pojeździć, ale szykuj się do wymiany wału
-
helmutt1
- Posty: 120
- Rejestracja: 2017-09-12, 11:39
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125, wczesniej ETZ 250
-
Kontaktowanie:
Post
autor: helmutt1 » 2017-11-24, 12:59
Lipa. Bez klina się nie trzyma.
-
halcik
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
- Lokalizacja: Kutno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: halcik » 2017-11-24, 13:44
Bo nie dotarłeś - proste
-
helmutt1
- Posty: 120
- Rejestracja: 2017-09-12, 11:39
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125, wczesniej ETZ 250
-
Kontaktowanie:
Post
autor: helmutt1 » 2018-08-18, 19:19
Panowie zapłon ustawiłem czujnikiem zegarowym. Wszystko gra i spiewa silniczek wkręca się na obroty jak trzeba niby wszystko git a zastanawia mnie jedna rzecz. Mianowicie przy każdym odpalaniu mam jeden strzał. jakieś pomysły skąd to się bierze? Wska pali za pierwszym bez żadnego problemu. Zapłon kilka razy ustawiany i wszystko wskazuje czujnikiem zegarowym że jest dobrze. Motorek cyka ąz miło a przy każdym odpaleniu jest strzał.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość