Żeby nie było że Wueska upadła czy coś.
Na złomie stała cz 175 i miała aby 2 kierunki, aluminiowe. A takie były tylko w WSK.
Gościu ze złomu puścił mi je za 4 zł, rozebrałem na części pierwsze, na częściach aluminiowych w środku pisze "WSK-G" a na kloszach "made in poland"
Odbłyśniki jak i szkła w stanie zadowalającym.
Fotki jak się prezentują na przednim zawieszeniu:

Mocowania i nakrętki kierunkowskazów przygotowane do ocynkowania.
Postanowiłem też kupić trochę kabli, opaskę termokurczliwą oraz konektory męskie i żeńskie około 20 sztuk i oczkowe 5 i 6mm
Zakupiłem też bezpiecznik 4A i żarówkę BOSMA 12V 40/45W
(żarówka ze starych zapasów dlatego tak wygląda)
Oraz odbłyśnik reflektora (wkładam go spowrotem w folię żeby nikt się nie dotykał chromu)
A dzisiejsze zakupy to wysokie szkło reflektora (Tutaj podziękowania i pozdrowienia dla
Kuubaxx-a z naszego forum, gdyby nie on, nie miałbym szkła)
Na papierku pisze WSK 125 ale w 175 były takie same szkła. Ogólnie w WSKach występowały 2 typy szkieł reflektorów: niskie i wysokie.
Co do silnika to niedawno zakupiłem łożyska FAG C3 na cały silnik.
Sorry że zdjęcia nie są w załącznikach ale nie wygasną. Na przyszłość postaram się dawać w załącznikach.