A tak z innej beczki. Części z PRLu to nie żaden cud techniki ani technologia z Buran'a. To też gówno było.
Jak narazie chyba niema lepszego tłoka niż


PS.
niewiadomo czy VERTEX by nie zrobił tłoka na zamówienie bo wiem ze do CZ CROSS kiedyś robił
Topór Ty masz kurna WSK docierać na Sącz, a nie czas przy kompie marnować. Poza tym znowu się czepiasz - no przecież 1 pierścień to istny wyścig, zero oporów i co najmniej +30% więcej mocyAlien pisze:Marek, podrywanie na koło nie jest żadnym sensownym wyznacznikiem tym bardziej że mówimy o niedotartym układzie tłok-cylinder a dokładnie o jego pierwszych kilometrach. Poza tym nie rozumiem Twojego zwyczaju zakładania najpierw jednego pierścienia, a później dokładaniu drugiego. Możesz to jakoś uzasadnić?
i 30% gorsze odprowadzania ciepła z tłoka...Stary pisze:" przecież 1 pierścień to istny wyścig, zero oporów i co najmniej +30% więcej mocy
Pogadamy w Sączu kotuś :>Alien pisze:No właśnie, post Karola oczywiście był szyderczy bo go żal bierze ze do Sącza pojedzie na jakimś tam japońcu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości