Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
-
Szklanka
- Posty: 216
- Rejestracja: 2012-11-25, 14:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 1980r.
- Lokalizacja: Włocławek
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szklanka » 2013-04-03, 19:51
szuba pisze:No ale stożkowych się nie dociąga na chama,tylko do zniknięcia luzu:p
Audio na chama dociągał i mówił, że to obciera

-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2013-04-03, 20:14
Oj tam!
Zostawiłem jest OK!
Nie ruszam sztycy!
Co działam - opier... się

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
tomek23293
- Posty: 79
- Rejestracja: 2012-09-23, 11:06
- GG: 8328143
- Moje maszyny: WSK M06 B3
Simson S51
Romet Pony m301
- Lokalizacja: Sieradz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tomek23293 » 2013-04-03, 22:06
Wiosna od poniedziałku a ty się opierdalasz

-
szynel12
- Posty: 7
- Rejestracja: 2012-08-19, 19:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Niepla RJS
-
Kontaktowanie:
Post
autor: szynel12 » 2013-04-13, 20:31
Robisz coś czy nie ?;d
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2013-04-13, 21:11
Robię!
Śmigałem dziś cały dzień, aż mi paliwa brakło 15 km od domu.
Właśnie dopiero wróciłem...
Muszę potestować ten sportowy gaźnik, bo fabryczny powoli mnie wkur....

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
szynel12
- Posty: 7
- Rejestracja: 2012-08-19, 19:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Niepla RJS
-
Kontaktowanie:
Post
autor: szynel12 » 2013-04-13, 21:32
To dawaj jakieś fotki

Dla mnie fabryczny bardzo ładnie wygląda

i nic go w 4ce nie zastąpi

-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2013-04-13, 21:48
Sorka, powaliłem tematy!
Myślałem, że o 125 piszemy!
W 175tce na razie nic się nie zmieniło!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2013-04-30, 13:46
Mam na próbę parę podkładek pod wałek główny (wałek pośredni ma mniejszą średnicę i dopiero będę zamawiał).
Pasuje idealnie!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2013-05-07, 00:37
Prace idą powoli do przodu...
Gaźniki wędrują do regeneracji:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Buzek
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-10-06, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak M10
- Lokalizacja: Brzozów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Buzek » 2013-05-07, 12:47
Nie chcę robić kryptoreklamy , ale Pegazy regeneruje również Jarek z Tucholi . Regeneracja polega na uszczelnieniu korpusu gaźnika i tulejowaniu przepustnicy . Koszt około 120zł .
Jak odbierzesz gaźniki z regeneracji to koniecznie daj znać co i jak , bo nie mogę się zdecydować komu oddać mojego pegazika

.
Pzdr.
-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2013-05-07, 17:37
Foty mojego Pegaza zregenerowanego w Puszczykowie wrzucę w przyszłym tygodniu. Ogólnie jeździłem na jednym od Tucholaka i porównując z tym co zobaczyłem w swojej paczce zdecydowanie bardziej polecam Reges. Wrzuce później foty to bedzie wiadomo o co chodzi, teraz za bardzo nie mam czasu.
-
Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Łukasz S. » 2013-05-07, 22:04
Nie lepiej pakować się w jakiś bardziej ucywilizowany gaźnik?
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2013-05-07, 22:10
Alien pisze:Foty mojego Pegaza zregenerowanego w Puszczykowie wrzucę w przyszłym tygodniu. Ogólnie jeździłem na jednym od Tucholaka i porównując z tym co zobaczyłem w swojej paczce zdecydowanie bardziej polecam Reges. Wrzuce później foty to bedzie wiadomo o co chodzi, teraz za bardzo nie mam czasu.
Za jakość się płaci, niestety...
Z tego co wiem to w Tucholi tylko uszczelniają korpus oraz dorabia tuleję na przepustnicy.
Tutaj mamy kompleksową regenerację wszystkich zużytych lub nie spełniających norm elementów (dysze są dorabiane, a nie jakieś chińskie......)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KoSzU » 2013-05-07, 22:17
Jaki koszt w tej firmie?
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2013-05-07, 22:24
Alien, mam nadzieję, że się nie obrazisz?
Jak coś usuń później moje zdjęcia i dodaj swoje

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2013-05-08, 11:33
Spoko, ja bym nie wrzucił w ciągu tygodnia

-
SEBA
- Posty: 285
- Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
- Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6
- Lokalizacja: Hajnówka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: SEBA » 2013-05-08, 11:39
Zacnie prezentuje się ten Pegaz

Ja ostatnio wziąłem się za przegląd mojego i po odkręceniu dolnej śruby wewnętrzny korpus sam wypadł

-
Buzek
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-10-06, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak M10
- Lokalizacja: Brzozów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Buzek » 2013-05-08, 15:18
Łukasz S. pisze:Nie lepiej pakować się w jakiś bardziej ucywilizowany gaźnik?
Pegaz nie jest taki zły , lecz większość egzemplarzy jest w kiepskim stanie . Właśnie to jest głównym powodem powstawania mitów na temat Pegaza. Pegaz to Polska replika Amala monobloc , jednak niektóre rozwiązania w amalu były lepsze . A tak właściwie Pegaz to gaźnik stricte robiony pod Junaka . A to że znalazł się również w wsk , shl , osie to zasługa ówczesnego ustroju politycznego .
Pzdr.
-
auriol77
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
-
Kontaktowanie:
Post
autor: auriol77 » 2013-05-10, 18:20
Łukasz S. pisze:Nie lepiej pakować się w jakiś bardziej ucywilizowany gaźnik?
Łatwiej to powiedzieć niż wstawić coś pracującego chociaż tak dobrze jak pegaz. Przerabiałem ten temat.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości