Witam. Do mojej jawki kupiłem nowy cylinder firmy moto impex i jaki bym tłok nie wsadził to puchnie i sie zaciera. Mój stary cylinder (oryginalny czechosłowacki) posiada selekcję C i jest już trochę delikatnie mówiąc wyrobiony. Ma rysy itp. Na starym cylindrze chiński tłok nie puchł, a teraz na nowym cylindrze i nowym tłoku moto impex puchnie i sie zaciera. Mam więc do was dwa pytania :
1. Czy ten nowy cylinder może mieć mniejszą średnicę niż 38.00 mm ?
2. Co można zrobić jeśli w cylindrze są rysy ? Czy można je jakoś zlikwidować ?
Co do drugiego pytania wujek mi mówił żeby kupić pierścień na pierwszy szlif i dopasować do cylindra przez szlifowanie zamków.
Problem z silnikiem Jawa 20.
- Grzesiek_Bieszczady
- Posty: 122
- Rejestracja: 2011-02-20, 19:05
- GG: 0
- Moje maszyny: Kobuz
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
- Karlicek
- Posty: 193
- Rejestracja: 2010-07-08, 12:53
- GG: 7162090
- Moje maszyny: M21 W2
M06 B3 - Lokalizacja: Gniezno
- Kontaktowanie:
Re: Problem z silnikiem Jawa 20.
W starym cylindrze tłok też zapewne puchł, z tym, że przy dużym luzie nie było to odczuwalne. Teraz luz jest mały (być może za mały) i efekty są widoczne. Stary cylinder można oddać do szlifu, najlepiej razem z nowym tłokiem. Możesz też spróbować oddać nowy cylinder do honowania, i nieco zwiększyć luz, bądź zdobyć porządny tłok.
Ja się z panem zgadzam. Oczywiście, że jest to ukartowana robota określonych kół.
- Grzesiek_Bieszczady
- Posty: 122
- Rejestracja: 2011-02-20, 19:05
- GG: 0
- Moje maszyny: Kobuz
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Problem z silnikiem Jawa 20.
W starym cylindrze na chińskim tłoku chodziła ładnie zrobiłem ze 150 km (a u nas po górach 150 km jak na silnik na dotarciu to męczarnia i temperatura taka że na cylindrze można jajka smażyć
:D:D), tylko zaczęłem się bawić gaźnikiem bo mi dużo paliła i chyba za bardzo zubożyłem mieszankę i tłok złapało.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości