fałszywe powietrze?????
- luk@sz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
- Lokalizacja: Golinka
- Kontaktowanie:
fałszywe powietrze?????
mam problem kiedy odpalam wsk 175 chodzi ładnie pięknie a jak sie rozgrzeje to dostaje takie obroty że.... ale na biegu jedzie normalnie . gażnik rozkrecałem i dałem na dwie ucszczelki więc fałszywego chyba nie łapie. ale nie wiem .A i jeszcze nie mam tej przepustnicy od ssania ale bez niej przed remontem chodziła. A może to wina świecy bo wziąłem od auta bo nie mam iskry 100.
Ostatnio zmieniony 2007-05-19, 16:03 przez luk@sz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
- marianek_spox
- Posty: 218
- Rejestracja: 2007-01-04, 02:10
- GG: 0
- Moje maszyny: SHL M11W
WSK M06B3
WSK M06-Z2
Jawa 353
WFM M06
Komar - Lokalizacja: Myszków/Kraków-DS14kapitol
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
bez przepustnicy ssania możesz jeździć, jedynie po prostu nie możesz ssania włączyć.
Zdejmij gaźnik i króciec, przyłóż styk gaźnika do czegoś prostego (np. jakiegoś prostego stołu w domu) i zobaczysz czy ramiona gaźnika nie są skrzywione, z króćcem zrób to samo. Jeśli w dość dużym stopniu jest skrzywione to jakbyś nie skręcił tak będzie lewe ciągnęło. Nie polecam tej uszczelki czarnej grubej i twarde (ma chyba grubość z 6mm), ponieważ u mnie były na niej (nowa uszczelka) przedmuchy, chyba że z 2 stron przykleisz do niej 2 uszczelki tekturowe oczywiście na silikon ale BENZYNOODPORNY.
Zdejmij gaźnik i króciec, przyłóż styk gaźnika do czegoś prostego (np. jakiegoś prostego stołu w domu) i zobaczysz czy ramiona gaźnika nie są skrzywione, z króćcem zrób to samo. Jeśli w dość dużym stopniu jest skrzywione to jakbyś nie skręcił tak będzie lewe ciągnęło. Nie polecam tej uszczelki czarnej grubej i twarde (ma chyba grubość z 6mm), ponieważ u mnie były na niej (nowa uszczelka) przedmuchy, chyba że z 2 stron przykleisz do niej 2 uszczelki tekturowe oczywiście na silikon ale BENZYNOODPORNY.
- luk@sz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
- Lokalizacja: Golinka
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 376
- Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Wołczyn
- Kontaktowanie:
- luk@sz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
- Lokalizacja: Golinka
- Kontaktowanie:
Witam mam problem ze swoją WSK-ą po generalnym remoncie odpaliła na dyk ( za pierwszym kopnięciem ) na postoju wszystko elegancko oprócz wolnych obrotów nie trzyma ich ale dobro to jeszcze nic ja do jazdy a ona ledwo co sie ciągnie pierwszy biegu ona sama siebie nie może uciągnąć tak to wygląda jak by nie trzymała kompresji ale simeringi mam nowe co to może być ja już nie wiem



- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Luk@sz rozwiązałeś problem? Co było przyczyną? Mam podobny problem i nie mogę zlokalizować przyczyny. Z tym że u mnie zaraz po odpaleniu wchodzi na wysokie obroty. Na pewno nie jest to połączenie gaźnika z króćcem oraz króćca z cylindrem. Nie jest to również simmering po stronie prądnicy. Wszystkie te miejsca sprawdziłem, poprawiłem i wciąż to samo. Czy jest możliwe że powietrze leci pod cylindrem lub przez nieszczelność karterów na ich styku? Czy objawy byłyby inne?
Nie sprawdzałem simmeringu od strony sprzęgła jednak tam po pierwsze nie ma dostępu powietrza a po drugie świeca nie jest zaolejona. Poza tym oba uszczelniacze są nowe. Zmieniane 50km temu.
Niespecjalnie mam ochotę zdejmować cylinder ale jeśli mi nic nie doradzicie będę musiał to zrobić i założyć dla pewności nową uszczelkę.
Może jest jakaś inna przyczyna?
Można powiedzieć że jest to klasyczny objaw lewego powietrza. Wysokie obroty które nie niosą ze sobą mocy. Tylko trochę puszcze sprzęgło na biegu i silnik zwalnia. Motocykl jeździ normalnie za wyjątkiem momentu kiedy wciskam sprzęgło i obroty rosną do bardzo wysokiego poziomu.
Nie sprawdzałem simmeringu od strony sprzęgła jednak tam po pierwsze nie ma dostępu powietrza a po drugie świeca nie jest zaolejona. Poza tym oba uszczelniacze są nowe. Zmieniane 50km temu.
Niespecjalnie mam ochotę zdejmować cylinder ale jeśli mi nic nie doradzicie będę musiał to zrobić i założyć dla pewności nową uszczelkę.
Może jest jakaś inna przyczyna?
Można powiedzieć że jest to klasyczny objaw lewego powietrza. Wysokie obroty które nie niosą ze sobą mocy. Tylko trochę puszcze sprzęgło na biegu i silnik zwalnia. Motocykl jeździ normalnie za wyjątkiem momentu kiedy wciskam sprzęgło i obroty rosną do bardzo wysokiego poziomu.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
- luk@sz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
- Lokalizacja: Golinka
- Kontaktowanie:
dokładnie tak jak u mnie spróbój zrobic tak odkręć pradnice nie zdejmuj magneta i tym magnetem pokręć czy nie zasysa od pod tą płytką w której jest simmering ( umnie to było przyczyna dorobiłaem uszczelke i dałem na smar skręciłem porządnie i jak reka odjoł
)
jeśli zasysa tam to bedzie słychac ale musisz miec swiece wkręcena zeby sprawdzić

jeśli zasysa tam to bedzie słychac ale musisz miec swiece wkręcena zeby sprawdzić

- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
To miejsce sprawdziłem również. Będę próbował na słuch
[ Dodano: 2007-08-12, 17:46 ]
Zlokalizowałem
Okazało się że przyczyną była... wymiana łożysk na wale. Albo kupiłem jakieś szersze łożysko albo po prostu nie siedzi prawidłowo w gnieździe. W każdym razie efekt jest taki że jest ono za 'płytko' patrząc z zewnątrz i dekielek w którym siedzi uszczelniacz nie opierał się o karter tylko o łożysko przez co powstała szczelina. Gruba uszczelka załatwiła sprawę.
A ja już byłem gotów dopatrywać się pęknięć w karterach

[ Dodano: 2007-08-12, 17:46 ]
Zlokalizowałem

A ja już byłem gotów dopatrywać się pęknięć w karterach

Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość