

Czekam na te filmiki i 100 fotek

Jak Błażej odpi*rdoli Wueske to ni ma chu*a we wsi

Pozdro

"Goły" cylinder na G20 chodził może nie mocno lepiej od oryginalnego ZMD, ale jednak się jakoś jeździło. Teraz jest maksymalnie 70 km/h przy bardzo nieprzyjemnej charakterystyce silnika. Jest o wiele gorzej jak na wcześniejszej specyfikacji (symetryk i zużyte elementy + progi wszędzie tam gdzie to możliwe). Ogólnie KUPA.ps. ja bym wyciął podkowe w miejscu gniazda - wyraźnie większe znaczenie dla mocy ma tu napływ nowej mieszanki niż sprężanie w komorze korbowej.
To akurat nawet w poczciwym G20 się zdarzaCzuć, że moto wysoko kręci, ale zauważyłem coś dziwnego. Jeżeli wrzucę bardzo wcześnie dwójkę (koło 20km/h) i otworzę manetkę na full to motor chce zgasnąć. BUUUUU i baj baj. Ponadto najlepiej chodzi to to na 3/4 manetki.
No ostatnio kolega dał mi się przejechać Hondą to od razu inaczej patrzę na wueskęZa to pięknie wkręca się na obroty. Co tam jeszcze, jak zmieniam bieg to nie ma takiego szarpnięcia po puszczeniu sprzegła: płynne przejście z obrotów, tak jak w objeżdżanej przeze mnie nsr 125
Jak ktos chce miec demona predkosci to chyba pomylil motory...Ale dobrze kombinując można uzyskać osiągi takie że się filozofom nie śniły
Dlatego kupiłem wskębear pisze:Jak ktos chce miec demona predkosci to chyba pomylil motory...
Mnie osobiście to nie przeszkadza- ja tą drogę znam. I bardzo miło mi się kojarzy- nawet słońce podobnie świeciBorewicz pisze:Gorzej nie mogłeś już chyba nagrać.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości