Witam
Mam problem z silnikiem.
Motorek stał 50 lat nie używany. Jest plomba na silniku. Oryginalny przebieg na liczniku 13 tys.
Z początku jak go wyczyściłem odpaliłem pracował normalnie, jeździł.
Teraz kopci i nie wchodzi na wysokie obroty. Są stuki w silniku. Kopci.
Próbowałem czyścić gaźnik itd.
Co radzicie? Szykować się na generalny remont? Czy próbować zmienić pierścienie i simeringi ?
			
									
									
						Problem z Silnikiem Wsk 125 m06 z2 S01-Z
- 
				Xzahe
- Posty: 40
- Rejestracja: 2021-06-15, 14:36
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk m06z2
 Mz ts 150
 Bmw f650
 Ogar 205
- Kontaktowanie:
- jjaworskyy
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
 KoBuz
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Problem z Silnikiem Wsk 125 m06 z2 S01-Z
Liczyłeś na to, że po tylu latach postoju będziesz normalnie jeździł?Xzahe pisze: ↑2021-07-21, 20:57Witam
Mam problem z silnikiem.
Motorek stał 50 lat nie używany. Jest plomba na silniku. Oryginalny przebieg na liczniku 13 tys.
Z początku jak go wyczyściłem odpaliłem pracował normalnie, jeździł.
Teraz kopci i nie wchodzi na wysokie obroty. Są stuki w silniku. Kopci.
Próbowałem czyścić gaźnik itd.
Co radzicie? Szykować się na generalny remont? Czy próbować zmienić pierścienie i simeringi ?
 Po takim okresie simeringi nie spełniają swojej funkcji, pewnie bierze olej, stąd te kopcenie. Bez otwarcia się nie obejdzie. Powodzenia
 Po takim okresie simeringi nie spełniają swojej funkcji, pewnie bierze olej, stąd te kopcenie. Bez otwarcia się nie obejdzie. Powodzenia- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Problem z Silnikiem Wsk 125 m06 z2 S01-Z
Dostał temperatury i rozszczelnił gdzie się dało  , syf w środku się rozpuścił to stuka. Przebieg 13 tyś to w sam raz jak na remont S01. Miłego remontu
, syf w środku się rozpuścił to stuka. Przebieg 13 tyś to w sam raz jak na remont S01. Miłego remontu 
			
									
									 , syf w środku się rozpuścił to stuka. Przebieg 13 tyś to w sam raz jak na remont S01. Miłego remontu
, syf w środku się rozpuścił to stuka. Przebieg 13 tyś to w sam raz jak na remont S01. Miłego remontu 
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
						Dawniej Borewicz.
- 
				Xzahe
- Posty: 40
- Rejestracja: 2021-06-15, 14:36
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk m06z2
 Mz ts 150
 Bmw f650
 Ogar 205
- Kontaktowanie:
Re: Problem z Silnikiem Wsk 125 m06 z2 S01-Z
Haha właśnie tak myślałem że się rozszczelnił 
			
									
									
						
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

