Instalacja M06L
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Instalacja M06L
Szukam instalacji do eLki z licznikiem w półce i kwadratową stacyjką - kiedyś z rozpędu kupiłem do WFM M06 z licznikiem w półce bo liczyłem, że jakoś podejdzie ale to zupełnie inna bajka:(
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: Instalacja M06L
Kolego a co nie pasuje z tej instalacji ?
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Instalacja M06L
Schemat instalacji którą kupiłem oprócz stacyjki której kompletnie nie ogarniam bo nie spotkałem się z taką, ma jeszcze wyłącznik zapłonu (chyba potocznie "gaszak") i światło stop.
Tymczasem schemat od eLki jest bez stopu, ze stacyjką kwadratową i podobno wg postów z tego tematu :
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=82&t=27904
też jest z nim problem...
Fabrycznie było tak:
Tymczasem schemat od eLki jest bez stopu, ze stacyjką kwadratową i podobno wg postów z tego tematu :
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=82&t=27904
też jest z nim problem...
Fabrycznie było tak:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 2012-08-14, 12:39
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Mz 250
Jawa 50
Motorynka - Lokalizacja: Stanisławów
- Kontaktowanie:
Re: Instalacja M06L
Kup sobie przewody o odpowiednim kolorze, koszulki PCV oraz końcówki i sam zrób instalację.
- dąbek
- Posty: 405
- Rejestracja: 2013-06-19, 21:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1958 r
JAWA 50 typ 20 - Lokalizacja: Grudziądz
- Kontaktowanie:
Re: Instalacja M06L
Kupisz od WFM z licznikiem w lampie i będzie pasowała.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Instalacja M06L
Prawdę mówiąc przewody kupiłem już w piątek i czekam na przesyłkę:) dąbek czy masz jakiś schemat lub link do tej instalacji? Moją kupiłem w SD a wiem, że drugi typ też mają i mógłbym wymienić - tylko, że najpierw muszę widzieć schemat... Zalazłem jeden na stronie ag-mot.pl - z tego co widzę w przełączniku na kierownicy jest 5 połączeń a nie 4 i gdzie podłączyć przewód (6) wychodzący z cewki zapłonowej?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: Instalacja M06L
Pierwszy schemat jest prawie dobry. Światła tam są źle podlaczone, ponieważ krótkie światła lub długie będą świecić bez przekręcenia stacyjki. Jak nie zapomnę to wieczorem wstawię schemat przerobiony. Jak masz jakieś wątpliwości jeszcze co do schematu to pisz.
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Instalacja M06L
Chcę zastosować diodę - wyrzucam selen z bezpiecznikiem i co dalej? Dioda powinna być pomiędzy cewką ładowania a stacyjką (podłączenie na schemacie na samej górze stacyjki) - co z plusem z akumulatora i z bezpiecznikiem? W Kosie to przerabiałem ale tam są inne połączenia...
Odnośnie światła stopu: rozumiem, że wystarczy puścić przewód do "+" z aku z automatem stopu po drodze i dodatkową masę złapać na błotniku?
Będę naprawdę wdzięczny jeżeli uda Ci się wrzucić ten schemat - przewody powinny dotrzeć jutro i w przyszłym tygodniu mógłbym się zabrać za tworzenie instalacji.
Odnośnie światła stopu: rozumiem, że wystarczy puścić przewód do "+" z aku z automatem stopu po drodze i dodatkową masę złapać na błotniku?
Będę naprawdę wdzięczny jeżeli uda Ci się wrzucić ten schemat - przewody powinny dotrzeć jutro i w przyszłym tygodniu mógłbym się zabrać za tworzenie instalacji.
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: Instalacja M06L
odnośnie światła stopu to tak jak piszesz. Myślę że schemat wszytko wyjaśni odnośnie diody


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Instalacja M06L
Czyli jak rozumiem puszczam przewód z cewki ładowania, wpinam diodę, bezpiecznik i podlączam się do przewodu idącego z plusa na stacyjkę?
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: Instalacja M06L
Tak. A z tego styku idziesz kabelkiem do akumulatora
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Instalacja M06L
Ogromnie dziękuję - aż takiej pomocy się nie spodziewałem... bardzo mi to pomoże. Dam znać czy wszystko zagrało.
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: Instalacja M06L
Nie ma za co. W razie problemów pisz śmiało
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Instalacja M06L
Trzeci raz edytuję posta bo ciągle mi coś nie pasuje - połączyłem następująco:
1. kabel z cewki ładowania do bezpiecznika
2. z bezpiecznika przez kostkę elektryczną jeden przewód na "+" akumulatora a drugi na diodę i stacyjkę.
https://imgur.com/a/J1eGeM6
1. kabel z cewki ładowania do bezpiecznika
2. z bezpiecznika przez kostkę elektryczną jeden przewód na "+" akumulatora a drugi na diodę i stacyjkę.
https://imgur.com/a/J1eGeM6
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Instalacja M06L
Aktualizacja: pozycyjne są, klakson jest, stop obecny. Jak znam życie zaraz coś zniknie ale cieszę się chwilą:)
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: Instalacja M06L
Oj ja też się nawkurzalem przy instalacji i musiałem kupną przerabiać... Powodzenia! Ja się biorę za 175
Wysłane z mojego OP6T przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego OP6T przy użyciu Tapatalka
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Instalacja M06L
Coś oczywiście popierdzieliłem: moto zapala bez problemu:) ale:
1. kluczyk na środku - mała pozycyjna świeci jak wszyscy diabli,
2. kluczyk po lewej - główna żarówka bardzo słabo,
3. kluczyk po prawej - mała pozycyjna słabo,
4. przełączni świateł na kierownicy działa tylko w pozycji kluczyka po lewej - żarówka gaśnie po przełączeniu.
5. moto gasnie po wysunięciu kluczyka do połowy w górę.
Pytanie do mądrzejszych ode mnie - co jest nie tak?
Podłączałem wg schematu szefa, ładowanie idzie z cewek świetlnych.
1. kluczyk na środku - mała pozycyjna świeci jak wszyscy diabli,
2. kluczyk po lewej - główna żarówka bardzo słabo,
3. kluczyk po prawej - mała pozycyjna słabo,
4. przełączni świateł na kierownicy działa tylko w pozycji kluczyka po lewej - żarówka gaśnie po przełączeniu.
5. moto gasnie po wysunięciu kluczyka do połowy w górę.
Pytanie do mądrzejszych ode mnie - co jest nie tak?
Podłączałem wg schematu szefa, ładowanie idzie z cewek świetlnych.
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 2016-02-07, 22:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk z2 1960
Wsk 1958
Shl m11 1966
Jawa 250 1960 - Lokalizacja: Skoczów
- Kontaktowanie:
Re: Instalacja M06L
też podlanczalem według schematu szefa. i mam wszystko ok pozycja jak dam w prawo a w lewo światła świecą po uruchomieniu silnika kluczyk wyciągnięty motocykl gaśnie . wsk 1957 podeślij foto stacyjki czy masz taką samą . mogę ci pokazać jak to u mnie jest
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Instalacja M06L
Stacyjkę mama taką jak na zdjęciu kolegi szef100. Możliwe jest, że występowały dwa typy stacyjek kwadratowych? Gdzieś na forum czytałem, że krótkie kluczyki też występowały w dwóch odmianach...
Edit. Znalazłem stary połamany kluczyk - wpakowałem i jest tak samo czyli to nie kwestia kluczyka...
Edit. Znalazłem stary połamany kluczyk - wpakowałem i jest tak samo czyli to nie kwestia kluczyka...
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 2016-02-07, 22:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk z2 1960
Wsk 1958
Shl m11 1966
Jawa 250 1960 - Lokalizacja: Skoczów
- Kontaktowanie:
Re: Instalacja M06L
kluczyki były raczej takie same dla stacyjka było kilka np mam stacyjka z 1956 z wfm która ma mniej pinów . sprawdź jeszcze raz czy masz dokładnie tak samo podłączone ja no miałem źle i grzal mi się selen
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości