WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
- Jawer
- Posty: 148
- Rejestracja: 2011-11-22, 18:25
- GG: 6650935
- Moje maszyny: WSK m06-z2
JAWA 250/04 - Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
- Kontaktowanie:
WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
Siema!
Jakiś czas temu zakupiłem taką wułeseczkę Jak tylko znajdę trochę czasu i pieniędzy zamierzam przywrócić ją do życia. Czarna pali, silniczek bardzo ochoczo wchodzi na obroty. Lakier oryginał w całkiem dobrej kondycji. (błotniki trochę zjedzone ) . Ciekawą sprawą jest to że akryl na błotniku był kładziony na gołą blachę (widać na zdjęciu) Chyba zabrakło im podkładu
Mam prośbę do użytkowników, jako że nie nam się na wskach, ocenicie oryginalność tego sprzęta? Byłbym wdzięczny
pozdro.
Jakiś czas temu zakupiłem taką wułeseczkę Jak tylko znajdę trochę czasu i pieniędzy zamierzam przywrócić ją do życia. Czarna pali, silniczek bardzo ochoczo wchodzi na obroty. Lakier oryginał w całkiem dobrej kondycji. (błotniki trochę zjedzone ) . Ciekawą sprawą jest to że akryl na błotniku był kładziony na gołą blachę (widać na zdjęciu) Chyba zabrakło im podkładu
Mam prośbę do użytkowników, jako że nie nam się na wskach, ocenicie oryginalność tego sprzęta? Byłbym wdzięczny
pozdro.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Zapraszam na forum starych Jaw - http://www.jawa250.fora.pl
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2011-12-03, 15:21
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk, shl
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
rozebrać, wyczyścić, nasmarować i złożyć, nic nie malować i nie odnawiać
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
Na allegro kiedyś była jako exportowa.
- jakemdural
- Posty: 413
- Rejestracja: 2011-02-01, 13:23
- GG: 0
- Moje maszyny: wski wfmki
cezeta komarki
i inne - Lokalizacja: Skierniewice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
Mam identyczna wske z identyczna lampą tylko u mnie napęd licznika jest z tylniego koła za sprawą dość ciekawego ślimaka w bębnie. Coś w podobie do shl 175 i Osy
- Jawer
- Posty: 148
- Rejestracja: 2011-11-22, 18:25
- GG: 6650935
- Moje maszyny: WSK m06-z2
JAWA 250/04 - Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
panowie... 100% oryginał? nie wierze....
Lampa tył jest ok? Korek baku? Tylna piasta nie jest coś kombinowana? odstaje trochę od bębna. Pokrywa sprzęgła od nowszej WSK? Jak z wydechem?
Lampa tył jest ok? Korek baku? Tylna piasta nie jest coś kombinowana? odstaje trochę od bębna. Pokrywa sprzęgła od nowszej WSK? Jak z wydechem?
Zapraszam na forum starych Jaw - http://www.jawa250.fora.pl
Re: WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
Korek baku już widze nie pierwszy raz przy WSK jest to od Ciagnika Ursus modelu nie pamietam bo juz robiłem kiedyś dochodzenie w tej sprawie nie jest szczególnie cenny
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
Z nieoryginalnych części:
1.Korek Baku
2.Licznik
3.Tłumik
Co do lampy nie wypowiadam się, nie miałem z nią do czynienia.
Braki:
1.Osłona akumulatora
Sprawdź zgodność numerów silnika z tabliczką i zobacz czy silnik jest sygnowany na górze karteru symbolem ZMD
1.Korek Baku
2.Licznik
3.Tłumik
Co do lampy nie wypowiadam się, nie miałem z nią do czynienia.
Braki:
1.Osłona akumulatora
Sprawdź zgodność numerów silnika z tabliczką i zobacz czy silnik jest sygnowany na górze karteru symbolem ZMD
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
Też mam taki korek przy M06-L . Fajny sprzęcior
- jakemdural
- Posty: 413
- Rejestracja: 2011-02-01, 13:23
- GG: 0
- Moje maszyny: wski wfmki
cezeta komarki
i inne - Lokalizacja: Skierniewice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
Lampe tylnia i przednią również mam taką samą. Więc to raczej oryginał pod tym względem.
- Szczepan
- Posty: 1776
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
Korek Ursusy z końcówki lat 60 i lata 70. 4011 i wyżej.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2011-09-24, 12:08
- GG: 0
- Moje maszyny: SHL M04
WSK M06B1
WSK M-150
Jawa 250 - Lokalizacja: kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
Z tego co widzę nieoryginalne tylne koło lub piasta. Poza tym coś kombinowane przy przednim zawieszeniu. Na chama dołożony ślimak napędu licznika, przez co oś koła "wlazła" w obejmę, zacisk lagi ruchomej (16 zdjęcie od góry).
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
kamilkocyla pisze:Z tego co widzę nieoryginalne tylne koło lub piasta. Poza tym coś kombinowane przy przednim zawieszeniu. Na chama dołożony ślimak napędu licznika, przez co oś koła "wlazła" w obejmę, zacisk lagi ruchomej (16 zdjęcie od góry).
Piasta jest oryginalna 5 żeberkowa wymienna. Moim zdaniem poprostu dstans pomiędzy piastą, a bębnem został pomylony i wsadzony ten, który powinien być z drugiej strony pomiędzy piastą, a zabierakiem. Co do ślimaka to moim zdaniem nie jest on tam na chama wsadzony. On powinien tam być i tyle, a ośka musi tak wchodzić w lagę ruchomą.
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem".
- Halski
- Posty: 209
- Rejestracja: 2011-12-29, 11:33
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 1980r.
SHL M04 1953r.
SHL M17 Gazela 1969r.
... - Lokalizacja: LPU
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
Zabezpiecz gąbkę siedzenia. Ja miałem jak jak Ty i po około dwóch latach zewnętrzna - odsłonięta część, po prostu sparciała i wykruszyła się.
- Jawer
- Posty: 148
- Rejestracja: 2011-11-22, 18:25
- GG: 6650935
- Moje maszyny: WSK m06-z2
JAWA 250/04 - Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
Dzięki, tak zrobię. Schowam siedzenie w ciepłym miejscu.
Na wiosnę kupuję niezbędne rzeczy i doprowadzam ją do stanu używalności. Może nawet jakiś filmik się zrobi
Na wiosnę kupuję niezbędne rzeczy i doprowadzam ją do stanu używalności. Może nawet jakiś filmik się zrobi
Zapraszam na forum starych Jaw - http://www.jawa250.fora.pl
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2011-09-24, 12:08
- GG: 0
- Moje maszyny: SHL M04
WSK M06B1
WSK M-150
Jawa 250 - Lokalizacja: kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
A czy przypadkiem w zetkach napęd licznika nie był brany z tylnej piasty (w mojej m150 tak właśnie jest), a pozatym dekiel tylnej piasty jest wg mnie nieoryginalny lub pochodzi z przedniego koła gdyż posiada mocowanie linki hamulca (widoczne na zdjęciu)
- Jawer
- Posty: 148
- Rejestracja: 2011-11-22, 18:25
- GG: 6650935
- Moje maszyny: WSK m06-z2
JAWA 250/04 - Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
ktoś chyba pisał na forum że koła są zamienne... nie wiem
Zapraszam na forum starych Jaw - http://www.jawa250.fora.pl
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
Kolego przecież wszystkie dekle niezależnie od tego czy przedni czy tylni posiadają to mocowanie linki hamulca,kamilkocyla pisze:A czy przypadkiem w zetkach napęd licznika nie był brany z tylnej piasty (w mojej m150 tak właśnie jest), a pozatym dekiel tylnej piasty jest wg mnie nieoryginalny lub pochodzi z przedniego koła gdyż posiada mocowanie linki hamulca (widoczne na zdjęciu)
Jeśli chodzi o napęd licznika brany z tylnego napędu, to chodzi tu o dekiel z wbudowanym ślimakiem (rozwiązanie z Junaka), widywałem to rozwiązanie w niektorych Ztkach z początku produkcji. Ten dekielek przecież nie przekreśla tego iż ten model posiada koła wymienne przód-tył 19"
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 2011-12-11, 19:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 Z2
ZMW MR1 Ryś - Lokalizacja: polska
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
Ten tylni dekiel dziwnie wygląda z tym mocowaniem na linkę, ale pewnie jest oryginalny. Z2 to ciekawy model, ciężko jest znaleźć dwa w 100% takie same egzemplarze.
- Jawer
- Posty: 148
- Rejestracja: 2011-11-22, 18:25
- GG: 6650935
- Moje maszyny: WSK m06-z2
JAWA 250/04 - Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1963r. By Jawer
Sprawa Wsk trochę się rusza. 2 centymetrowa warstwa smaru nieźle zakonserwowała silnik i inne elementy. Któryś dzień z kolei czyszczę i jeszcze cała rama w smarze
Jak z lakierem? Robić zaprawki i reanimować ? Poprawiać szparunki?
cylek ma jeszcze oryginał farbę ale już trochę rdza go łapie. Głowica jak nowa
Jak z lakierem? Robić zaprawki i reanimować ? Poprawiać szparunki?
cylek ma jeszcze oryginał farbę ale już trochę rdza go łapie. Głowica jak nowa
Zapraszam na forum starych Jaw - http://www.jawa250.fora.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości