Wsk 175
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 2018-09-07, 15:01
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
- Kontaktowanie:
Wsk 175
Witajcie. Nadszedł czas, by pochwalić się moim "boskim tchnieniem świdnickiej techniki". Wske nabyłem drogą zamiany za etz 251. Przyjechała do mnie w kartonach i bardzo opłakanym stanie. Ale najważniejsze było to, że jest zarejestrowana, ubezpieczona, a nawet ma ważny przegląd.
Wstawiam link do filmiku z prezentacji
https://youtu.be/75VE91WEX9A
Wstawiam link do filmiku z prezentacji
https://youtu.be/75VE91WEX9A
Ostatnio zmieniony 2019-07-29, 13:02 przez Dinko92, łącznie zmieniany 1 raz.
- CZESIO1958
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 12:51
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak (w trakcie)
MBK Evolis 80 - Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 175
Jak na puzle z kartonów efekt jest powalający 
Widać nakład pracy
Widać nakład pracy
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 175
Minus za nie odpalenie 

-
- Posty: 39
- Rejestracja: 2018-09-07, 15:01
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 175
Spokojnie, dojdziemy i do tego
poprostu oring wałka startera uległ chyba biodegradacji i każde odpalenie wiąże się z upaćkanym silnikiem. Na dniach założę nowy oring i będzie filmik z jazdy 


- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
- norek
- Posty: 161
- Rejestracja: 2017-04-25, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz , Aprilia sr 50
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 175
Wsk jest piękna ale ETZ też szkoda .
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 2018-09-07, 15:01
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 175
Myślę intensywnie nad igiełkami i simmeringiem. Ciekaw też jestem, jak by się tam sprawdził drugi oring. Przy okazji remontu silnika jakoś to rozwiąże. Na razie chcę trochę powueskować.
Co do ETZ, to nie żałuję, bo ze wszystkich demoludów, najgorzej ją wspominam. Moim skromnym zdaniem Jawa Ts 350 z zapłonem bezstykowym bije ją pod każdym względem. Mz to taki przerośnięty Simson. Ale to jest tylko moja opinia
Co do ETZ, to nie żałuję, bo ze wszystkich demoludów, najgorzej ją wspominam. Moim skromnym zdaniem Jawa Ts 350 z zapłonem bezstykowym bije ją pod każdym względem. Mz to taki przerośnięty Simson. Ale to jest tylko moja opinia
- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
- wkzarci
- Moderator
- Posty: 592
- Rejestracja: 2012-12-22, 13:29
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 itp, itd.
- Lokalizacja: PL
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 175
Off top - Kto takie rzeczy robi?
Ostatnio zmieniony 2019-08-08, 12:01 przez wkzarci, łącznie zmieniany 1 raz.
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 175
Robił mi to gościu który zrobił to przy okazji remontu silnika, był tu kiedyś na forum. Osobiście go nie polecę, remont zjebał, dekiel zrobił akurat dobrze, ale kolega np wysłał mu kartery żeby wstawił tuleje w gniazda łożysk to strasznie długo mu trzymał graty...wkzarci pisze: ↑2019-08-08, 09:35Off top - Kto takie rzyeczy robi?
- wkzarci
- Moderator
- Posty: 592
- Rejestracja: 2012-12-22, 13:29
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 itp, itd.
- Lokalizacja: PL
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 175
To ten plusminus ?
Ma ktoś jakieś zdjęcia jak to wygląda? nr łożyska? I simmeringu?

Ma ktoś jakieś zdjęcia jak to wygląda? nr łożyska? I simmeringu?
- jjaworskyy
- Posty: 2080
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 2018-09-07, 15:01
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 175
Sądząc po cenie, to china. Keihin pz30. Miałem z nim do czynienia w trzech chinskich pojazdach i dawał się ładnie regulować. W tej chwili musze założyć dysze wolnych obrotów 40 i powinno być pięknie, ponieważ jadąc niskimi stałymi obrotami np na 3 biegu, silnik delikatnie szarpie. Na 4 biegu pięknie ciągnie. Wkręca się też zacnie. Jak go doreguluje, dodam filmik z jazdy
- wkzarci
- Moderator
- Posty: 592
- Rejestracja: 2012-12-22, 13:29
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 itp, itd.
- Lokalizacja: PL
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 175
W swojej wsk 175 z membraną mam gaznik dellorto vhsa32 ale z iglicą U22 dysza biegu jałowego 40 i z dołu płynnie i miekko się zbiera.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 2018-09-07, 15:01
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 175
No właśnie. Tu jest 35. Delikatnie za ubogo na wolnych obrotach. Z tego co wiem, optymalna dla czwórki powinna być 40. Muszę wykręcić i podjechać do jackmotors żeby dobrać odpowiednią
- wkzarci
- Moderator
- Posty: 592
- Rejestracja: 2012-12-22, 13:29
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 itp, itd.
- Lokalizacja: PL
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 175
Mam jeszcze 41, 42, 43, 44, 45 i będe sprawdzał po kolei. W moim gazniku była fabrycznie dysza 38. Jaką masz główną dyszę ?
Ostatnio zmieniony 2019-08-11, 12:39 przez wkzarci, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 2018-09-07, 15:01
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
- Kontaktowanie:
- wkzarci
- Moderator
- Posty: 592
- Rejestracja: 2012-12-22, 13:29
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 itp, itd.
- Lokalizacja: PL
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 175
Główna 125 ale na 130 miałem odczucie że słabiej przyspieszał, mniej płynnie. Wtedy przejechane miałem około 200 km i 5 motogodzin.
Niech się jeszcze dotrze będę sprawdzał dysze ponownie.
Niech się jeszcze dotrze będę sprawdzał dysze ponownie.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 2018-09-07, 15:01
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
- Kontaktowanie:
- wkzarci
- Moderator
- Posty: 592
- Rejestracja: 2012-12-22, 13:29
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 itp, itd.
- Lokalizacja: PL
- Kontaktowanie:
Re: Wsk 175
To temat o Twojej WSK, nie mojej.
Głowica z centralną komorą spalania, gwint długi ( długość gwintu świecy jak do samochodów ), głowica złożona bez uszczelki, cylinder dodatkowy boost i poprawione okna..., dyfuzor. Sprzęgło-wyższy zabierak i kosz, żeby zmieściło się 5 tarcz, nowa tarcza dociskowa ( wytoczona do tego sprzęgła ) nowa tarcza oporowa sprzęgła ( którą zabezpieczasz pierścieniem segera) oryginał ma 1.5 mm grubości ja dorobiłem( 2mm i 3mm ) ale włożyłem 2mm, sprężyna sprzęgła od mucka, popychacz sprzęgła jest od pompy paliwa FIAT 126p, Cinquecento 700 (2 sztuki)
Zapłon CDI, wał z korbą od Yamahy, tłok anodowany alien, cała skrzynia wiatr, prawdopodobnie o czymś zapomniałem bo składałem całą około 2 lat. Zostały drobne detale które dokładam na bieżąco, jestem w trakcie robienia nowego siedzenia. Tyle

Zapłon CDI, wał z korbą od Yamahy, tłok anodowany alien, cała skrzynia wiatr, prawdopodobnie o czymś zapomniałem bo składałem całą około 2 lat. Zostały drobne detale które dokładam na bieżąco, jestem w trakcie robienia nowego siedzenia. Tyle

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości