Witam serdecznie. Jestem nowy na forum i dopiero zaznajamiam się z wiedzą o naszych pięknych polskich motocyklach jakimi są WSK'i . Posiadam model B1 z roku 1970. Ma on jedyne 5000 km oryginalnego przebiegu (są plomby) . W tej chwili jestem w trakcie renowacji.
Smaczku dodają : wszystkie papiery (dowód, ksiaż. gwar. , instrukcja, komplet narzędzi).
Motocykl jest w pełni oryginalny. (na zdjęciu widoczny nieoryginalny kranik- oryginalny w trakcie regeneracji).
Zdjęcia mojej wiesi :
http://www.bikepics.com/members/karolhol
Zważając na zachowanie motocykla pozwoliłem sobie nie zmniejszać zdjęć - niech służą przyszłym pokoleniom w dużej roździelczości
//Savier
Mój WSK M06 B1
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2007-01-13, 11:18
- GG: 0
- Lokalizacja: Hrubieszów
- Kontaktowanie:
Mój WSK M06 B1
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- Romano
- Posty: 198
- Rejestracja: 2007-01-02, 19:04
- GG: 0
- Lokalizacja: Poddębice
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 2007-01-04, 20:41
- GG: 0
- Moje maszyny: Ostatnia WSK M06B3 1975
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
- Berek
- Posty: 140
- Rejestracja: 2007-01-03, 00:49
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź/Letterkenny
- Kontaktowanie:
No Panie...Kawał dobrej maszyny!!!nie zmieniaj w niej np.lakieru.Zostaw jak największy procent oryginalności.Może nie bedzie sie tak lśniła jak te po renowacji itd ale olej to.gdyby nie to że moja miała szlifa pod poprzednim właścicielem lakieru też bym chyba nie ruszał.No ale jeszcze do tego dochodzi rdza itd.Wymieniaj jak najmniej.Gratulacje ogromne
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości