WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Awatar użytkownika
jokerhit
Posty: 119
Rejestracja: 2012-02-25, 16:46
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek
Wsk kos
Wsk M21W2 x2
Komar 2350
Motorynka Romet
Lokalizacja: Mielec
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: jokerhit » 2012-11-02, 18:13

No prace widzę ładnie posuwają się do przodu , jestem bardzo ciekawy ciągu dalszego ;)

pozdro :cool:

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: AudioBas » 2012-11-03, 02:40

Kup porządne łożyska SKF, FAG, KOYO :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Dymacz

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: Dymacz » 2012-11-05, 22:43

Dzisiaj zaplotłem przednie koło, w 40 minut poszło, pierwsze szprychowanie w życiu ale dałem radę xD

Edytowano :)

Sorry że nie w załączniku no ale nie chciałem sory to był ten taki ten tamten ;D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: Savier » 2012-11-11, 19:16

Wszystko fajnie, ale nie skończyłeś polerować piasty :)

Dymacz

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: Dymacz » 2012-11-11, 19:26

A ja to specjalnie zrobiłem bo jak sobie to lustr wyobrażałem to jakoś nie za bardzo mi to podchodziło. Też coś o tym mówił Skinder w temacie ze swoim dudkiem. Cytuję...
poprostu nie jestem fanem polerki na lustro.

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: Łukasz S. » 2012-11-11, 19:27

Jezusie, czym Ty robisz te zdjęcia? :shock:
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: chomik » 2012-11-11, 20:31

Mi to wygląda na kalkulator....

Co do tematu-na moje, jak już polerować, to żeby to jakoś wyglądało, a nie tylko tak lekko przetrzeć...
Poza tym, całkiem ładnie Ci to idzie widzę. Doganiasz mnie powoli.

Dymacz

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: Dymacz » 2012-11-12, 20:19

Chłopaki, nie każdego stać na jakiś aparat 14 mpxelowy. Nie chce mi się wydawać na to pieniędzy.

Dymacz

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: Dymacz » 2013-02-17, 20:25

Żeby nie było że Wueska upadła czy coś.
Na złomie stała cz 175 i miała aby 2 kierunki, aluminiowe. A takie były tylko w WSK.
Gościu ze złomu puścił mi je za 4 zł, rozebrałem na części pierwsze, na częściach aluminiowych w środku pisze "WSK-G" a na kloszach "made in poland"
Odbłyśniki jak i szkła w stanie zadowalającym.
Fotki jak się prezentują na przednim zawieszeniu:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Mocowania i nakrętki kierunkowskazów przygotowane do ocynkowania.

Postanowiłem też kupić trochę kabli, opaskę termokurczliwą oraz konektory męskie i żeńskie około 20 sztuk i oczkowe 5 i 6mm

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zakupiłem też bezpiecznik 4A i żarówkę BOSMA 12V 40/45W

Obrazek

(żarówka ze starych zapasów dlatego tak wygląda)

Oraz odbłyśnik reflektora (wkładam go spowrotem w folię żeby nikt się nie dotykał chromu)

Obrazek
Obrazek

A dzisiejsze zakupy to wysokie szkło reflektora (Tutaj podziękowania i pozdrowienia dla Kuubaxx-a z naszego forum, gdyby nie on, nie miałbym szkła)

Obrazek

Na papierku pisze WSK 125 ale w 175 były takie same szkła. Ogólnie w WSKach występowały 2 typy szkieł reflektorów: niskie i wysokie.

Co do silnika to niedawno zakupiłem łożyska FAG C3 na cały silnik.

Sorry że zdjęcia nie są w załącznikach ale nie wygasną. Na przyszłość postaram się dawać w załącznikach.

Dymacz

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: Dymacz » 2013-03-13, 15:15

Dzisiaj odebrane ocynki :)
DSC0001488.jpg
DSC0001489.jpg
DSC0001490.jpg
DSC0001499.jpg
DSC0001501.jpg
DSC0001502.jpg
Części nie były przygotowywane do ocynkowania, ale wyszło w miarę ok :)
Nakrętki nachodzą na ośkę jedną i drugą, inne nakrętki na pozostałe śruby tez dobrze wchodzą i nie mają tego luzu :)

Chyba nie dawałem zdjęć jak wygląda lampa po wymianie odbłyśnika oraz szkła, oraz po przetarciu czernidłem K2 Bono Black.
DSC0001427.jpg
DSC0001426.jpg
DSC0001425.jpg

Czyli prace powoli się przesuwają do przodu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 127
Rejestracja: 2011-07-29, 09:38
GG: 39451236
Moje maszyny: Narcyz 81r
Lokalizacja: K.Mławy
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: Jędrek » 2013-03-30, 13:01

Jak tam Gaze... to znaczy kobuz ? :D
Czwóra Me Gusta :]

Dymacz

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: Dymacz » 2013-03-30, 13:22

Ja Ci dam Gazelę! :mrgreen:
To był Kobuz, jest Kobuz i będzie Kobuz ;D

To tak w skrócie :)
No trochę się dzieje z nim, dzisiaj odebrałem paczkę ze skuterdebica, części ładnie wyglądają.

Aczkolwiek czegoś mi brakuje w tej paczce, wydaje mi się że zamówiłem trochę więcej części, później sprawdzę.
Któregoś pięknego dnia nie miałem co robić no i pomyślałem sobie że zamontuję automat zmiany biegów, nawet kilka osób (nie z tego forum) prosiło mnie żebym porobił zdjęcia, oczywiście śruby i podkładki z art-nierdzewne.
Wszystkie części do złożenia czyściutkie, składanie na podłodze w moim pokoju, rąk sobie nie ubrudziłem bo nie było czym, taką robotę lubię ;)
Bez żadnych problemów wszystko skręciłem, dałem jeszcze klej LOCTITE na śrubki automatu, czego nie widać na załącznikach.

Jak widać na próbę założyłem kopniak i dźwignię zmiany biegów po ocynkowaniu, mogłem się bardziej przyłożyć do przygotowania powierzchni pod ocynk ale to przy kolejnym remoncie :)
DSC0001538.jpg
DSC0001540.jpg
DSC0001541.jpg
DSC0001542.jpg
DSC0001543.jpg
DSC0001544.jpg
DSC0001545.jpg
DSC0001546.jpg
DSC0001547.jpg
DSC0001548.jpg
DSC0001570.jpg
DSC0001571.jpg
DSC0001572.jpg
DSC0001573.jpg
DSC0001574.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Dymacz

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: Dymacz » 2013-04-15, 15:03

Z góry przepraszam za post pod postem, ale jakoś tak wyszło :P
Tym razem wpadam z zapytaniem, czy to oznacza że jest z maja 1982?
DSC0001277.jpg
Bo na włączniku stopu ogarnąłem 1979, co mnie ździwiło śruby wyglądały na takie jakby nie były nigdy odkręcane, pomyłka w fabryce i założenie włącznika stopu z 1979?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: krzysiek200 » 2013-04-15, 17:57

pewnie założyli jaki mieli akurat na magazynie, a co do licznika to motor może być z tych samych okolic co licznik

Dymacz

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: Dymacz » 2013-04-15, 22:07

Wg numeru ramy (S02256642) jest to rok 1982, czyli pewnie tak jak mówisz, założyli co było pod ręką. Fajnie że się wyjaśniło.

Doszedł mi też mały drobiazg zwany uszczelką pod głowicę (O dziwo pasuje idealnie, zobaczymy jak sprawdzi się w praktyce)
DSC0001646.jpg
Wypolerowałem komorę spalania (tą mniejszą część, nadal się zastanawiam nad zmianą głowicy ponieważ tutaj chyba zmieliło komuś pierścienie!)
DSC0001647.jpg
Korba na skuterze zamówiona, teraz tylko czekać!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Dymacz

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: Dymacz » 2013-04-22, 13:50

Na domiar złego musiało coś się stać :(
DSC0001669.jpg
DSC0001670.jpg
Teraz są 3 opcje:
Najrozsądniejsza - kupić nowy dekielek
Taka w miarę normalna - dać do spawania aluminium
No i ostatnia - przykręcić tak jak jest + dać szeroką podkładkę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Adrian.
Posty: 247
Rejestracja: 2012-04-26, 14:42
GG: 11487935
Moje maszyny: Jawa 350
WSK 2xM06B3
Lokalizacja: Okolice Szczytna
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: Adrian. » 2013-04-22, 14:10

Więcej bałaganu z tym spawaniem niż to warte. Kup drugą używkę i bedzie gitara.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2223
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: Skinder » 2013-04-22, 14:25

Toć koleś sprzedawał takie coś po 10 czy 12zł na allegro, za pospawanie weźmie 5 + trzeba będzie się napierdolić, żeby to działało i trzymało jakoś, a i tak wygląda jakby pogryzł to 8 latek.

Dymacz

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: Dymacz » 2013-04-22, 21:11

Fakt, nie daj że jest pogryziony ostro, będzie zabawa żeby po spawaniu otwór stożkowy zrobić, do tego płaszczyznę.
Szukam używki.
Pytanie mi się jeszcze jedno nasuwa. Do kół łożyska zastosować otwarte czy zamknięte? Ponieważ mam zakupione i są one zamknięte, lecz nie wiem czy to będzie dobrze.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 Kobuz 82r - Inżynier Dymacz.

Post autor: Savier » 2013-04-22, 22:06

RS, zamknięte albo gumką, albo blaszką.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości