Powyżej jeszcze dwa zdjęcia gratów które najbardziej oddają kolor na żywo

A błotniki w kolorze będą tak samo wyglądać jak przed remontem, czyli mniej więcej tak:
Uchwyty błotników przedni i tylny będą czarne, już nie przesadzajmy z tymi kolorami
Co do lakieru, to strzeliłem gafę, to nie metalic tylko xyralic, czyli coś pomiędzy metalikiem a perłą - zresztą można poczytać w sieci. Lakier chyba był z palety Mazdy choć nie dam sobie ręki odciąć, na zdjęciu kod z lakierni - choć na internecie nie mogę nic znaleźć po jego wpisaniu. Kod to : M4-0131.2
Co do silnika.. na razie nadal w proszku, nim się zajmę na sam koniec, bo jak wiadome ogarnie się go w dzień może dwa, póki co walczę z przednim zawieszeniem.
Kupiłem nowe lagi od suzuki gn125 (73 zł za szt) i będę brał się za przerabianie, to że trzeba przetoczyć korek górny to pikuś, z dołu trzeba też podciąć lagę i wytoczyć miejsce na zablokowanie tłoczyska- to wiem, tylko w sumie mam problem z samym tłoczyskiem bo z tego co widzę to je też trzeba będzie przetoczyć bo ma inną średnicę - a o tym chyba nikt nigdzie nie pisał i tu się zaskoczyłem.. na forum mało pisane jest o przeróbkach, a zdjęć tym bardziej brak. Strona opisu przeróbki zawiechy która była na polmocie zniknęła, jestem w kropce i będę musiał sam coś kombinować. Ale oczywiście damy radę
