CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2013-06-27, 09:06

Ten czarny kabelek masz podłączyć pod +12V :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

cylon1
Posty: 16
Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
GG: 0
Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
Lokalizacja: czersk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: cylon1 » 2013-06-27, 09:16

Carny podpiołem razem z czerwonym pod aku i napięcie spadło ale dalej chyba za wysokie bo na wysokich obrotach pokazuje 18v. Jak jest u ciebie ile V?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2013-06-27, 09:21

14,5-15V.

Mierz miernikiem analogowym, bo te elektroniczne wariują :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

cylon1
Posty: 16
Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
GG: 0
Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
Lokalizacja: czersk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: cylon1 » 2013-06-27, 09:26

Elektroniczny, chyba spróbuje podpiąć żarówkę i sprawdzę czy przepali.

cylon1
Posty: 16
Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
GG: 0
Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
Lokalizacja: czersk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: cylon1 » 2013-06-27, 10:16

Właśnie wróciłem z garażu i tak.
Podpiąłem żarówkę 35W od przodu i się nie przepaliła :-) zmierzyłem napięcie na aku bez podłączenia 12,4V przy uruchomieniu ładowanie przy podłączonej żarówce na wyższych obrotach 12,8V co o tym sądzisz?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2013-06-27, 10:47

OK :)








cylon1 pisze:Carny podpiołem razem z czerwonym pod aku
Lepiej podepnij go pod +12V po stacyjce, bo jak motocykl będziesz miał wyłączony to po paru dniach rozładuje Ci aku :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

cylon1
Posty: 16
Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
GG: 0
Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
Lokalizacja: czersk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: cylon1 » 2013-06-27, 12:08

tak to zrobię, a co myślisz o ładowaniu?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2013-06-27, 12:35

OK
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

cylon1
Posty: 16
Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
GG: 0
Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
Lokalizacja: czersk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: cylon1 » 2013-06-27, 12:56

Dzięki za pomoc. Jeszcze zostało mi przetoczyć lekko stożek na magnecie ( typ: cf90w, stożek 12mm), bo za płytko weszło, nakrętkę nakręcam jakieś 2,5 obrotu(5mm, połowa grubości nakrętki)ale to już muszę sam sobie poradzić. Wyrazy uznania, za włożony trud i pomysłowość z tym zapłonem. :-)

kazik30
Posty: 6
Rejestracja: 2013-06-26, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: wsk m06b3 1979
Lokalizacja: częstochowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: kazik30 » 2013-06-29, 11:27

Cześć,mam pytanie,jakie powinno być napięcie na cewce zasilającej CDI ?mam miernik elektroniczny uni-t i przy próbie rozruchu pokazuje mi do 80v,cewka ma opór 760ohm,to już trzeci iskrownik a iskra jest słaba,jak wszystko działało iskra była 2 razy mocniejsza,a napięcie podchodziło pod 200v,dodam,że moduł i cewka zapłonowa też wymienione,możliwe żeby się koło rozmagnesowało?


tak to u mnie wygląda
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
salf
Posty: 9
Rejestracja: 2012-05-17, 01:15
Moje maszyny: WSK 125 B3
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: salf » 2013-07-11, 18:23

Mam takie same objawy jak na tym filmiku

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xC7HEB7D8os[/youtube]

Co jest przyczyną? Wymienić moduł?

Mój moduł wygląda jak ten: http://allegro.pl/modul-cdi-2t-zipp-qua ... 35971.html
Czy to ma wpływ, że cały zapłon (cewkę i moduł) mam w silniku za podstawką?

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2013-07-11, 18:28

A pod filmikiem to już nie raczysz przeczytać komentarza... Zamień miejscami kable od impulsatora.

Awatar użytkownika
salf
Posty: 9
Rejestracja: 2012-05-17, 01:15
Moje maszyny: WSK 125 B3
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: salf » 2013-07-11, 18:35

...no to mam problem, bo mam impulsator z jednym wyjściem :-(

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2013-07-11, 19:15

Przybliż lub oddal impulsator...

Zamienianie przewodu nic nie da....
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

przemo22
Posty: 47
Rejestracja: 2012-02-09, 16:48
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: przemo22 » 2013-07-13, 00:08

witam. przeczytałem cały temat
zamontowałem zaplon cdi w wsk 125 jest iskra
koło 3xg impulsator ma dwa kable tak jak wyzej na fotach
zamieniałem te dwa przewody jak mowił Audio. ustawialem według jego rysunku ale tylko strzela w tłumik albo tylko zalewa
prosze o pomoc

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2013-07-13, 07:28

Źle ustawiłeś zapłon!
Lampa stroboskopowa w rękę.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

kazik30
Posty: 6
Rejestracja: 2013-06-26, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: wsk m06b3 1979
Lokalizacja: częstochowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: kazik30 » 2013-07-13, 14:30

W momencie iskry impulsator musi być na końcu znacznika na kole,wtedy musi działać,no i oczywiscie bez lampy nie ustawisz,chyba ze Ci sie uda trafić ;D

arthek
Posty: 6
Rejestracja: 2012-11-28, 19:50
GG: 0
Moje maszyny: WFM OSA M52 - w eksploatacji .
Jawa Kyvacka 250 - klocki
Lokalizacja: Świetokrzyskie
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: arthek » 2013-07-18, 10:30

cylon1 pisze:Posiadam regulator taki jak audio basa tyle że inne rozmieszczenie kolorów kabli nie wiem czy dobrze to podpinam:
czarny - +12 po stacyjce
czerwony - + do akumulatora
różowy - stator
żółty - stator
zielony - masa
(żółty i różowy obojętnie w jakiej kolejności do statora?)
Czy oudowa regulatora musi być przykręcona do masy?

Jeszcze muszę przerobić iskrownik do tego regulatora i mam kilka pytań:
1)czy wystarczy odlutować zielony kabel z drutem i połączyć razem bez połączenia z tą blaszką czyli chyba masą?
2)biały zupełnie wywalić i czy dolutowywać drut od cewki od blaszki masy?
3)połączenie zółtego kabelka z drutem i blaszką do masy pozostawić niezmienione?
4)zostaje mi jedna cewka bez podłączenia, czy ją zostawić czy podłączyć szeregowo do reszty jeżeli tak to jak?

Prosiłbym o odpowiedź.

Cylon,
I jak w końcu przelutowałeś ten iskrownik ?
Dzięki z góry za odpowiedź.

pozdr

cylon1
Posty: 16
Rejestracja: 2013-05-23, 10:35
GG: 0
Moje maszyny: WFM OSA, WARSZAWA 223
Lokalizacja: czersk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: cylon1 » 2013-07-18, 21:32

wszystko podłączyłem wg tego jak pisałem

final

Re: CDI W WSK 125

Post autor: final » 2013-07-22, 10:17

Zadziwiające jak dużo roboty z tym macie. Ja nie muszę nic przylutowywać. Ale ja używam zapłonów od 4t z modułem od 2t ...nooo i muszę przetaczać magneto ale jak widzę wasze problemy to powiem tylko że WARTO :D

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość