
Problem z niedochodzacym paliwem paliwem
- sado
- Posty: 15
- Rejestracja: 2012-09-16, 22:25
- GG: 31311405
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: WERESZCZE MAŁE
- Kontaktowanie:
Problem z niedochodzacym paliwem paliwem
Witam.Mam taki problem w wsk 125 ze mi nie dochodzi paliwo do cylindra.Gaźnik wyczysciłem i dalej tak samo.Niewiem co to moze byc powodem tego moze wy mi pomozecie.Pozdro 

- Kondziu
- Posty: 328
- Rejestracja: 2012-03-30, 16:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B3 125(1982)
WSK M06-B3(1979)
WSK M06-B3(1984) - Lokalizacja: Kalisz
- Kontaktowanie:
Re: Problem z niedochodzacym paliwem paliwem
w komorze pływakowej jest paliwo ??? spróbuj zatkać filtr powietrza i kopnąć może zassie
"Nie ma Boga jest motór"
- Wojtas530
- Posty: 47
- Rejestracja: 2012-01-28, 23:40
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B1
WSK 175
Komar 3 s38 - Lokalizacja: Na wschód od Wrocławia
- Kontaktowanie:
Re: Problem z niedochodzacym paliwem paliwem
Może wyczyść kranik? zmień wężyk ?
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: Problem z niedochodzacym paliwem paliwem
Przyszykuj klicze i jakąś butelke, nowy wężyk, mały filtr paliwa, gaziki z apteki, lejek i pojemnik by zlać paliwo.
Jeżeli motocykl stał więcej jak 2l ata nie ruszany, zapewnię jest zasyfiały bak i kranik. Skoro już gaźnik bardzo dobrze wyczyściłeś
1. odepnij wężyk od gażnika przy zakręconym kraiku.
2. weź butelke i sprawdź na "O"twartym i "R"ezerwa czy w ogóle leci paliwo. Ma sączyć się dość dobrze ciągłym strumyczkiem, nie kapać. Jak tak to super, do gaźnika powinno dochodzić paliwo więc i komora pływakowa powinna mieć paliwo.
3. Jak nic nie leci, masz odpowiedź! Kranik i bak do czyszczenia.
Jeżeli musisz wyczyścić kranik to w rurkach lekko grzebnij drutem i przedmuchaj go pompką/kompresorem przez otworek co podłączasz wężyk (czyli ujście paliwa). Tylko nie przedmuchuj go na "Z"amkniętym bo uszczelki mogą puścić, tak dla bezpieczeństwa.
Po spuszczeniu palowa, w bak zaświeć latarką i będziesz wiedzieć czy masz też czyścić inwazyjnie środek baku, czy tylko przepłukać (już bez kranika - zatykasz palcem i bujasz bakiem)/zlać paliwo przez gaze która zatyka lejek i kolejny raz przepłukać/przefiltrować, aż do skutku! Zmieniając gaziki od stopnia zanieczyszczeń.
Sprawdź też zaworek w pokrywce komory pływakowej czy przepuszcza powietrze.
Ogólnie po tym zabiegu radzę założyć filtr paliwa w taki sposób czerwone - wężyk, zielone - filtr, na górze kranik a na dole komora pływaka gdyby ktoś nie zakapował.
i dopiero próbować odpalać motocykl.
Pamiętaj o kierunkowości przelotu filtra. Nie kupuj też jakiegoś wielkiego, bo będzie problem z wyłożeniem wężyków (ja mam taką baryłkę, ze stożkową siateczką w środku, średnicy ok 2cm i długości do 4cm)
Napisz co było nie tak
Pozdro
Edit///
jak rozkręcałeś gaźnik to jak go czyściłeś? sprawdzałeś pompką/kompresorem czy wszystkie kanaliki drożne? Dysze przetkaj włosiem z pędzelka.... więcej pomysłów nie mam.
Jeżeli motocykl stał więcej jak 2l ata nie ruszany, zapewnię jest zasyfiały bak i kranik. Skoro już gaźnik bardzo dobrze wyczyściłeś
1. odepnij wężyk od gażnika przy zakręconym kraiku.
2. weź butelke i sprawdź na "O"twartym i "R"ezerwa czy w ogóle leci paliwo. Ma sączyć się dość dobrze ciągłym strumyczkiem, nie kapać. Jak tak to super, do gaźnika powinno dochodzić paliwo więc i komora pływakowa powinna mieć paliwo.
3. Jak nic nie leci, masz odpowiedź! Kranik i bak do czyszczenia.
Jeżeli musisz wyczyścić kranik to w rurkach lekko grzebnij drutem i przedmuchaj go pompką/kompresorem przez otworek co podłączasz wężyk (czyli ujście paliwa). Tylko nie przedmuchuj go na "Z"amkniętym bo uszczelki mogą puścić, tak dla bezpieczeństwa.
Po spuszczeniu palowa, w bak zaświeć latarką i będziesz wiedzieć czy masz też czyścić inwazyjnie środek baku, czy tylko przepłukać (już bez kranika - zatykasz palcem i bujasz bakiem)/zlać paliwo przez gaze która zatyka lejek i kolejny raz przepłukać/przefiltrować, aż do skutku! Zmieniając gaziki od stopnia zanieczyszczeń.
Sprawdź też zaworek w pokrywce komory pływakowej czy przepuszcza powietrze.
Ogólnie po tym zabiegu radzę założyć filtr paliwa w taki sposób czerwone - wężyk, zielone - filtr, na górze kranik a na dole komora pływaka gdyby ktoś nie zakapował.
i dopiero próbować odpalać motocykl.
Pamiętaj o kierunkowości przelotu filtra. Nie kupuj też jakiegoś wielkiego, bo będzie problem z wyłożeniem wężyków (ja mam taką baryłkę, ze stożkową siateczką w środku, średnicy ok 2cm i długości do 4cm)
Napisz co było nie tak

Pozdro
Edit///
jak rozkręcałeś gaźnik to jak go czyściłeś? sprawdzałeś pompką/kompresorem czy wszystkie kanaliki drożne? Dysze przetkaj włosiem z pędzelka.... więcej pomysłów nie mam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości