Dodaję link do filmiku z skróconym przebiegiem renowacji : [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aGXlwbBpUoQ[/youtube]
WFM M06 z 1965
- 
				Adam_WFM
 - Posty: 16
 - Rejestracja: 2012-07-17, 11:41
 - GG: 9615892
 - Moje maszyny: WFM M06 1965
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontaktowanie:
 
WFM M06 z 1965
Witam. Mam na imię Adam i mam 18 lat. Zabytkowe motocykle od dziecka były moją pasją. Może opowiem jak zaczęła się moja przygoda z WFM ; )... Będąc pewnego razu na wsi - lato 2007, poszedłem do znajomego w odwiedziny. Zupełnie całkiem przypadkiem zajrzałem przez uchylone drzwi do szopy a tam coś stoi. Tak, to była moja przyszła WFM. Pierwszy właściciel, od nowości przejechane niewiele ponad 5 tys km.  Stała 30 lat w jednym miejscu, porzucona, niechciana... A więc zaczęły się rozmowy w sprawie kupna tego cuda - bezskutecznie. Właściciel nie wyrażał chęci sprzedaży  
 jednak tak bardzo jej pragnąłem (mimo tego że, była tak zaniedbana, podniszczona przez ząb czasu) ale była kompletna. Podczas każdej wizyty u mojej babci odwiedzałem sąsiada "męcząc" go o WFM-ke. Trwało to 2 lata ale się udało. 23 grudnia 2009 - przywiozłem moją WFM za 500zł razem z dokumentami. Była kompletna - to najważniejsze. Całą zimę rozkręcałem moje cudeńko i przyszedł czas na remont. Piaskowanie, chromowanie, malowanie + ręczne wykonywanie emblematów. Kosztowało mnie to wiele czasu i pieniędzy ale chyba warto było  
  Sami oceńcie ... Udzielę pytań na wszelkie odpowiedzi odnośnie mojej Perły. Pozdrawiam.
Dodaję link do filmiku z skróconym przebiegiem renowacji : [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aGXlwbBpUoQ[/youtube]
			
									
									
						Dodaję link do filmiku z skróconym przebiegiem renowacji : [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aGXlwbBpUoQ[/youtube]
- AudioBas
 - Administrator
 - Posty: 4120
 - Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
 - GG: 3615115
 - Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Kontaktowanie:
 
Re: WFM M06 z 1965
Super film, ale ta muza trochę nie pasi!!
			
									
									
						- Skinder
 - Posty: 2229
 - Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
 - Moje maszyny: Perkoz 0001
 - Lokalizacja: Lubicz
 - Kontaktowanie:
 
Re: WFM M06 z 1965
Dobrze widzę, rama pomalowana razem z wahaczem bez zdejmowania i koła potraktowane srebrzanką do grzejników bez rozszprychowania ? Simmeringi też zostawiłeś oryginalne ?
			
									
									- 
				Abaddon
 - Posty: 54
 - Rejestracja: 2011-06-22, 17:43
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK M06 B1 '70
 - Lokalizacja: Sędziszów
 - Kontaktowanie:
 
Re: WFM M06 z 1965
Z tego co mi się rzuciło w oczy to koła pomalowane w całości i silnik od wski.
			
									
									
						- 
				Downolander
 - Posty: 101
 - Rejestracja: 2012-02-09, 09:11
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK 125 
Romet Ogar 205 - Lokalizacja: Włoszczowa
 - Kontaktowanie:
 
Re: WFM M06 z 1965
Kierownica nie ori wygląda na taką jak od S2.
			
									
									
						- rafalgb
 - Posty: 479
 - Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
 - GG: 6822956
 - Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750 - Lokalizacja: 64-980 trzcianka
 - Kontaktowanie:
 
Re: WFM M06 z 1965
Cześć Adam ładna maszyna teraz będzie pewnie u ciebie kolejne 30lat:)
			
									
									
						- wujcio
 - Posty: 1764
 - Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
 - GG: 0
 - Lokalizacja: okolice Krakowa
 - Kontaktowanie:
 
Re: WFM M06 z 1965
Przecież ta kierownica jest org od WFM a nie od żadnego S2.Downolander pisze:Kierownica nie ori wygląda na taką jak od S2.
- 
				Adam_WFM
 - Posty: 16
 - Rejestracja: 2012-07-17, 11:41
 - GG: 9615892
 - Moje maszyny: WFM M06 1965
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontaktowanie:
 
Re: WFM M06 z 1965
Rama była malowana razem z wahaczem, lecz co do kół nie masz racji - przykro miSkinder pisze:Dobrze widzę, rama pomalowana razem z wahaczem bez zdejmowania i koła potraktowane srebrzanką do grzejników bez rozszprychowania ? Simmeringi też zostawiłeś oryginalne ?
Simmeringi są nowe.
- 
				Adam_WFM
 - Posty: 16
 - Rejestracja: 2012-07-17, 11:41
 - GG: 9615892
 - Moje maszyny: WFM M06 1965
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontaktowanie:
 
Re: WFM M06 z 1965
Jak się nie znasz to nie pisz takich rzeczy. Ostatni wypust WFM, czyli 1964 i 1965 miały cylinder żeliwny taki jak w WSK wraz z taką samą głowicą. Kolejna cechą "ostatnich" WFM-ek jest licznik w lampie, nie w półce jak w poprzednich rocznikach.Abaddon pisze:Z tego co mi się rzuciło w oczy to koła pomalowane w całości i silnik od wski.
Na drugi raz jak coś chcesz napisać to bądź pewny, że masz racje bo może wyjść na głupka.
- Marek.K
 - Posty: 301
 - Rejestracja: 2010-04-25, 20:29
 - GG: 11491915
 - Moje maszyny: Komary, Ogary, WSK'i
 - Lokalizacja: Winda
 - Kontaktowanie:
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
