WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
Plesiu
Posty: 32
Rejestracja: 2014-08-14, 12:50
GG: 0
Moje maszyny: Romet MOtorynka, Romet Komar 301, WSK 175,
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Plesiu » 2023-01-09, 20:25

Mam nadzieję że już widzicie..... podsumowując 34 strony postów 😁....
1. Tabliczka mówi M06 Z1. 1959r.
2. Przednie zawieszenie od WFM-ki ( które było tak montowane najprawdopodobniej w tym modelu?)
3. Siedzenie drewniane.
4. Cała w kolorze bordowym (wiśniowym) bez zdobień na baku i boczkach.
5. Koła w kolorze...nie pamiętam numeru ("kość słoniowa")
6. Tłumik w kolorze czarnym.

7....teraz liczę na Was, pomóżcie ustalić co jest w oryginale a co nie.....chcę ją wyszykować na oryginał, totalną kapitalkę.
Wiem że czeka mnie dużo pracy, ale ma być to prezent dla Żony, więc wyzwanie jest 😁🤣

Awatar użytkownika
Jarek31
Posty: 79
Rejestracja: 2011-08-01, 15:18
GG: 8098934
Moje maszyny: Honda Hornet
Romet Chart 210
Minsk 125
WSK B3
WSK Z2
Żak
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Jarek31 » 2023-01-28, 22:41

Przeczytałem cały temat, nie doszukałem się jasnych informacji więc pytam.
Jak wygląda temat zbiorników paliwa w Z2?
W jakich latach były przykręcane śruba przez środek?
Na zdjęciach w google wypatrzyłem 2 sposoby przykręcania tego zbiornika tj, miseczka i śruba na śrubokręt lub śruba na klucz z dodatkowym gwintem do przykrecenia małego kapselka z napisem WSK

Moja Z2 jest z 1962r i nie wiem, który zbiornik ma mieć.

Awatar użytkownika
bortko
Posty: 1
Rejestracja: 2023-02-13, 13:14
GG: 0
Moje maszyny: Jawa 350, z2
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: bortko » 2023-02-21, 12:27

Witam, mam problem odnośnie tylnego koła w mojej z2 a dokładnie problem z hamulcem , podczas hamowania nie hamuje płynnie tylko trzeszczy i na dodatek tak głośno jak bym dyskoteke urządzał, próbowałem juz w różnych pozycjach ustawiać koło , różnie szczęki z okładzinami ,bęben wygładziłem w środku i dalej to samo, już nie mam pomysłu na ten hamulec :-( :/

melina-26
Posty: 31
Rejestracja: 2014-08-08, 08:49
GG: 0
Moje maszyny: wsk b3, suzuki gs 550e
Lokalizacja: Zielonka
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: melina-26 » 2023-10-29, 12:55

Cześć! Kilka razy spotkałem taki twór jak M061. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się że ja też posiadam ramę z takim oznaczeniem. Wszystkie sztuki o których znalazłem info pochodziły z 59 roku i miały przebitą moc silnika z 4 na 6.
Czyżby drugie życie nadstanowych tabliczek z M06?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Polonez
Posty: 38
Rejestracja: 2011-12-15, 20:14
GG: 0
Moje maszyny: wsk mz
Lokalizacja: Baranowo
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Polonez » 2024-09-29, 13:24

Polonez pisze:
2014-08-26, 18:21
Cześć, proszę o pomoc w identyfikacji WSK wujka, mi się już mieszają te wszystkie zetki i elki :-?

sbanys
Posty: 1210
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: sbanys » 2025-01-09, 23:15

Panowie po mału kompletuję części na remont mojej L-ki. Pytanie dotyczące opon. Ma ktoś jakieś sprawdzone i zbliżone do oryginału opony 19".

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
MajkelCIN
Posty: 456
Rejestracja: 2013-06-27, 10:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK 59' XJr 1300 01'
Gnom 5.?
Lokalizacja: Cinowo
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: MajkelCIN » 2025-01-11, 07:09

Mitas H02, mam je chyba w Iżu49 i jakoś to jeździ, ale co do przebiegu jaki pokona to nie wiem.

sbanys
Posty: 1210
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: sbanys » 2025-01-11, 10:03

Tylko szukam zamiennika do Degum 3x19.
Mitas to taki standard.
Zastanawiam się nad tymi:

https://allegro.pl/oferta/opona-anlas-n ... 7099974005

Lub

https://allegro.pl/oferta/opona-yuanxin ... 0846106875

Bo wyglądają najbliżej oryginału. Czy ktoś miał do czynienia z tym produktem.

adamsky771
Posty: 165
Rejestracja: 2016-02-26, 00:53
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B3 1979r
Lokalizacja: Sowina
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: adamsky771 » 2025-01-11, 14:18

Na Duro tylko inny model przelatałem już klika setek km ale po terenie i nie narzekam. Nie wiem tylko czy z tym bieżnikiem znajdziesz wymiar pod oryginał.

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1327
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: czankete » 2025-01-13, 18:08

sbanys pisze:
2025-01-11, 10:03
https://allegro.pl/oferta/opona-yuanxin ... 0846106875
Bo wyglądają najbliżej oryginału. Czy ktoś miał do czynienia z tym produktem.
...tego wzoru yuanxingi (oczywiście w odpowiednim rozmiarze) ze trzy lata temu zakładałem do Komara 232 i późniejszych. Niewątpliwie plusem jest wzór bieżnika przypominający Stomil. Minus jest taki, że aby je zamontować na obręczy tak, by się ładnie ułożyły wymaga sporo kombinacji. Po którymś tam upuszczaniu i dopompowywaniu udaje się to zrobić, ale minimalnie coś tam i tak zostaje. Generalnie nawet przy starannie wycentrowanych obręczach pojawia się więc bicie wynikające z niedokładnie wykonanej opony...

sbanys
Posty: 1210
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: RE: Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: sbanys » 2025-01-13, 18:12

czankete pisze:
sbanys pisze:
2025-01-11, 10:03
https://allegro.pl/oferta/opona-yuanxin ... 0846106875
Bo wyglądają najbliżej oryginału. Czy ktoś miał do czynienia z tym produktem.
...tego wzoru yuanxingi (oczywiście w odpowiednim rozmiarze) ze trzy lata temu zakładałem do Komara 232 i późniejszych. Niewątpliwie plusem jest wzór bieżnika przypominający Stomil. Minus jest taki, że aby je zamontować na obręczy tak, by się ładnie ułożyły wymaga sporo kombinacji. Po którymś tam upuszczaniu i dopompowywaniu udaje się to zrobić, ale minimalnie coś tam i tak zostaje. Generalnie nawet przy starannie wycentrowanych obręczach pojawia się więc bicie wynikające z niedokładnie wykonanej opony...
Dzięki za info. Chyba jeszcze jednym powodem na minus jest to boczne kolorowe oznaczenie producenta.

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1327
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: RE: Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: czankete » 2025-01-13, 22:35

sbanys pisze:
2025-01-13, 18:12
Chyba jeszcze jednym powodem na minus jest to boczne kolorowe oznaczenie producenta.
...zgadza się, zapomniałem o tym. Ja usuwałem je zwilżając miejscowo barwną powierzchnię paint removerem - kilka minut roboty i napisy znikają...

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość