Jest szansa że wystarczy towaru aby zwiększyć średnicę otworu na tuleję jednak zgranie kanałów może być nie lada wyzwaniem. Nie mam pojęcia jaki kształt mają kanały MZ ale stawiam że trzebaby napawać dużą ilość aluminium i w tej bazie drążyć nowe kanały które byłyby zgrane z tymi w cylindrze MZ. W WSK ścianki trzymające tuleje są cieniutkie i nie ma tam pola do popisu jeśli chodzi o kształtowanie kanałów. Nie trudno się domyślić że progi przysłaniające kilkanaście procent światła kanałów to porażka.
Miałem okazje pomacać lepszą wydumkę niż ten pomysł. Był to silnik CZ 250 z cylindrem od Husqvarny.
Porównanie:
http://www.bikepics.com/pictures/504030/" target="_blank
Zdjęcia autorstwa Lucasa z Olsztyna. Jako że są dostępne dla każdego na portalu bikepics to czuje się upoważniony do zamieszczenia linku

Silnik zmodyfikowany własnoręcznie przez jego ojca, mistrza Polski w MX w latach osiemdziesiatych.
Zobacz przy okazji jakiej wielkości jest przylgnia w CZ
http://www.bikepics.com/pictures/504020/" target="_blank
http://img527.imageshack.us/img527/8519/90657457mm5.jpg" target="_blank
A mimo wszystko trzeba było napawać masę materiału aby było w czym wykonać kanał zgrany z cylindrem. Porównaj to z WSK i rozważ czy jesteś w stanie wykonać taką modyfikację. Czy w ogóle kanał przelotowy w cylindrze MZ nie będize odsłonięty po nałożeniu tego cylindra?

Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!