Blokada stopki centralnej

podwozie - nadwozie
Odpowiedz
Sajmon28
Posty: 26
Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
Lokalizacja: łódzkie
Kontaktowanie:

Blokada stopki centralnej

Post autor: Sajmon28 » 2012-04-06, 17:11

Witam
Jeśli ktoś z Was posiada dwuramówkę to proszę o info ewentualnie foto jak powinna wyglądać złożona stopka centralna podczas jazdy tzn. stopka jest zamocowana do ramy i jest do niej przymocowana sprężyna. U mnie problem problem polega na tym, że po złożeniu stopki nie jest ona w żaden sposób zablokowana czyli huśta się na tej sprężynie. Z tego co mi się wydaje powinna ona być jakoś zablokowana żeby trzymać się stabilnie ramy. Na tylnym błotniku zauważyłem jaką dziwnie wygiętą blachę od strony stopki. Być może ona ma za zadanie jakoś ją trzymać. Jeśli tak to w jaki sposób. Mile widziane foto.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Blokada stopki centralnej

Post autor: Polak » 2012-04-08, 20:57

Ja w swojej Viki mam taki metal- lekki stop, giętki i on mi podtrzymuje stopkę. Był od samego początku
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Sajmon28
Posty: 26
Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
Lokalizacja: łódzkie
Kontaktowanie:

Re: Blokada stopki centralnej

Post autor: Sajmon28 » 2012-04-08, 22:03

Dzięki za foto. Jakby Ci się udało zrobić foto z bliska to byłbym wdzięczny.

Awatar użytkownika
Polak
Posty: 128
Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
GG: 36036273
Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontaktowanie:

Re: Blokada stopki centralnej

Post autor: Polak » 2012-04-10, 17:37

Viki jest rozłożona i czeka na piaskowanie w Bielsku-Białej. Jak będę w Bielsku to zrobię zdjęcie.

Awatar użytkownika
necro
Posty: 18
Rejestracja: 2013-07-17, 23:20
GG: 0
Moje maszyny: WSK B1
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Blokada stopki centralnej

Post autor: necro » 2013-07-18, 00:48

Podłączam się do tematu. Stopki centralne do dwuramówek występowały w 2ch wariantach - z dospawanymi do ramion trójkątnymi blokadami, które po rozłożeniu/opuszczeniu stopki opierały się na belce poprzecznej w ramie oraz w wersji bez takich blokad. Pytanie - czy rama motocykla dla tych 2ch typów też się czymś różniła czy stopki te można stosować zamiennie?
Pytanie przede wszystkim do właścicieli dwuramówek z zamontowanymi stopkami centralnymi.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości