WSK 125 1979
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Z góry uprzedzam, że uszczelniacza głównego do takich tylnych amorków nie dostaniesz...
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- michalg1706
- Posty: 37
- Rejestracja: 2008-08-10, 23:13
- GG: 4284303
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Jeśli jest wyrejestrowany to śmiało możesz pisać umowe i rejestrować nawet za 100 lat taki żart
nie wiem czy wiesz ale jeśli motorek był wyrejestrowany to będziesz miał trochę krętaniny wiem bo sam to przerabiałem całkiem niedawno i mam dla Ciebie nie miłą wiadomość Twoje konsole nie są od wski tylko od gazeli. Jeśli będziesz miał jakieś pytania problemy to służę pomocą i jakimiś zdjęciami czy poradami. Jeśli coś to pisz na emaila michalg1706@wp.pl Pozdrawiam
![:)](./images/smilies/smile.gif)
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Proszę was o pomoc, potrzebuję dokładniejszych zdjęć 2 elementów które muszę dorobić. Są to mocowanie lewej konsoli bodajże i coś co jest po lewej stronie hamulca nożnego.
download/file.php?id=12890&mode=view
download/file.php?id=12891&mode=view
download/file.php?id=12890&mode=view
download/file.php?id=12891&mode=view
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Przepraszam za pisanie wiadomości po sobie.
Czy możecie mi powiedzieć kilka rzeczy, a mianowicie:
Jaki prostownik selenowy powinienem mieć zamontowany w lampie bo właśnie zauważyłem jego brak?
Gdzie i jaki powinien być zamontowany automat STOPu którego także brak?
Oraz czy możecie powiedziec które części(na podstawie wcześniejszych zdjęć) są oryginalne w sęsie od tego modelu a które nie? Wiem że na pewno tłumik, siedzenie, koła i bagażnik są do wywalenia. Co z osłoną boczną, czy mam tylko dokupić drugą czy może inna powinna być??
Dzisiaj postaram się dodać fotki paru elementów tj. wnętrze lampy i zawartość oraz pedał hamulca który jest chyba nieoryginalny.
Elektryka będzie oczywiście nowa, tylko może ktoś wie co to za kondensator na miejscu prostownika jest?O_o
Czy możecie mi powiedzieć kilka rzeczy, a mianowicie:
Jaki prostownik selenowy powinienem mieć zamontowany w lampie bo właśnie zauważyłem jego brak?
Gdzie i jaki powinien być zamontowany automat STOPu którego także brak?
Oraz czy możecie powiedziec które części(na podstawie wcześniejszych zdjęć) są oryginalne w sęsie od tego modelu a które nie? Wiem że na pewno tłumik, siedzenie, koła i bagażnik są do wywalenia. Co z osłoną boczną, czy mam tylko dokupić drugą czy może inna powinna być??
Dzisiaj postaram się dodać fotki paru elementów tj. wnętrze lampy i zawartość oraz pedał hamulca który jest chyba nieoryginalny.
Elektryka będzie oczywiście nowa, tylko może ktoś wie co to za kondensator na miejscu prostownika jest?O_o
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Kondensator w lampie to taki patent, w dobie gdy kondensatory potrafią przysporzyć komuś w trasie niezłego wkur*ensa postanawia on wziąć sprawy w swoje ręce i wyeliminować problem wymiany kondensatora z użyciem ściągacza koła magnesowego i klucza, którego akurat możemy nie mieć pod ręką, w takim wypadku wystarczy nam śrubokręt płaski, zapasowy kondensator, 3 minuty i kondek wymieniony.
Jeśli chodzi o prostownik selenowy to jest to już przeżytek, jeśli chcesz eksploatować motocykl z akumulatorem na co dzień musisz zaopatrzyć się i zamontować mostek graetza.
To na tyle, w tej chwili nie mam zbyt dobrego łącza przez net.
pzdr.
Jeśli chodzi o prostownik selenowy to jest to już przeżytek, jeśli chcesz eksploatować motocykl z akumulatorem na co dzień musisz zaopatrzyć się i zamontować mostek graetza.
To na tyle, w tej chwili nie mam zbyt dobrego łącza przez net.
pzdr.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Ja jednak wolał bym pozostać jak najbliżej oryginału i chcę zastosować prostownik selenowy, czy może mi ktos pokazać dokładne zdjęcie tylnej lampy jaka powinna być w mojej wsce? Znalazłem coś na forum o tym modelu ale tylko zdjęcie z boku i oddali więc nie jestem pewien jaka powinna być:/
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Zwykła mała plastikowa, taka jak np. w moje M06B3.
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Dziękuję właśnie lampkę znalazłem na twoim zdjęciu:) Jeszcze tylko muszę kupić kilka rzeczy i mogę zacząć piaskowanie a potem malowanie proszkowe ramy.
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Czy może ta lampa będzie też dobra? Mam możliwość się za nią wymienić i nie wiem czy za bardzo nie odbiega od oryginału ewentualnie od czego pochodzi?
http://www.fotosik.pl/u/motomaciey/zdje ... um/1074612
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 66b4e101b7
http://www.fotosik.pl/u/motomaciey/zdje ... um/1074612
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 66b4e101b7
-
- Posty: 163
- Rejestracja: 2011-09-07, 17:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 KOBUZ
WSK M06L
WSK M06B3
WSK M06B3 GIL - Lokalizacja: Sucha Beskidzka
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Lampa pochodzi od Charta ale była montowana też w WSK z konca produkcji
Jak sie myle to niech ktoś mnie poprawi ![;D ;D](./images/smilies/lol.png)
![:)](./images/smilies/smile.gif)
![;D ;D](./images/smilies/lol.png)
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Lampa jest z charta i nie będzie pasować do Twojej wueski
.
![:/](./images/smilies/confused.gif)
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Czy amory szklankowe były takiej samej budowy jak zwykłe tak? Czyli może wziął bym je jako części/zamienniki do mojej WSKi?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Tak, były takiej samej budowy, ale sprężyna z tego co wiem nie była chromowana. Mało tego, odkryte amorki mają taki mały dekielek w górnej części.
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
moje amorki są odkryte i są do regeneracji a chrom do zdarcia i położenia od nowa, mi chodzi o zapas na którym kiedyś w razie czego będę mógł pojeździć albo użyć jako zamiennikowe części
Lepsze to niż gaźnik których mam 2sztuki, osłony nie do mojego modelu, lampa od charta czy pęknięty cylinder do szlifu...
![:)](./images/smilies/smile.gif)
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Postanowiłem pokazać drobne kroczki które udało mi się poczynić ostatnio.
W moim gaźniku był walnięty gwint więc kupiłem na allegro i pozamieniałem części i wyczyściłem do tego stopnia, który mi odpowiada, tutaj porównanie ze stanem kupionym na allegro A tutaj front, wiecie jak usunąć te ciemne plamy? Czytałem coś o gotowaniu w kwasie cytryny czy coś takiego ale trochę się tego obawiam Złożyłem i oczyściłem chrom lampy Może dzisiaj spróbuję oczyścić lagi przednie z farby, ponieważ chrom jest w nienagannym stanie
Gaźnik czyściłem najpierw papierem 220 żeby większość syfu z niego zedrzeć a potem wełną stalową. Nie chcę by moja wieśka się świeciła jak psu jajca, ona ma wyglądać jak motor z tym czymś, solidny niezawodny i z duszą. Muszę poszukać w Szczecinie sklepu gdzie mogę kupić stalową wełnę, bo to co znalazłem w piwnicy ledwo na gaźnik starczyło, a jeszcze koła i kilka innych rzeczy, nie wiecie może w jakich sklepach mogę ją znaleźć?
W moim gaźniku był walnięty gwint więc kupiłem na allegro i pozamieniałem części i wyczyściłem do tego stopnia, który mi odpowiada, tutaj porównanie ze stanem kupionym na allegro A tutaj front, wiecie jak usunąć te ciemne plamy? Czytałem coś o gotowaniu w kwasie cytryny czy coś takiego ale trochę się tego obawiam Złożyłem i oczyściłem chrom lampy Może dzisiaj spróbuję oczyścić lagi przednie z farby, ponieważ chrom jest w nienagannym stanie
Gaźnik czyściłem najpierw papierem 220 żeby większość syfu z niego zedrzeć a potem wełną stalową. Nie chcę by moja wieśka się świeciła jak psu jajca, ona ma wyglądać jak motor z tym czymś, solidny niezawodny i z duszą. Muszę poszukać w Szczecinie sklepu gdzie mogę kupić stalową wełnę, bo to co znalazłem w piwnicy ledwo na gaźnik starczyło, a jeszcze koła i kilka innych rzeczy, nie wiecie może w jakich sklepach mogę ją znaleźć?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
No to od jakiegoś czasu mam już koła do mojej wski parę fotek wrzucam niżej, trzeba będzie to teraz oczyścić a potem ocynk, proszek i szkiełkowanie zapodać ale wpierw trzeba rozmontować. Ale wpierw trzeba mieć kasę by to zrobić:) ale oczyścić na razie można. Słyszałem tyle złych opinii o prostownikach selenowych że chciałbym go zmienić na coś lepszego skoro nie mam prostownika to nie będę go kupował tylko wsadził bym coś lepszego, czytałem na forum o jakichś diodach i innych cyngwajsach ale nie znalazłem nigdzie jak to się montuje pomóżcie. Co powinienem zrobić z zębatką i zabierakiem? czy zębatka pojeździ jeszcze trochę? Jakimi nitami ją porządnie przymocować?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Zębatkę najlepiej wymieniać razem z łańcuchem i zębatką zdawczą. Może ta pojeździ, ale do odrestaurowanego motorka nie bardzo, nie sądzisz?
Coś masz nie tak z dystansami
.
Coś masz nie tak z dystansami
![:(](./images/smilies/sad.gif)
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Możesz mi powiedzieć które dystanse bo nie bardzo rozumiem?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
download/file.php?id=14334&mode=view
Chodzi mi o dystanse z tego zdjęcia. Masz jakieś bieżnie łożysk czy coś innego. Zajrzyj do katalogu części WSK M06B3 to wszystko Ci się rozjaśni.
Ucieszysz się jak Ci powiem, że zabierak jest nieoryginalny?![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Chodzi mi o dystanse z tego zdjęcia. Masz jakieś bieżnie łożysk czy coś innego. Zajrzyj do katalogu części WSK M06B3 to wszystko Ci się rozjaśni.
Ucieszysz się jak Ci powiem, że zabierak jest nieoryginalny?
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
To mnie wcale nie ucieszyło przez to będę musiał szukać nowego:/ I tak najważniejsze że koła z bębnami mam. Ośki pewnie też nowe będą bo te są zjechane z deczka. W ogóle to wszystko zaraz kupię nowe ![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości