Garbata 125 roku 1976
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
Mam vee rubber i powiem ci ze wyrzuciłeś pieniądze w błoto. Po 2 latach widać pierwsze spękania gumy, bierznik też mało klasyczny... Ja już nie zakładam nic innego jak mitas.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
Ja kupiłem te opony do mz. Na razie mają może z pół roku i wyglądają jak nowe. Adam miałeś jakieś ciężkie warunki, dużo km przejechane stał na ziemi lub coś innego?
- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
No tak te Mittasy chyba najlepsze ale mi jakoś one średnio odpowiadają. Może nie będzie tak żle, w nadchodzącym sezonie są planowane najdalsze trasy może jakoś wytrzymają
. jeżeli coś się okaże nie tak to już pewnie te Mittasy kupie choć nie przemawiają do mnie 


Jest Bóg Jest WSK 

- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
Co do lakierowania, widziałem zdjęcia po takim czymś i dekiel po prostu zrobił się ciemny. Skinder w jednym ze vlogów pokazywał jak czyści wyszkiełkowany dekiel zmywaczem w spreyu, efekt był mega... Wystarczy tylko dbać 

- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
A no właśnie o dbanie chodzi, w kobuzie miałem dekle wypolerowane na lustro ale przez ten sezon wszystko poszlo na marne, wsk dużo jezdziła i często myjnie odwiedzałem a nie było kiedy poprawiać polerki i efekt siadł. Dlatego teraz postanowiłem to jakoś tak rozwiązać żeby struktura była cały czas taka sama
Jest Bóg Jest WSK 

- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
Kolego. Ty masz na myśli paint. Ten podstawowy co na każdym komputerze jest?Adam_Ga pisze: ↑2018-11-22, 10:17Ocynki wyglądają bardzo ładnie, dobrze że zostawiłeś oryginalny zestaw śrub. Ludzie często je wyrzucają to to błąd.
Postaraj się wkrzucić zdjecia jako załączniki, to co wrzuciłeś ma tragiczną rozdzielczość i nic nie widać.
Ja wrzucam w painta i ustawiam mniej więcej 800x600, wychodzi ok.100kb i spokojnie można załączyć.
Jest Bóg Jest WSK 

- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
Jak teraz z jakoscią zdjęcia ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest Bóg Jest WSK 

- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
JHGVJHGFVIGH
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest Bóg Jest WSK 

-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
No ładnie wyszły ocynki.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2015-01-18, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos '80r
WSK B1 '71r
WSK 175
JUNAK M10 '62r
OGAR 200 - Lokalizacja: Gołdap
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
Spróbuj zdjęcia ogarnąć programem XnView, w minutę zrobisz wszystko co zechcesz ze zdjęciem i po polsku !
Powodzenia w remoncie !!
A gratów po szkiełkowaniu nie lakierować!! Lakier bezbarwny potrafi na piaście popękać
i wygląda to tragicznie, do ponownego szkiełkowania 
Powodzenia w remoncie !!
A gratów po szkiełkowaniu nie lakierować!! Lakier bezbarwny potrafi na piaście popękać


- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
Dzięki kolego, właśnie zciągnąłem ten program tylko nie wiem jak będzie z ostrością tych zdjęć.
Czyli zagłębiając się dalej w mój temat WSK, jak wspominałem kolega wziął te bębny do szkiełka, ale jednak je wypiaskował żeby powierzchnia była chropowata i żeby lakier ładnie siadł, nie powiem bo fajnie to wygląda obok piasty głowica po szkiełkowaniu. Jak wspominałem mam jeszcze 2 piasty do wski ale sam nie wiem które założyć. Struktura aluminium zawsze będzie się zmieniać a tu po malowaniu będzie jednolite.
Co myślicie o tym efekcie???
Czyli zagłębiając się dalej w mój temat WSK, jak wspominałem kolega wziął te bębny do szkiełka, ale jednak je wypiaskował żeby powierzchnia była chropowata i żeby lakier ładnie siadł, nie powiem bo fajnie to wygląda obok piasty głowica po szkiełkowaniu. Jak wspominałem mam jeszcze 2 piasty do wski ale sam nie wiem które założyć. Struktura aluminium zawsze będzie się zmieniać a tu po malowaniu będzie jednolite.
Co myślicie o tym efekcie???
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest Bóg Jest WSK 

- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
Jeśli o mnie chodzi to wygląda to fatalnie, ale to wlasciciel bedzie bym jeździł i to jemu ma sie podobać 

- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
Na razie jeszcze się zastanawiam. Założę te albo inne nie po szkiełkowaniu tylko przelecę pastą.
Zobaczymy jak to będzie.... Teraz jestem chory i leże, ale jak przejdzie mi grypa to wezmę się za czyszczenie nypli
i zacznę koła zaplatać , wtedy decyzja zapadnie 
Zobaczymy jak to będzie.... Teraz jestem chory i leże, ale jak przejdzie mi grypa to wezmę się za czyszczenie nypli



Jest Bóg Jest WSK 

- czankete
- Posty: 1327
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
...tomcio idąc tym tokiem rozumowania to kolejnym elementem do potraktowania w ten sposób będą pokrywy od strony sprzęgła i magneta - albo lepiej cały silnik

