czyli rozmowy o wszystkim
			
		
		
			- 
				
								AudioBas							
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AudioBas » 2011-06-16, 00:43
			
			
			
			
			Hej 
 
Na większości forów internetowych taki temat to podstawa 

Każdy pisze co zrobił w danym dniu.
Ja akurat teraz ładuję akumulator (z odzysku - pożyczony od kolegi):

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ   Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Alien							
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Alien » 2011-06-16, 00:59
			
			
			
			
			Ja się dzisiaj przejechałem paręnaście kilometrów i nawet nic się nie sypnęło:D
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Kamil*							
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
 WSK 175 M06B3 86'
 YAMAHA DT 125 98'
- Lokalizacja: Świeżawy
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kamil* » 2011-06-16, 13:49
			
			
			
			
			Hm założyłem gumy na kopniak i wajche zmiany biegów i stożkowy filtr powierza żeby pozbyć sie puchy 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 hartman
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hartman » 2011-06-16, 14:29
			
			
			
			
			Rozebrałem sprzęgło,poprawiłem sprężynę kopniaka i wywaliłem blokujący element dźwigni od biegów
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Skinder							
- Posty: 2229
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Skinder » 2011-06-16, 19:23
			
			
			
			
			Rozebrałem do końca silnik od gila, rozpołowiłem silnik ten z zablokowaną skrzynią, przygotowałem b3 do wyjęcia osi wahacza, dorobiłem z dziadziem wypychacz wału z prawego karteru... Idę jeszcze podziałać przy skrzyni biegów chyba trochę.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Szczepan							
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Szczepan » 2011-06-16, 19:35
			
			
			
			
			Zapchałem Wsk do garażu 

 I zrobiliśmy przymiarki zapłonu CDI do karterów WSK-i, które opisze jak wrócę się do garażu po aparat.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								AudioBas							
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AudioBas » 2011-06-16, 19:50
			
			
			
			
			 
Szybka przymiarka 

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ   Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 jannex
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jannex » 2011-06-16, 20:56
			
			
			
			
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								irek							
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: irek » 2011-06-18, 09:24
			
			
			
			
			Podłączam alternator z roayla, założę kierunki do tyłu a potem się przejade
			
									
									Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								AudioBas							
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AudioBas » 2011-06-21, 00:27
			
			
			
			
			Kupiłem napinacz łańcucha + nakrętkę ośki....
.... nic nie pasuje ;/ 

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ   Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Savier							
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
 M21W2 '76
 Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Savier » 2011-06-21, 09:53
			
			
			
			
			Rozebrałem tylne koło, zmieniłem szczęki na mniej zużyte, złożyłem wszystko do kupy - sam 

.
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 termin21
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: termin21 » 2011-06-21, 12:36
			
			
			
			
			wymiana wodzika sprzęgła,wymiana świecy,wymiana wachacza tył,wymiana tulejek tylnich amortyzatorów,regulacja sprzęgła,nowy olej w skrzynie,dokręcenie wszystkich śrób,wymiana uszczelki kolanka,dołądowanie akumulatora,czyszczenei kranika i przerywacza. Moto gotowe do kolejnej wakacyjnej eksploatacji.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								nik102							
- Posty: 89
- Rejestracja: 2008-09-30, 19:27
- GG: 4663041
- Moje maszyny: WSK M06B3
 Komar 2350
- Lokalizacja: Bralin
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: nik102 » 2011-06-21, 15:46
			
			
			
			
			Wymieniłem tylne amortyzatory (na starych już nie dało się jeździć).
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Knife
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Knife » 2011-06-21, 18:09
			
			
			
			
			Savier - nie no jestem pod wrażeniem ! 
 
Wyczyściłem ramę, przygotowałem zawieszenie do sprzedaży oraz wszystkie elementy do montażu w nowej.
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Skinder							
- Posty: 2229
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Skinder » 2011-06-21, 18:50
			
			
			
			
			Zlałem stare paliwo, wypłukałem zbiornik, zregenerowałem i oczyściłem kranik, nowy wężyk, zatankowałem. Do tego zapodałem pokrywę sprzęgła, uszczelniłem (czekam na wyschnięcie sylikonu), przygotowałem olej do silnika, poprawiłem gaźnik bo ciekło po ostatnim czyszczeniu (rozerwana uszczelka), zapodałem nową dźwignie zmiany biegów już na tip-top.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Szczepan							
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Szczepan » 2011-06-21, 20:20
			
			
			
			
			Wczoraj przykręciłem sprzęgło, umyłem siedzenie, skompletowałem sobie zestaw kluczy, dziś urwałem linke od sprzęgła, powrót 2,5 km bez sprzęgła, ale już jest założona druga 

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Savier							
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
 M21W2 '76
 Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Savier » 2011-06-21, 20:55
			
			
			
			
			Knife się nie śmiej, ja to cokolwiek robię to pierwszy raz 

.
Sporo jeździłem, próbowałem hamulce, porobiłem wiele fotek.
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Jędrek
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Jędrek » 2011-06-21, 22:03
			
			
			
			
			Wyjąłem silnik z Wsk-i. Prace stoją bo na części czekam.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								maykii							
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
 M21W2 83r
 M06B3 79r.
- Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: maykii » 2011-06-21, 22:44
			
			
			
			
			Po długiej walce ze skrzynią złożłem kartery 

 Generalnie W2b powoli ożywa 

(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 hartman
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hartman » 2011-06-21, 22:56
			
			
			
			
			Uszczelniłem gaźniki i grzebałem z jego ustawieniami,skręciłem na nowo łożyska główki ramy.Jutro dalej walka z gaźnikiem.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości