WSK 125 1979
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Z góry uprzedzam, że uszczelniacza głównego do takich tylnych amorków nie dostaniesz...
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

- michalg1706
- Posty: 37
- Rejestracja: 2008-08-10, 23:13
- GG: 4284303
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Jeśli jest wyrejestrowany to śmiało możesz pisać umowe i rejestrować nawet za 100 lat taki żart
nie wiem czy wiesz ale jeśli motorek był wyrejestrowany to będziesz miał trochę krętaniny wiem bo sam to przerabiałem całkiem niedawno i mam dla Ciebie nie miłą wiadomość Twoje konsole nie są od wski tylko od gazeli. Jeśli będziesz miał jakieś pytania problemy to służę pomocą i jakimiś zdjęciami czy poradami. Jeśli coś to pisz na emaila michalg1706@wp.pl Pozdrawiam

- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Proszę was o pomoc, potrzebuję dokładniejszych zdjęć 2 elementów które muszę dorobić. Są to mocowanie lewej konsoli bodajże i coś co jest po lewej stronie hamulca nożnego.
download/file.php?id=12890&mode=view
download/file.php?id=12891&mode=view
download/file.php?id=12890&mode=view
download/file.php?id=12891&mode=view
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Przepraszam za pisanie wiadomości po sobie.
Czy możecie mi powiedzieć kilka rzeczy, a mianowicie:
Jaki prostownik selenowy powinienem mieć zamontowany w lampie bo właśnie zauważyłem jego brak?
Gdzie i jaki powinien być zamontowany automat STOPu którego także brak?
Oraz czy możecie powiedziec które części(na podstawie wcześniejszych zdjęć) są oryginalne w sęsie od tego modelu a które nie? Wiem że na pewno tłumik, siedzenie, koła i bagażnik są do wywalenia. Co z osłoną boczną, czy mam tylko dokupić drugą czy może inna powinna być??
Dzisiaj postaram się dodać fotki paru elementów tj. wnętrze lampy i zawartość oraz pedał hamulca który jest chyba nieoryginalny.
Elektryka będzie oczywiście nowa, tylko może ktoś wie co to za kondensator na miejscu prostownika jest?O_o
Czy możecie mi powiedzieć kilka rzeczy, a mianowicie:
Jaki prostownik selenowy powinienem mieć zamontowany w lampie bo właśnie zauważyłem jego brak?
Gdzie i jaki powinien być zamontowany automat STOPu którego także brak?
Oraz czy możecie powiedziec które części(na podstawie wcześniejszych zdjęć) są oryginalne w sęsie od tego modelu a które nie? Wiem że na pewno tłumik, siedzenie, koła i bagażnik są do wywalenia. Co z osłoną boczną, czy mam tylko dokupić drugą czy może inna powinna być??
Dzisiaj postaram się dodać fotki paru elementów tj. wnętrze lampy i zawartość oraz pedał hamulca który jest chyba nieoryginalny.
Elektryka będzie oczywiście nowa, tylko może ktoś wie co to za kondensator na miejscu prostownika jest?O_o
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Kondensator w lampie to taki patent, w dobie gdy kondensatory potrafią przysporzyć komuś w trasie niezłego wkur*ensa postanawia on wziąć sprawy w swoje ręce i wyeliminować problem wymiany kondensatora z użyciem ściągacza koła magnesowego i klucza, którego akurat możemy nie mieć pod ręką, w takim wypadku wystarczy nam śrubokręt płaski, zapasowy kondensator, 3 minuty i kondek wymieniony.
Jeśli chodzi o prostownik selenowy to jest to już przeżytek, jeśli chcesz eksploatować motocykl z akumulatorem na co dzień musisz zaopatrzyć się i zamontować mostek graetza.
To na tyle, w tej chwili nie mam zbyt dobrego łącza przez net.
pzdr.
Jeśli chodzi o prostownik selenowy to jest to już przeżytek, jeśli chcesz eksploatować motocykl z akumulatorem na co dzień musisz zaopatrzyć się i zamontować mostek graetza.
To na tyle, w tej chwili nie mam zbyt dobrego łącza przez net.
pzdr.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Ja jednak wolał bym pozostać jak najbliżej oryginału i chcę zastosować prostownik selenowy, czy może mi ktos pokazać dokładne zdjęcie tylnej lampy jaka powinna być w mojej wsce? Znalazłem coś na forum o tym modelu ale tylko zdjęcie z boku i oddali więc nie jestem pewien jaka powinna być:/
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Zwykła mała plastikowa, taka jak np. w moje M06B3.
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Dziękuję właśnie lampkę znalazłem na twoim zdjęciu:) Jeszcze tylko muszę kupić kilka rzeczy i mogę zacząć piaskowanie a potem malowanie proszkowe ramy.
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Czy może ta lampa będzie też dobra? Mam możliwość się za nią wymienić i nie wiem czy za bardzo nie odbiega od oryginału ewentualnie od czego pochodzi?
http://www.fotosik.pl/u/motomaciey/zdje ... um/1074612
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 66b4e101b7
http://www.fotosik.pl/u/motomaciey/zdje ... um/1074612
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 66b4e101b7
-
- Posty: 163
- Rejestracja: 2011-09-07, 17:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 KOBUZ
WSK M06L
WSK M06B3
WSK M06B3 GIL - Lokalizacja: Sucha Beskidzka
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Lampa pochodzi od Charta ale była montowana też w WSK z konca produkcji
Jak sie myle to niech ktoś mnie poprawi 


- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Lampa jest z charta i nie będzie pasować do Twojej wueski
.

- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Czy amory szklankowe były takiej samej budowy jak zwykłe tak? Czyli może wziął bym je jako części/zamienniki do mojej WSKi?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Tak, były takiej samej budowy, ale sprężyna z tego co wiem nie była chromowana. Mało tego, odkryte amorki mają taki mały dekielek w górnej części.
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
moje amorki są odkryte i są do regeneracji a chrom do zdarcia i położenia od nowa, mi chodzi o zapas na którym kiedyś w razie czego będę mógł pojeździć albo użyć jako zamiennikowe części
Lepsze to niż gaźnik których mam 2sztuki, osłony nie do mojego modelu, lampa od charta czy pęknięty cylinder do szlifu...

- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Postanowiłem pokazać drobne kroczki które udało mi się poczynić ostatnio.
W moim gaźniku był walnięty gwint więc kupiłem na allegro i pozamieniałem części i wyczyściłem do tego stopnia, który mi odpowiada, tutaj porównanie ze stanem kupionym na allegro A tutaj front, wiecie jak usunąć te ciemne plamy? Czytałem coś o gotowaniu w kwasie cytryny czy coś takiego ale trochę się tego obawiam Złożyłem i oczyściłem chrom lampy Może dzisiaj spróbuję oczyścić lagi przednie z farby, ponieważ chrom jest w nienagannym stanie
Gaźnik czyściłem najpierw papierem 220 żeby większość syfu z niego zedrzeć a potem wełną stalową. Nie chcę by moja wieśka się świeciła jak psu jajca, ona ma wyglądać jak motor z tym czymś, solidny niezawodny i z duszą. Muszę poszukać w Szczecinie sklepu gdzie mogę kupić stalową wełnę, bo to co znalazłem w piwnicy ledwo na gaźnik starczyło, a jeszcze koła i kilka innych rzeczy, nie wiecie może w jakich sklepach mogę ją znaleźć?
W moim gaźniku był walnięty gwint więc kupiłem na allegro i pozamieniałem części i wyczyściłem do tego stopnia, który mi odpowiada, tutaj porównanie ze stanem kupionym na allegro A tutaj front, wiecie jak usunąć te ciemne plamy? Czytałem coś o gotowaniu w kwasie cytryny czy coś takiego ale trochę się tego obawiam Złożyłem i oczyściłem chrom lampy Może dzisiaj spróbuję oczyścić lagi przednie z farby, ponieważ chrom jest w nienagannym stanie
Gaźnik czyściłem najpierw papierem 220 żeby większość syfu z niego zedrzeć a potem wełną stalową. Nie chcę by moja wieśka się świeciła jak psu jajca, ona ma wyglądać jak motor z tym czymś, solidny niezawodny i z duszą. Muszę poszukać w Szczecinie sklepu gdzie mogę kupić stalową wełnę, bo to co znalazłem w piwnicy ledwo na gaźnik starczyło, a jeszcze koła i kilka innych rzeczy, nie wiecie może w jakich sklepach mogę ją znaleźć?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
No to od jakiegoś czasu mam już koła do mojej wski parę fotek wrzucam niżej, trzeba będzie to teraz oczyścić a potem ocynk, proszek i szkiełkowanie zapodać ale wpierw trzeba rozmontować. Ale wpierw trzeba mieć kasę by to zrobić:) ale oczyścić na razie można. Słyszałem tyle złych opinii o prostownikach selenowych że chciałbym go zmienić na coś lepszego skoro nie mam prostownika to nie będę go kupował tylko wsadził bym coś lepszego, czytałem na forum o jakichś diodach i innych cyngwajsach ale nie znalazłem nigdzie jak to się montuje pomóżcie. Co powinienem zrobić z zębatką i zabierakiem? czy zębatka pojeździ jeszcze trochę? Jakimi nitami ją porządnie przymocować?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Zębatkę najlepiej wymieniać razem z łańcuchem i zębatką zdawczą. Może ta pojeździ, ale do odrestaurowanego motorka nie bardzo, nie sądzisz?
Coś masz nie tak z dystansami
.
Coś masz nie tak z dystansami

- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
Możesz mi powiedzieć które dystanse bo nie bardzo rozumiem?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
download/file.php?id=14334&mode=view
Chodzi mi o dystanse z tego zdjęcia. Masz jakieś bieżnie łożysk czy coś innego. Zajrzyj do katalogu części WSK M06B3 to wszystko Ci się rozjaśni.
Ucieszysz się jak Ci powiem, że zabierak jest nieoryginalny?
Chodzi mi o dystanse z tego zdjęcia. Masz jakieś bieżnie łożysk czy coś innego. Zajrzyj do katalogu części WSK M06B3 to wszystko Ci się rozjaśni.
Ucieszysz się jak Ci powiem, że zabierak jest nieoryginalny?

- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 1979
To mnie wcale nie ucieszyło przez to będę musiał szukać nowego:/ I tak najważniejsze że koła z bębnami mam. Ośki pewnie też nowe będą bo te są zjechane z deczka. W ogóle to wszystko zaraz kupię nowe 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość