
korek export
-
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
korek export
po tygodniach drapania sie po jajkach i główkowaniu wreszczcie sie udało, nrazie bez radełkowania i za niski (tylko taki kawałek blachy miałem) ale da sie zrobic
wyszło idealnie, jak orygianał

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: korek export
Bajka oby tak dalej ! 

- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: korek export
kolejny etap, udało sie osiągnąc odpowiedni kształt i wysokość, teraz czekam tylko na łozyska do specjalnego urządzenia, które musiałem skonstruować bo na tokarce nie da rady zrobić radełkowania.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2012-01-30, 12:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
WSK M06 B3
SHL M11
Ogar 205 - Lokalizacja: Łódź
Re: korek export
mógłbys podac wymiary tego korka?
-
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: korek export
sorry ale ja z tego zyje, wiec rozumiesz. Bedzie mozna niebawem kupicshlm11 pisze:mógłbys podac wymiary tego korka?

- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: korek export
Sądząc po fantach jakie dorabiasz, to niedługo będzie ci się bardzo dobrze żyło 
Tak czy siak, gratuluję samozaparcia żeby to wszystko wykonać i pomysłu na biznes.

Tak czy siak, gratuluję samozaparcia żeby to wszystko wykonać i pomysłu na biznes.
- Jarro 80
- Posty: 126
- Rejestracja: 2013-01-17, 00:10
- GG: 0
- Moje maszyny: Bandit1200, WSK M06 B3, Komar2375, Jawa 50 Mustang,
- Lokalizacja: Rypin
- Kontaktowanie:
Re: korek export
To kiedy można zamówienia na korki składać i jak cenowo?
motocykle WSK tanie ekonomiczne idealne w turystyce
-
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: korek export
surowy 80zł, chromowany 120zł. W przyszłym tygodniu juz bedą
-
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: korek export
nie wiesz chyba ile kosztuje zrobienie formy do tłoczenia (modle się zeby mi sie zwróciło to co włozyłem)iron_bird pisze:Sądząc po fantach jakie dorabiasz, to niedługo będzie ci się bardzo dobrze żyło
Tak czy siak, gratuluję samozaparcia żeby to wszystko wykonać i pomysłu na biznes.
kazdy mysli ze to kawełek blachy wart 3zł, musze sprzedac około 60 korków zeby sie zwrocił koszt matrycy- nie wiem czy znajde tylu chetnych?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: korek export
5k to spora sumka, aczkolwiek myślę, że każdy będzie chciał mieć w swojej wuesce takie cacko
. Fajnie byłoby gdyby można je jakoś odróżnić od oryginału - bicie R czy coś takiego.

- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: korek export
Jeszcze nic nie sprzedales, a juz sa tacy co licza Twoje zyskitrollfireblade pisze:nie wiesz chyba ile kosztuje zrobienie formy do tłoczenia (modle się zeby mi sie zwróciło to co włozyłem)iron_bird pisze:Sądząc po fantach jakie dorabiasz, to niedługo będzie ci się bardzo dobrze żyło
Tak czy siak, gratuluję samozaparcia żeby to wszystko wykonać i pomysłu na biznes.
kazdy mysli ze to kawełek blachy wart 3zł, musze sprzedac około 60 korków zeby sie zwrocił koszt matrycy- nie wiem czy znajde tylu chetnych?

- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: korek export
Ja wiem, że formy się nie znajduje na ulicy i kosztują grube pieniądze, ale chyba też nie będziesz sprzedawał korków i kompletnych zbiorników po 20zł co nie? 

-
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: korek export
Weż pod uwage , że naprawde niewiele osób jest chetny na zakup, nie moge dać niskiej ceny i sprzedawac duze ilości bo Wasze maszyny stracą na wartości i atrakcyjności- wystarczy zobaczyć co sie dzieje z junakiem. Ceny spadły na łeb, czesci są za grosze.iron_bird pisze:Ja wiem, że formy się nie znajduje na ulicy i kosztują grube pieniądze, ale chyba też nie będziesz sprzedawał korków i kompletnych zbiorników po 20zł co nie?
Myslałem sporo nad moralnym aspektem produkcji czesci do unikatów i do końca nie jestem przekonany, że dobrze robie.
-
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: korek export
bedzie można rozróżnić po rozkęceniu korka, pozatym chyba dam dodatkowy otworek w podkładce i blaszce od spodu bo chybą będą kłopoty z odpowietrzeniem baku jak w oryginale (dlatego dużo korków oryginalnych ma rozwiercone dziurki na wieczku)Savier pisze:5k to spora sumka, aczkolwiek myślę, że każdy będzie chciał mieć w swojej wuesce takie cacko. Fajnie byłoby gdyby można je jakoś odróżnić od oryginału - bicie R czy coś takiego.
-
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- Kontaktowanie:
Re: korek export
To chyba dobrze ,że większą rzeszę ludzi stać na uratowanie tych motocykli i urozmaicają nasze szare drogi.trollfireblade pisze: Weż pod uwage , że naprawde niewiele osób jest chetny na zakup, nie moge dać niskiej ceny i sprzedawac duze ilości bo Wasze maszyny stracą na wartości i atrakcyjności- wystarczy zobaczyć co sie dzieje z junakiem. Ceny spadły na łeb, czesci są za grosze.
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: korek export
Przez 40 lat te motocykle były naprawiane drutem...jak ktoś chce teraz złożyć z tego porządna maszynę to musi mieć części. Pojawianie się wysokiej klasy zamienników to normalna kolej rzeczy dla klasyka w tym wieku. Widać, że marka WSK jest na właściwej drodze - ku lepszemu!
Za 5 lat nikt nie zapyta na forum czy kupić Almota czy CXa tylko czy brać odlew AK20 z powłoką teflonową czy kuty
Za 5 lat nikt nie zapyta na forum czy kupić Almota czy CXa tylko czy brać odlew AK20 z powłoką teflonową czy kuty

-
- Posty: 682
- Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
- GG: 0
- Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74' - Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: korek export
dzisiaj udało mi sie rozwiązac poważny problem z kierunkowskazami, przy wyginaniu skrzydełek w blaszce mocującej element optyczny wichrowała sie cała blacha- zresztą jak w oryginale, ale sie udło, wymagało to zrobienia odpowiedniego przyrządu
efekty:
Jeszcze tylko pospawac i do chromowania, blaszki nie bede zgrzewał tylko spawał punktowo od srodka bo zostaną dołki na korpusie
efekty:
Jeszcze tylko pospawac i do chromowania, blaszki nie bede zgrzewał tylko spawał punktowo od srodka bo zostaną dołki na korpusie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: korek export
Święte słowaAlien pisze:Przez 40 lat te motocykle były naprawiane drutem...jak ktoś chce teraz złożyć z tego porządna maszynę to musi mieć części. Pojawianie się wysokiej klasy zamienników to normalna kolej rzeczy dla klasyka w tym wieku. Widać, że marka WSK jest na właściwej drodze - ku lepszemu!
Za 5 lat nikt nie zapyta na forum czy kupić Almota czy CXa tylko czy brać odlew AK20 z powłoką teflonową czy kuty

- jarek
- Posty: 305
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
- GG: 7482920
- Moje maszyny: WSK M06-64
- Lokalizacja: Oława/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: korek export
I tak zamienniki będą tańsze niż oryginały w tym samym stanie, pewnie i oryginały idzie kupić taniej niż zamienniki ale znając życie są mocno sfatygowane przeszłością i konieczna będzie ich reanimacja co pewnie przewyższy koszt zakupu zamiennika.
Ja tam czekam na końcową ofertę, i mam nadzieję, że dla forumowiczów znajdzie się jakiś rabacki
Ja tam czekam na końcową ofertę, i mam nadzieję, że dla forumowiczów znajdzie się jakiś rabacki

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości