Problem z I biegiem

Odpowiedz
Awatar użytkownika
mikolaj211-1
Posty: 30
Rejestracja: 2008-05-16, 20:13
GG: 5692478
Lokalizacja: Nakło
Kontaktowanie:

Problem z I biegiem

Post autor: mikolaj211-1 » 2010-03-13, 00:28

Mam taki problem - z luzu normalnie wrzucam pierwszy bieg, ruszam normalnie, potem drugi bieg, trzeci, wszystko ok. Przy redukcji z III na II też nie ma problemu. Problem się natomiast przy redukcji z II biegu na pierwszy - nie ma szans, żeby wrzucić normalnie jedynkę, trzeba najpierw dźwignie wziąć lekko w górę i od razu w dół, inaczej bieg nie wskoczy. Jest tak cały czas. Czego to może być wina, zła regulacja, coś wyrobione? Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Re: Problem z I biegiem

Post autor: 125 arek » 2010-03-13, 08:24

masz rozwaloną sprężyne podtrzymującą dzwigienkę zmiany biegów jest ona w skrzyni tam na zmieniaczu biegów który jest na wałku dzwigni pozdrawiam
Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Fuga
Posty: 78
Rejestracja: 2008-12-29, 14:23
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 Mo6b3, mz etz 251 .91r.mz etz 150 91r.
Lokalizacja: Klonowa (Sieradz)
Kontaktowanie:

Re: Problem z I biegiem

Post autor: Fuga » 2010-03-13, 19:43

ja mam taki sam problem pół roku temu zmieniałem tą sprężynę bo mi pękła o tą ci chodzi http://allegro.pl/item945587676_wsk_wfm ... _duza.html to podróbka więc nie ma co gadać już nigdy nie kupie jakiś części z CHIN

SuLeK

Re: Problem z I biegiem

Post autor: SuLeK » 2010-03-13, 20:13

My teraz będziemy wiedzieli o co chodzi, ale jak aukcja się skończy to tylko będziemy mogli się domyślac o co chodził tak więc wrzucam zdjęcie w załączniku.
Pozdro



PS. przecież już ktoś pisał żeby wrzucać zdjęcia, a nie aukcje.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
czochu
Posty: 119
Rejestracja: 2007-10-31, 09:21
GG: 0
Lokalizacja: piaseczno
Kontaktowanie:

Re: Problem z I biegiem

Post autor: czochu » 2010-03-13, 20:23

jak niby spręzyna jeśli na reszcie biegów jest dobrze? jakby pękła to na wszystkich biegach noga by musiała słuzyć jako spręzyna

SuLeK

Re: Problem z I biegiem

Post autor: SuLeK » 2010-03-13, 20:38

czochu mylisz się. Ja miałem połamaną sprężynę i miałem tak samo. 2 i 3 bieg dobrze, a jedynka źle.
Pozdr

Awatar użytkownika
mikolaj211-1
Posty: 30
Rejestracja: 2008-05-16, 20:13
GG: 5692478
Lokalizacja: Nakło
Kontaktowanie:

Re: Problem z I biegiem

Post autor: mikolaj211-1 » 2010-03-14, 11:37

Dziękuję serdecznie za pomoc! Tylko teraz dwa pytania - do wymiany trzeba rozpoławiać silnik? Jeżeli nie kupować podróby, to szukać używki (może też szybko pęknąć w sumie...). Wiadomo, najlepiej by było nówkę ZMD, ale to musiałbym mieć wielkie szczęście, żeby akurat ktoś teraz sprzedawał.

Awatar użytkownika
piotrek7533
Posty: 286
Rejestracja: 2008-02-14, 17:25
GG: 8916094
Moje maszyny: WSK M06B3 125 1981r
MZ ETZ 250 1983r
Polonez Caro 1.4GLI
Lokalizacja: Jarosław\Mielec
Kontaktowanie:

Re: Problem z I biegiem

Post autor: piotrek7533 » 2010-03-14, 11:45

Do wymiany tej sprężyny trzeba rozpołowić silnik, a sprężynę bym założył używaną oryginalną.Bardzo rzadko się zdarza że pękają ;)

SuLeK

Re: Problem z I biegiem

Post autor: SuLeK » 2010-03-14, 15:02

tak bo ta nówka jest lipna, nie wchodzi tak jak trzeba na wałek. Trzeba z podkładkami kombinować.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości