WSK M06 chyba L
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
Nie zostały Ci przypadkiem jakieś bieżnie z główki ramy? Brakuje mi jednej...
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
Niestety. Zostaje Ci allegro, skuter itp 
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
Kupowalem do Z2 i nie pasowały dlatego szukam oryginału...
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
Dziś trochę poskladalem


Pytanie mam. Z czego dorobić gumy zabieraka? Z allegro kupiłem wszystkie ta same China gówno się rozpada przy próbie założenia na zabierak.


Pytanie mam. Z czego dorobić gumy zabieraka? Z allegro kupiłem wszystkie ta same China gówno się rozpada przy próbie założenia na zabierak.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
Właśnie też miałem o to pytać...Przy okazji oglądałem gumy/harmonijki na lagi - jak to jest z jakością bo u jednego sprzedawcy komplet kosztuje 15 a u drugiego jedna sztuka 25?
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 2012-09-23, 21:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK BĄK X 2, B1(71),
M72, K-750, Road King - Lokalizacja: wieś w zamojskim..
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
Nie wiem jak w Wsk ale w moich ruskach zamiast gum, tulejek zerowej jakości itp. stosuję to: http://allegro.pl/pret-poliuretan-30mm- ... 45323.html - średnice dowolne -więc tokarz i do roboty:)
"..wolny wydech i wolne życie!!"
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
A to nie jest tak że guma tłumi szarpniecia a ten materiał jest sztywny?
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 2012-09-23, 21:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK BĄK X 2, B1(71),
M72, K-750, Road King - Lokalizacja: wieś w zamojskim..
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
Nie! W terenówkach a nawet osobówkach też go się stosuje w zawieszeniu -jest twardszy ale też o wiele trwalszy! Cały offroad na tym jeździ i passaty też:) -http://mpbs.pl/?gclid=EAIaIQobChMIk_ztw ... gK4QPD_BwE
"..wolny wydech i wolne życie!!"
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
Ale mi chodzi o tuleje zabieraka. A tam to przecież pracuje i musi mieć tłumienie. Z tego co rozumiem to nie powinno być twarde bo piasta dostanie po dupie
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
Tez tak uważam. Po co robić miękkie i bawić się w gumy jak by można było odlać z litego metalu lub aluminium te wahacze w tych terenówkach. Producenci to idioci? Tylko mi nie pisz że chcą zarobić na częściach bo to tyczy się tyczy serwisów producenta, a reszta świata zakłada zamienniki lub oryginały ale pod szyldem producenta elementu, a nie samochodu
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
Doszedłem do wniosku że tam nie ma gumy ale nie wiem czy tak powinno być. Właściciele wsk wfm. Tez tak macie?
https://youtu.be/OAYo5hcK-gM
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
https://youtu.be/OAYo5hcK-gM
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
U mnie ten luz jest trochę większy ale też nie na tyle duży żeby wpakować gumy... może lekko rozwiercic otwory w piaście i zrobić miejsce na te gumy?
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
Ja chyba tak zostawię
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
Wsk M06 L/Z nie ma gum zabieraka, tak ma być. I nie ukrywam, stuka.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
Dzięki
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
Tak się podchwytliwie zapytam: gdzie montujesz automat stopu:)?
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
farba proszkowa zakleiła otwory. Nawiercę


- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
W Z2 mam otwory w ramie na automat stopu a w L miałem tak jak na tym zdjęciu - płaskownik wygięty i przykręcony do mocowania stopki i na nim automat - byłem przekonany, że to jakaś rzeźba a tu proszę:) - automat ze sprężynką może mi się uda uratować - produkcja Kraków 1963:) Dzięki za fotkę...
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
Ale myślę czy nie nawiercic otworów w rami i nagwintowac. Średnio chce mi się z tym bawić. Masz może ten plaskownik do zwymiarownaia?
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 chyba L
No właśnie u mnie już był dorabiany przez poprzedniego właściciela i średnio to wygląda - sam się zastanawiam nad gwintowaniem w ramie chociaż na fotce od Ciebie fajnie to wygląda...
Pozostaje do wyjaśnienia kwestia wydechu - ja z kolankiem w Z2 sporo się męczyłem bo też coś nie tak z gięciem. Pisaliście o sprzedawcy z Milanówka - zdaje się dsmoto - ostatnio kończyłem Komara Sporta gdzie też kolanka od dwóch innych sprzedawców nie pasowały bo haczyły o hamulec. Wziąłem od dsmoto i pierwsze wrażenie było takie, że jest dużo cięższe i solidniejsze niż te od konkurencji, poza tym pasuje idealnie - może z tym do dwuramówki też będzie ok?
Proszę wyjaśnijcie mi jeszcze na jakiej zasadzie łączony jest tłumik z gwintem z kolankiem? Średnica gwintu jest taka jak na cylindrze i nakrętki są takie same? Kolanko wtedy też musi mieć większą średnicę czy standardowy rozmiar pasuje? Jak się to zaciska skoro gwint jest po całym obwodzie - bez żadnych nacięć?
Wybacz Darass, że się wypytuję w Twoim temacie ale nie chcę dublować niektórych zagadnień a jesteś już prawie na finiszu odbudowy to i wiedzę masz większą...
Pozostaje do wyjaśnienia kwestia wydechu - ja z kolankiem w Z2 sporo się męczyłem bo też coś nie tak z gięciem. Pisaliście o sprzedawcy z Milanówka - zdaje się dsmoto - ostatnio kończyłem Komara Sporta gdzie też kolanka od dwóch innych sprzedawców nie pasowały bo haczyły o hamulec. Wziąłem od dsmoto i pierwsze wrażenie było takie, że jest dużo cięższe i solidniejsze niż te od konkurencji, poza tym pasuje idealnie - może z tym do dwuramówki też będzie ok?
Proszę wyjaśnijcie mi jeszcze na jakiej zasadzie łączony jest tłumik z gwintem z kolankiem? Średnica gwintu jest taka jak na cylindrze i nakrętki są takie same? Kolanko wtedy też musi mieć większą średnicę czy standardowy rozmiar pasuje? Jak się to zaciska skoro gwint jest po całym obwodzie - bez żadnych nacięć?
Wybacz Darass, że się wypytuję w Twoim temacie ale nie chcę dublować niektórych zagadnień a jesteś już prawie na finiszu odbudowy to i wiedzę masz większą...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości