Silnik S32
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Silnik S32
Witajcie
Powoli sobie zaczynam odkładać części do mojej SHL M11 z silnikiem S32. Mam sporo części od S01 i tu moje pytanie: czy idzie coś dopasować z silników S01 oraz 060 do silnika S32?
Dzięki za odp : )
Powoli sobie zaczynam odkładać części do mojej SHL M11 z silnikiem S32. Mam sporo części od S01 i tu moje pytanie: czy idzie coś dopasować z silników S01 oraz 060 do silnika S32?
Dzięki za odp : )
-
- Posty: 2238
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Silnik S32
Tak, np wałek pośredni, tryby przesuwne, podstawa kosza sprzęgłowego, tarcze, zapłon po wizycie u tokarza, mechanizm kopniaka i elementy gaźnika
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Silnik S32
Jedna z nielicznych osób z forum na która zawsze można liczyć!
Dzięki Halcik!
Dzięki Halcik!
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Silnik S32
A tak w ogóle to zapraszamy na forum shlka.
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Silnik S32
Zarejestrowałem się na tym forum jak tylko rusza prace związane z renowacja na bieżąco będę wrzucał fotki
-
- Posty: 158
- Rejestracja: 2013-03-18, 17:44
- GG: 0
- Moje maszyny: jawa
shl
gnom
perak
sport 2(sprzedany )
Velorex 560 - Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Silnik S32
Magneto to samo, cewki ,platynki także ale podstawa cewek różni się podtoczeniem pod silnik s32 niz do s01.
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 2238
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Silnik S32
Platynki pasują, ale niby. Te od wsk nie mają przymocowanego paska filcu, bo w podstawie wueski jest na ten pasek osobne miejsce.
-
- Posty: 174
- Rejestracja: 2016-01-17, 19:48
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m150, wfm m06, jawa 353 1959r, jawa 354 1957r,tula 200
- Lokalizacja: wilkszyn
- Kontaktowanie:
Re: Silnik S32
wał w s01 jest inny niż w s32 - pomijam inną wagę, inne wyrównoważenie - ale w wsk jest sworzeń tłoka fi 13 a w s32 wi 15, pyzatym zębatka na wale w wsk jest na stożku i bodajże klinie a w s32 na wielofrezie - inny czop - teraz nie dam sobie obciąć genitaliów ale średnica czopów też jest chyba inna - wsk ma mniejszą (ale to ostatnie nie mam możliwości zweryfikować bo wał w silniku siedzi - pozostałych rzeczy jestem pewien)jjaworskyy pisze: ↑2019-01-25, 20:03
Bardziej chodziło mi o części typu skrzynia, wał itd, ale dzięki!
-
- Posty: 2238
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Silnik S32
Autorowi zależało na wspólnych elementach. Dobrze pamiętasz wały mają różne średnice czopów.
-
- Posty: 174
- Rejestracja: 2016-01-17, 19:48
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m150, wfm m06, jawa 353 1959r, jawa 354 1957r,tula 200
- Lokalizacja: wilkszyn
- Kontaktowanie:
Re: Silnik S32
wiem wiem że chodziło mu o to co jest wspólne ale tak jakoś wyszło - może to się komuś przyda kto będzie to czytał - i z tego powodu uzupełnię poprzedni post
jeśli chodzi o skrzynie s01 i s32 to też taka sklonowana owca - niby to sama a jednak wcale nie:
- z 7 głównych elementów tylko 3 są takie same (koło przesuwne wałka pośredniego i wałka głównego 0raz duże koło 1 biegu z wałka pośredniego) a różnice to :
- tryb zdawczy jest całkiem inny, mniejszy, mniejsze zęby, mniejsza średnica na wałek główny - dwa światy
- wałek główny jest pod sprzęgło s01 i nie pasuje do s32, pozatym ma mniejsze fi w miejscu łożyskowania w wałku zdawczym
- najmniejsze koło wałka pośredniego jest całkiem inne, inny moduł nacięcia zębów i ich liczba
- wałek pośredni jest podobny, ale w s32 jest dłuższy - część która wchodzi w tulejke z brązu w prawym karterze jest dłuższa
jeśli chodzi o skrzynie s01 i s32 to też taka sklonowana owca - niby to sama a jednak wcale nie:
- z 7 głównych elementów tylko 3 są takie same (koło przesuwne wałka pośredniego i wałka głównego 0raz duże koło 1 biegu z wałka pośredniego) a różnice to :
- tryb zdawczy jest całkiem inny, mniejszy, mniejsze zęby, mniejsza średnica na wałek główny - dwa światy
- wałek główny jest pod sprzęgło s01 i nie pasuje do s32, pozatym ma mniejsze fi w miejscu łożyskowania w wałku zdawczym
- najmniejsze koło wałka pośredniego jest całkiem inne, inny moduł nacięcia zębów i ich liczba
- wałek pośredni jest podobny, ale w s32 jest dłuższy - część która wchodzi w tulejke z brązu w prawym karterze jest dłuższa
-
- Posty: 749
- Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, itp.
- Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
- Kontaktowanie:
Re: Silnik S32
przecież to są dwa różne silniki- praktycznie nic nie pasuje (poza prądami) Nawet silnik S06 różni się znacząco od S32. Wizualnie niby tak samo ale długości i średnice są inne. (no dobra sprężyna zmiany biegów i spręzyna kopniaka taka sama, i pewnie jeszcze talerz pod sprężynę kopniaka może jest taki sam). Części do silnika S01 zostaw sobie na później a kup wszystko co trzeba do SHLki.
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Silnik S32
Temat zamykam. SHL sprzedana
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości