Witam.Od dawna tutaj nie pisałem .Jako że kupiłem motocykl z zamiarem odrestaurowania zacząłem powoli remont.
IMG20130811_001.jpg
IMG20130928_001.jpg
Przy rozbiórce okazało się jednak że są pewne braki w pojeździe m.in brakowało blaszek z filcem osłaniających łożyska kół, blaszki napędu licznika, stopki centralnej , boczków , kierunków, i jeszcze by tu dużo wymieniać. Pierwsze co zrobiłem to zreanimowałem przednie zawieszenie czyli oczyszczenie wszystkiego z lekkiego nalotu rdzy i starego oleju, sprawdzenie czy lagi nieruchome są krzywe czy proste (na szczęście proste), nowe podkładki skórzane, nowe simmery i wymiana łożysk w przednim kole. Chromy na lagach na szczęście są w bdb stanie tylko gdzie nie gdzie jest mały wżer. Następnie zacząłem kompletowanie ramy do malowania proszkowego i karoserii do malowania akrylowego.Dzięki uprzejmości użytkownikowi brendi10 wymieniłem się z nim na zbiorniki paliwa, gdyż chcę mieć chociaż zbliżoną do oryginału

W między czasie kupiłem nową chromowaną obręcz ( tylko jedną bo tylna ma na sobie chrom w dobrym stanie :-> ), szprychy, zębatkę tylną i przednią, platyny, nity wybieraka i ogarnąłem licznik.
5029990464_112cf5d98c.jpg
IMG20131121_004.jpg
IMG20131121_010.jpg
IMG20130908_001_edit.jpg
Pewnego razu nudząc się postanowiłem sprawdzić czy stacyjka działa , wynik oczywisty >>> nie

Od razu zabrałem się za rozbiórkę i jak się okazało styki były w środku lekko przepalone. Postanowiłem przetrzeć lekko papierem wodnym i mam nadzieję że zadziała.
IMG20131121_014.jpg
IMG20131121_016.jpg
W czasie szukania części nabyłem "zwłoki" WSK ( ze względu na cybanty i lampę przednią ) która wg. właściciela była podobno Kosem. Jeszcze dał mi tłumik do czwórki i filtr powietrza też od czwórki. Na dodatek okazało się że ten wrak ma nową stacyjkę od czwórki

Kolejnym problemem była przewiercona listwa siedzenia ale użytkownik majki (którego pozdrawiam

) przysłał mi lekko pokrzywioną ale dobrą listwę .Podczas rozbiórki do malowania natrafiłem na jeszcze jeden problem- sprężyna amortyzatora prawego jest krótsza od tej z lewego. Mam jeszcze jedną parę i nie wiem czy z nich nie wziąć sprężyn .
IMG20131018_001.jpg
IMG20131213_002.jpg
Elementy nośne jak i rama zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Mówiąc lakiernikowi że chcę na szary młotkowy puszkę tłumika szmerów i jedną obręcz (oddałem ją na próbę bo jest uszkodzona) powiedział że ładniej będzie wyglądać srebrny połysk . Miał rację - z dalszej odległości widać jakby element był niklowany
DSCN1913.jpg
DSCN1943.jpg
DSCN1945.jpg
DSCN1940.jpg
DSCN1923.jpg
W najbliższym czasie mam zamiar zrobić ocynki a we ferie chcę się zabrać za silnik
Mam parę pytań do forumowiczów :
1. Tą krótszą sprężynę amortyzatora wymienić czy nie ?
2. Na fotkach pomalowanej obręczy widać wgniecenie i czy to uszkodzenie dyskwalifikuje ją z użytku?
3. Jak rozebrać wkład filtra powietrza ponieważ chciałbym zastosować AR211 ?
4.Te obręcze Awiny podobno trzeba inaczej zaplatać . Mógłby ktoś opisać jak albo wstawić fotki tak zaplecionego koła?
Za odpowiedzi z góry dziękuję

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.