korek export

Tematy nie pasujące do pozostalych dzialów
trollfireblade
Posty: 682
Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
GG: 0
Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74'
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

korek export

Post autor: trollfireblade » 2013-01-28, 19:20

po tygodniach drapania sie po jajkach i główkowaniu wreszczcie sie udało, nrazie bez radełkowania i za niski (tylko taki kawałek blachy miałem) ale da sie zrobic :) wyszło idealnie, jak orygianał
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1964
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: korek export

Post autor: Sebastian440 » 2013-01-28, 19:42

Bajka oby tak dalej ! ;-)
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: korek export

Post autor: Alien » 2013-01-29, 00:19

No ja osobiście czekam na nakładki :)

trollfireblade
Posty: 682
Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
GG: 0
Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74'
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: korek export

Post autor: trollfireblade » 2013-01-31, 16:02

kolejny etap, udało sie osiągnąc odpowiedni kształt i wysokość, teraz czekam tylko na łozyska do specjalnego urządzenia, które musiałem skonstruować bo na tokarce nie da rady zrobić radełkowania.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

shlm11
Posty: 9
Rejestracja: 2012-01-30, 12:12
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
WSK M06 B3
SHL M11
Ogar 205
Lokalizacja: Łódź

Re: korek export

Post autor: shlm11 » 2013-01-31, 16:46

mógłbys podac wymiary tego korka?

trollfireblade
Posty: 682
Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
GG: 0
Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74'
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: korek export

Post autor: trollfireblade » 2013-01-31, 18:08

shlm11 pisze:mógłbys podac wymiary tego korka?
sorry ale ja z tego zyje, wiec rozumiesz. Bedzie mozna niebawem kupic :) naprawde duzo czasu, pracy i kasy trzeba włozyc zeby cos zrobic. Np kupić oryginalny korek

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: korek export

Post autor: iron_bird » 2013-01-31, 22:23

Sądząc po fantach jakie dorabiasz, to niedługo będzie ci się bardzo dobrze żyło :D
Tak czy siak, gratuluję samozaparcia żeby to wszystko wykonać i pomysłu na biznes.

Awatar użytkownika
Jarro 80
Posty: 126
Rejestracja: 2013-01-17, 00:10
GG: 0
Moje maszyny: Bandit1200, WSK M06 B3, Komar2375, Jawa 50 Mustang,
Lokalizacja: Rypin
Kontaktowanie:

Re: korek export

Post autor: Jarro 80 » 2013-02-01, 00:26

To kiedy można zamówienia na korki składać i jak cenowo?
motocykle WSK tanie ekonomiczne idealne w turystyce

trollfireblade
Posty: 682
Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
GG: 0
Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74'
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: korek export

Post autor: trollfireblade » 2013-02-01, 11:57

surowy 80zł, chromowany 120zł. W przyszłym tygodniu juz bedą

trollfireblade
Posty: 682
Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
GG: 0
Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74'
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: korek export

Post autor: trollfireblade » 2013-02-01, 12:06

iron_bird pisze:Sądząc po fantach jakie dorabiasz, to niedługo będzie ci się bardzo dobrze żyło :D
Tak czy siak, gratuluję samozaparcia żeby to wszystko wykonać i pomysłu na biznes.
nie wiesz chyba ile kosztuje zrobienie formy do tłoczenia (modle się zeby mi sie zwróciło to co włozyłem)
kazdy mysli ze to kawełek blachy wart 3zł, musze sprzedac około 60 korków zeby sie zwrocił koszt matrycy- nie wiem czy znajde tylu chetnych?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: korek export

Post autor: Savier » 2013-02-01, 13:07

5k to spora sumka, aczkolwiek myślę, że każdy będzie chciał mieć w swojej wuesce takie cacko :). Fajnie byłoby gdyby można je jakoś odróżnić od oryginału - bicie R czy coś takiego.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: korek export

Post autor: Alien » 2013-02-01, 13:18

trollfireblade pisze:
iron_bird pisze:Sądząc po fantach jakie dorabiasz, to niedługo będzie ci się bardzo dobrze żyło :D
Tak czy siak, gratuluję samozaparcia żeby to wszystko wykonać i pomysłu na biznes.
nie wiesz chyba ile kosztuje zrobienie formy do tłoczenia (modle się zeby mi sie zwróciło to co włozyłem)
kazdy mysli ze to kawełek blachy wart 3zł, musze sprzedac około 60 korków zeby sie zwrocił koszt matrycy- nie wiem czy znajde tylu chetnych?
Jeszcze nic nie sprzedales, a juz sa tacy co licza Twoje zyski :D

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: korek export

Post autor: iron_bird » 2013-02-01, 14:06

Ja wiem, że formy się nie znajduje na ulicy i kosztują grube pieniądze, ale chyba też nie będziesz sprzedawał korków i kompletnych zbiorników po 20zł co nie? ;)

trollfireblade
Posty: 682
Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
GG: 0
Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74'
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: korek export

Post autor: trollfireblade » 2013-02-01, 17:30

iron_bird pisze:Ja wiem, że formy się nie znajduje na ulicy i kosztują grube pieniądze, ale chyba też nie będziesz sprzedawał korków i kompletnych zbiorników po 20zł co nie? ;)
Weż pod uwage , że naprawde niewiele osób jest chetny na zakup, nie moge dać niskiej ceny i sprzedawac duze ilości bo Wasze maszyny stracą na wartości i atrakcyjności- wystarczy zobaczyć co sie dzieje z junakiem. Ceny spadły na łeb, czesci są za grosze.
Myslałem sporo nad moralnym aspektem produkcji czesci do unikatów i do końca nie jestem przekonany, że dobrze robie.

trollfireblade
Posty: 682
Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
GG: 0
Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74'
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: korek export

Post autor: trollfireblade » 2013-02-01, 17:33

Savier pisze:5k to spora sumka, aczkolwiek myślę, że każdy będzie chciał mieć w swojej wuesce takie cacko :). Fajnie byłoby gdyby można je jakoś odróżnić od oryginału - bicie R czy coś takiego.
bedzie można rozróżnić po rozkęceniu korka, pozatym chyba dam dodatkowy otworek w podkładce i blaszce od spodu bo chybą będą kłopoty z odpowietrzeniem baku jak w oryginale (dlatego dużo korków oryginalnych ma rozwiercone dziurki na wieczku)

auriol77
Posty: 640
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: korek export

Post autor: auriol77 » 2013-02-01, 20:43

trollfireblade pisze: Weż pod uwage , że naprawde niewiele osób jest chetny na zakup, nie moge dać niskiej ceny i sprzedawac duze ilości bo Wasze maszyny stracą na wartości i atrakcyjności- wystarczy zobaczyć co sie dzieje z junakiem. Ceny spadły na łeb, czesci są za grosze.
To chyba dobrze ,że większą rzeszę ludzi stać na uratowanie tych motocykli i urozmaicają nasze szare drogi.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: korek export

Post autor: Alien » 2013-02-01, 21:15

Przez 40 lat te motocykle były naprawiane drutem...jak ktoś chce teraz złożyć z tego porządna maszynę to musi mieć części. Pojawianie się wysokiej klasy zamienników to normalna kolej rzeczy dla klasyka w tym wieku. Widać, że marka WSK jest na właściwej drodze - ku lepszemu!

Za 5 lat nikt nie zapyta na forum czy kupić Almota czy CXa tylko czy brać odlew AK20 z powłoką teflonową czy kuty :D

trollfireblade
Posty: 682
Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
GG: 0
Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74'
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: korek export

Post autor: trollfireblade » 2013-02-02, 12:56

dzisiaj udało mi sie rozwiązac poważny problem z kierunkowskazami, przy wyginaniu skrzydełek w blaszce mocującej element optyczny wichrowała sie cała blacha- zresztą jak w oryginale, ale sie udło, wymagało to zrobienia odpowiedniego przyrządu
efekty:
Jeszcze tylko pospawac i do chromowania, blaszki nie bede zgrzewał tylko spawał punktowo od srodka bo zostaną dołki na korpusie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: korek export

Post autor: Johnny » 2013-02-02, 15:32

Alien pisze:Przez 40 lat te motocykle były naprawiane drutem...jak ktoś chce teraz złożyć z tego porządna maszynę to musi mieć części. Pojawianie się wysokiej klasy zamienników to normalna kolej rzeczy dla klasyka w tym wieku. Widać, że marka WSK jest na właściwej drodze - ku lepszemu!

Za 5 lat nikt nie zapyta na forum czy kupić Almota czy CXa tylko czy brać odlew AK20 z powłoką teflonową czy kuty :D
Święte słowa :) Do większości klasyków można kupić współczesne zamienniki bardzo dobrze wykonane i zgodne z oryginałem, tylko nie do WSK ..... nie dość, że z plasteliny to jeszcze do niczego nie podobne. Dobry zamiennik musi kosztować ale żeby wydać na zawias do WSK 600zł to każdy od razu mówi, że od dziadka za piwo wyrwie używkę. Dopóki to podejście się nie zmini dopóty w ofercie handlowej będzie gówno a nie dobre części .......

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 305
Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
GG: 7482920
Moje maszyny: WSK M06-64
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: korek export

Post autor: jarek » 2013-02-02, 16:39

I tak zamienniki będą tańsze niż oryginały w tym samym stanie, pewnie i oryginały idzie kupić taniej niż zamienniki ale znając życie są mocno sfatygowane przeszłością i konieczna będzie ich reanimacja co pewnie przewyższy koszt zakupu zamiennika.
Ja tam czekam na końcową ofertę, i mam nadzieję, że dla forumowiczów znajdzie się jakiś rabacki :D

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość