Witam wszystkich
Trochę to trwało ale był problem z osiowaniem skrzyni...dwa warsztaty się poddały i wysłałem sinik do człowieka który robi osiowanie w Junakach...zrobił bez problemu. Jestem w trakcie składania silnika.
Podsyłam parę fotek z renowacji felg.Felgi poszły do piaskowania i malowania koszt 65zł za szt. Piasty do szkiełkowania razem z podstawą zębatki 180zł.Szprychy oryginalne poszły do ocynku 72zł i nyple do kąpieli kwasowej za free. Teraz idą do centrowania i będą odziane w opony Mitas
Rama poszła do lakierowania proszkowego na czarno(200zł) oraz błotniki na biało(100zł) i piaskowanie wszystkiego 100zł.
Na giełdzie motocyklowej kupiłem wąski bak z wysokim wlewem w super stanie(a w środku jak nowy) za 150zł (pójdzie do lakieru razem z boczkami) i oryginalny czarny tłumik w super stanie za 80zł. Powoli zbieram wszystko do kupy.
Rozłożyłem siedzenie ale niestety nie ma co w nim zbierać....
I właśnie jak wrzuciłem zdjęcia to zobaczyłem że inaczej zaplotłem przednie koło czy to ma jakąś różnice?
