rafalgb pisze:gabste pisze:volksturm pisze: CHyba po to jest rozwój techniczny by takie "antyczne" maszyny udoskonalać na wszelkie sposoby jeśli tylko nie narusza to konstrukcji motocykla a samych zmian nie widać - no ale ja chyba nigdy nie zrozumiem fanatyków co chcą nawet kurz mieć oryginalny .
Rozwój techniczny jest i bedzie widac jaka była pierwsza yamaha YA-1 z 55r a dzisiejsza YZF-R1 (to niebo a ziemia). Jest to udoskonalana maszyna co roku ale jej produkcja trwa !!!! A naszych rodzimych jednośladów jak wiesz juz dlugo temu zamarła.Dlatego każdemu pasjonacie zalezy zeby zachowac je w takim stanie kiedy przeżywały lata świetności. Te motocykle nie sluża do codziennej jazdy -(choć niektóży też jeżdża do pracy itp.), ale wiekszosc z nich jest użytkowana rekreacyjnie. Widac to ze ty masz posiadaczy wsk shl i innej prl-owskiej mysli technicznej za biedaków co ich nie stac na "lepsze" maszyny-z takim podejsciem bez obrazy ale nie potrzebny jestes na forum bo nic nie wnosisz oprócz zamętui bezsensownych postów.!!
Ja mam na to wyrąbane ! Niech Ci co chcą korzystają a ci co nie chcą ( a często nie potrafią) korzystać z jakichkolwiek usprawnień niech nie korzystają.Jeśli ktoś na siłę chce pozostać w prlu niech tam zostanie . Moim zdaniem z pewnych rozwiązań warto korzystać nawet w czasach świetności wsk-i był to pojazd zacofany i jego właściciele go ulepszali.