Chciałbym pokazać Wam moją WSK 175. Długo zwlekałem z tą decyzją ponieważ moje moto nie jest już w oryginalnym stanie...
Może na wstępie trochę historii
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
WSK zakupiłem w 1996 roku od drugiego właściciela z przebiegiem 6860 km. Jako że były to czasy w których nikt w mojej okolicy nie przywiązywał uwagi co do oryginalności WSK, następnego dnia po zakupie motocykl został lekko przerobiony. Z czasem tych przeróbek przybywało. Po zrobieniu prawa jazdy w 1997 r WSK od razu została zarejestrowana. Dzielnie i bezawaryjnie mi służyła i nabijała kilometry. Niestety mocy zaczęło brakować i zakupiłem MZ ETZ 250 a moją ulubioną WSK sprzedałem kuzynowi
![:wstyd:](./images/smilies/bag.gif)
Ciężko mi było się z nią rozstać ale niestety kwestie finansowe przeważyły o sprzedaży. Po około pół roku męczarni psychicznej odkupiłem moje ulubione moto
![:hurra:](./images/smilies/clap.gif)
![:-/](./images/smilies/icon_curve.gif)
W 2002 roku postanowiłem zrobić kapitalny remont całego motocykla. W silniku zawitał nowy wał, skrzynia biegów, sprzęgło z łańcuszkiem i zębatką za wale, cylinder otrzymał 1 szlif do tego wszystkie łożyska, zmieniacz biegów i gaźnik. Oczywiście wszystko na oryginalnych częściach. Na szczęście nie było wtedy jeszcze chińskich podróbek
![;D ;D](./images/smilies/lol.png)
Pierwsze zachowane zdjęcie pochodzi z 2004 r ze złożonym silnikiem. Kolejne zdjęcie to już 2005 r Kilka elementów przybyło np tylne kolo zaplecione na feldze od MZ. Przygotowane zostały również części do lakierowania. Gdy wszystko zostało pomalowane, WSK została złożona. Przez 7 lat nic sie nie zmieniło z powodu notorycznego braku czasu
![:-/](./images/smilies/icon_curve.gif)
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![;D ;D](./images/smilies/lol.png)
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Wszelkie uwagi mile widziane
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)