A tak z innej beczki. Części z PRLu to nie żaden cud techniki ani technologia z Buran'a. To też gówno było.
Jak narazie chyba niema lepszego tłoka niż
![:arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
PS.
niewiadomo czy VERTEX by nie zrobił tłoka na zamówienie bo wiem ze do CZ CROSS kiedyś robił
Topór Ty masz kurna WSK docierać na Sącz, a nie czas przy kompie marnować. Poza tym znowu się czepiasz - no przecież 1 pierścień to istny wyścig, zero oporów i co najmniej +30% więcej mocyAlien pisze:Marek, podrywanie na koło nie jest żadnym sensownym wyznacznikiem tym bardziej że mówimy o niedotartym układzie tłok-cylinder a dokładnie o jego pierwszych kilometrach. Poza tym nie rozumiem Twojego zwyczaju zakładania najpierw jednego pierścienia, a później dokładaniu drugiego. Możesz to jakoś uzasadnić?
i 30% gorsze odprowadzania ciepła z tłoka...Stary pisze:" przecież 1 pierścień to istny wyścig, zero oporów i co najmniej +30% więcej mocy
Pogadamy w Sączu kotuś :>Alien pisze:No właśnie, post Karola oczywiście był szyderczy bo go żal bierze ze do Sącza pojedzie na jakimś tam japońcu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości