Przedstawiam wam dzisiejszą nabytą WFM z 1960r. Fumkę nabyłem od dziadka kumpla stała ok 30 lat w piwnicy. Z tego co dziadek mówił to dostał ją od szwagra ale nie wie czy on był pierwszym właścicielem. Stan widać na zdjeciach.
Teraz najważniejsze DOSTAŁEM JĄ ZA FREE
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
![:P](./images/smilies/tongue.gif)
Fotki zaraz po przyprowadzeniu na moją posesję
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Fotki: Póżniej wziołem sie za silnik okazło się ze go złapało na tłoku
![:-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
A co do cylindra to kumpel mi ma przywieść nowy cyl org do wfm w bdb stanie lezy u niego na strychu daje mu za niego 30zł.
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Co to bebechów silnika to są w bdb stanie nawet silnika nie muszę rozbierać, wszystko jak nowe wykreciłem pukrywę od strony kosza sprzęgłowego a tu szok.. zero rdzy tryby itp w idealnym stanie z łańczuszka można odczytać znaczki itp Przez dziury było widać skrzynie tez w bdb stanie tryby się świecą jak psu **
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Fotki:
Tu widać jak tłoczek chapło: Sprzegło: Głowica:
Silnik: Pokrywa: Podgrzewanie cylindra: Łożyska na wale są w super stanie zero luzu i wał chodzi leciutko tylko ten tłok
![:-/](./images/smilies/icon_curve.gif)
Może macie jakieś pomysły jak zrobic żeby puściło ? bo szkoda mi ciąć org cyla... fakt ma dwa żebra ułamne ale zawsze mozna dospawać.
No i teraz pare pytań:
1.Czy tłok pasuje od WSK do WFM bo na SD patrzyłem org tłok do WFM 40zł a do WSK 30zł wiec myślę po co przepłacać.
2.Czy platynki pasują bez problemu pod podstawke od WFM ?
3. Czy moja Fumka jest w orginale bo mi sie zdaje ze mam przód od WSK ale z drugiej strony to już końcówka produkcji WFM 60r wiec moza juz montowali takie jak przy Wsce.
4. Najważniejsze Czy wam sie podoba ?
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Kumpel ma mi przywieść sakwy w lepszym stanie, filterek, manetkę od gazu no i ma poszukać gaźnik bo mam niekompletny. No i oczywiście ma mi cylek jutro przywieść org.