...uczciwie to Ci powiem, że już sam sam pomysł piaskowania elementów aluminiowych jest dla mnie nieporozumieniem a dodatkowo po pomalowaniu wygląda to już całkiem nieciekawie. Nawet nie myślałbym o zaplataniu szprych na tak moim zdaniem spapranych bębnach. Zatem szybkiego powrotu do zdrowia życzę i wyboru drugiego kompletu piast do wykorzystania

- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
Zasada jest jedna: efekt końcowy ma sie podobać właścicielowi. Jeśli tobie się to podoba to super.
Po szkiełkowaniu powierzchnia też będzie porowata, więc coś ci ściemniał
Moje zdanie wygląda to kiepsko, gdybym zobaczył takie efekt u sibie dałbym do poprawki na samo szkiełko.
Bardzo dobre efekty daje tzw. szkiełkowanie wodne, struktura aluminium jest monimalnie naruszona i wg mnie to jest chyba najlepsza metoda. Teraz kiedy już zdarłeś wierzchnią warstwę przy piaskowaniu, nie ma sensu tego robić, ale to tak na przyszłość.
Nie kumam, miał szkiełkować, ale zamiast tego wypiaskować tak?
Po szkiełkowaniu powierzchnia też będzie porowata, więc coś ci ściemniał

Moje zdanie wygląda to kiepsko, gdybym zobaczył takie efekt u sibie dałbym do poprawki na samo szkiełko.
Bardzo dobre efekty daje tzw. szkiełkowanie wodne, struktura aluminium jest monimalnie naruszona i wg mnie to jest chyba najlepsza metoda. Teraz kiedy już zdarłeś wierzchnią warstwę przy piaskowaniu, nie ma sensu tego robić, ale to tak na przyszłość.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
Panowie, zgodnie z waszą opinią :-> Właśnie przyniosłem do domu inne koła i sobie je rozplatam. Będą orginalne piasty
. Myślę że po niedzieli ruszę coś z robotoą bo po świętach chciałem wziąść wolne i zacząć składanie
.
Przy okazji zapraszam do obejrzenia fotek mojego Kobuza podczas zimowania
.


Przy okazji zapraszam do obejrzenia fotek mojego Kobuza podczas zimowania

Jest Bóg Jest WSK 

-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2015-01-18, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos '80r
WSK B1 '71r
WSK 175
JUNAK M10 '62r
OGAR 200 - Lokalizacja: Gołdap
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
Aluminium po szkielkowaniu wyglada jak nowe, mieni sie pięknie w słońcu, połyskuje kolorem "czystoaluminiowym", POD WARUNKIEM że szkielkowane jest odpowiednim materiałem, czyli zacząć trzeba od całych kulek. Jeśli ktoś szkiełkuje tylko pyłem to nie przyniesie to odpowiedniego efektu, a potem ludzie mówią że szkielkowanie nie im sie nie podoba. Takie aluminium jest bardzo latwe w utrzymaniu w czystosci, wystarczy tylko benzyna ekstrakcyjna i żadnego śladu mie ma nawet po największym dziadostwie.
Osobiscie na koła na takich piastach bym nie montował, jak dla mnie wygląda to jakby aluminium leżało gdzieś ze 30lat i straciło swój połysk.
Ale o gustach się nie dyskutuje.
Osobiscie na koła na takich piastach bym nie montował, jak dla mnie wygląda to jakby aluminium leżało gdzieś ze 30lat i straciło swój połysk.
Ale o gustach się nie dyskutuje.
- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
Masz racje, kolega szkiełkował kartery do wski i nawet to ładnie wyszło. Ja zawoziłem piasty od kobuza do innego człowieka i już efekt był gorszy, struktura bardziej chropowata....
Dla mnie najładniejszy efekt jest taki jak fabrycznie na kole, lekko wpadający w <popielaty- niebieski>
. Ale jedynym minusem w takim czymś jest, jak na przykład chcesz motor dobrze wypłukać ze smaru, bo zawsze tam coś łańcuch czy ślimak na koło żuci... biore Dimmera i płukam, potem zostają piasty różnokolorowe
Ale będzie orginał
przekonaliście mnie, te piasty powędrują na razie na półke 
Dla mnie najładniejszy efekt jest taki jak fabrycznie na kole, lekko wpadający w <popielaty- niebieski>


Ale będzie orginał


Jest Bóg Jest WSK 

- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
Chyba wszystkie, jak nie większość części robiłem i kolegi ufosi. Jakość super, cena przystępna, czas realizacji kilka dni + wysyłki.
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=12 ... e&start=80
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=12 ... e&start=80
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
Re: Garbata 125 roku 1976
Tak, słyszałem o jego usługach
. Ale nie będe nic szkiełkował . Plan był zobaczyć jak będą piasty wyglądać. Poza tym wszystko zostanie jak jest. Odświeżone będą ocynki, rama konsole... bak dekle i błotniki narazie zostają. Dołoże kierunki. Nowe opony i dużo innych pierdół których na pierwszy rzut oka nie widać, a jest ich sporo 


Jest Bóg Jest WSK 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości