

Dodaję link do filmiku z skróconym przebiegiem renowacji : [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aGXlwbBpUoQ[/youtube]
Przecież ta kierownica jest org od WFM a nie od żadnego S2.Downolander pisze:Kierownica nie ori wygląda na taką jak od S2.
Rama była malowana razem z wahaczem, lecz co do kół nie masz racji - przykro miSkinder pisze:Dobrze widzę, rama pomalowana razem z wahaczem bez zdejmowania i koła potraktowane srebrzanką do grzejników bez rozszprychowania ? Simmeringi też zostawiłeś oryginalne ?
Jak się nie znasz to nie pisz takich rzeczy. Ostatni wypust WFM, czyli 1964 i 1965 miały cylinder żeliwny taki jak w WSK wraz z taką samą głowicą. Kolejna cechą "ostatnich" WFM-ek jest licznik w lampie, nie w półce jak w poprzednich rocznikach.Abaddon pisze:Z tego co mi się rzuciło w oczy to koła pomalowane w całości i silnik od wski.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości