WSK 175 M21W2 Wojtek

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 958
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: Wojtek » 2010-06-01, 22:26

Dzięki :) Ostatnio uznałem że życie mi póki co miłe i wziąłem się za hamulce. Napawałem rozpierak oraz wymieniłem szczęki hamulcowe w tylnym kole. Współczesny produkt. Oczywiście trzeba je było naprawić przed montażem. Teraz hamulec łapie dosyć tępo ale skutecznie. Dało się go ładnie wyregulować w przeciwieństwie do jeszcze oryginalnych szczęk. Blokuje koło na asfalcie. Do tego stopnia że wyrwałem wentyl i teraz stoję na kapciu od dwóch dni.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: maykii » 2010-06-02, 11:46

Co do hamowania to też tak mam, że tylne spokojnie blokuje na asfalcie ale nie udało mi się wyrwać wentyla... Co prawda po powrocie z mińska musiałem go przestawić na swoje miejsce ale latało to tak tam ten cały sezon i go nie przestawiałem. Jak spuściłem powietrze z koła i poluzowałem nakrętke mocującą wentyl tak się pochylił, że się zdziwiłem jak to jeszcze jeździło :P

Co do wueski to się pięknie prezentuje ;-)
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

Awatar użytkownika
KoSzU
Posty: 666
Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
GG: 8813802
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: KoSzU » 2010-06-10, 15:29

Bo trzeba jeździć z odpowiednio napompowanymi kołami :)
Co Boskie Bogu, resztę temu co Kocham! Wueska! :D
http://imageshack.us/g/11/dsc04225hc.jpg/

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 958
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: Wojtek » 2010-09-21, 00:14

Włeska jeździ niemal codziennie lecz staje się coraz bardziej rupieciowata. Po umyciu wygląda tak:
DSC03690 (Large).JPG
Od remontu przejechałem zaledwie kilka tysięcy kilometrów a z silnika dochodzą przedziwne dźwięki. Muszę zrobić rundę jakąś zdrową WSK 175 i porównać wrażenia akustyczne aby stwierdzić czy nic nadzwyczajnego się u mnie nie dzieje czy jednak interwencja jest konieczna. Majki, składaj szybko silnik abym na małym zlocie warszawskim miał okazję :)
Tak czy siusiak na żywo motorek prezentuje się znacznie gorzej niż na tym zdjęciu więc chyba czas się zabrać za renowację.

Gdyby nie to że ten kufer jest tak bardzo wygodny i przydatny to wywaliłbym go w pierwszej kolejności. Mocowanie stelaża to największa fuszera w całym motocyklu i co gorsza nie ma możliwości zrobić tego porządnie. Nie wiem co gorsze. Narzędzia w plecaku czy widok tych stelaży.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 Wojtek

Post autor: Alien » 2010-09-21, 00:35

Jak dla mnie to pasowałoby zrobić stelaż we własnym zakresie - i dążyć do tego żeby kufry przesunąć bardziej w lewo tzn. przykryć nimi amorki, ale na tyle żeby pasażer miał dostęp do podnóżków. Przez takie mocowanie jak masz teraz motór traci smukłą linie i optycznie się rozciąga. Nie wiem czy dobrze to wyjaśniłem, mam nadzieje ze wiadomo o co chodzi :D

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości