
CDI W WSK 125
- guziec583
- Posty: 243
- Rejestracja: 2013-02-25, 18:29
- GG: 0
- Moje maszyny: Shl M11W
Wsk M06B3
M06B3
Romet Pony
ogar 200
Honda Dominator - Lokalizacja: Olecko
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
no właśnie chciałem kupić takie co ma AudioBas ale było tylko te podobne z oznaczeniem CFW90-YX najlepiej jak przejadę się do sklepu i tam kupię chyba
a wszytko inne ok ? bo czytałem post i były problemy z regulatorem napięcia

[*]Kupię stare motocykle i części[/color] [/b] ( MZ , WSK , WFM , ROMET ) okolice Olecka , Suwałk, Ełku
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Panowie, czy zwykła wsk'owa instalacja pasuje pod zapłon CDI? czy trzeba coś zmieniac? bo na chwile obecną nie mam zadnej i chciałem zrobić identyczną jak tą starą, ale nie wiem czy potem nie będzie problemu jakbym zakładał cdi ;/
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 2012-10-14, 20:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 Kos
- Lokalizacja: skierniewice
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Po staremu raczej nie podłączysz. Oryginalnie masz 3 kable wychodzące z silnika. Set CDI ma 5 kabli, jeden możesz zmasować,więc zostają 4. W ogóle to jest ostatnia rzecz jaką się powinieneś przejmować :d. Ja zostawiłem ori instalacje i nic nie ucinałem. Może przewód przedłużłem albo dołożyłem,ale problemu nie było.
- AndrzejJ
- Posty: 389
- Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
- GG: 0
- Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97 - Lokalizacja: Hrubieszów
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Hymm, mówisz, że 5 przewodów?
Ja tam planuję tylko dwa(regulator, cewka WN i moduł pod podstawką) wychodzi tylko ładowanie aku i gaszenie, dalej z aku światła itp.
Ja tam planuję tylko dwa(regulator, cewka WN i moduł pod podstawką) wychodzi tylko ładowanie aku i gaszenie, dalej z aku światła itp.
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 2012-10-14, 20:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 Kos
- Lokalizacja: skierniewice
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Chyba, że tak jak wyżej... W każdym razie jeżeli wszystko jest na zewnątrz (moduł, regler, cewka gdzieś na przykład pod siedzeniem/zbiornikiem) to wyprowadzenie z iskrownika jest 5 kabli. No ale mówię, nie ma się tym co martwić za bardzo. Lepiej skupcie się nad dobrym zamocowaniem zestawu
Z odrobiną sprytu każdy poradzi sobie z kablami 


Re: CDI W WSK 125
ja w swoich iskrownikach mam 4 kablem 2 z prądem jeden impulsator a jeden cewki wn. Jak połączysz razem te od prądu to możesz wyprowadzić 3 kabe jak oryginał. Albo moduł i cewke wsadzić pod podstawkę (wtedy wygląd jak oryginał) a wyprowadzić gaszenie (biało czarny) i światła ładowanie (biały i żółty) i masz juz totalnie oryginał 

-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2012-02-09, 16:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
witam
panowie jakiej uzywacie swiecy do wieski 125 w tym zaplonie cdi ?
i jaka macie ustawiona przerwe na swiecy ?
panowie jakiej uzywacie swiecy do wieski 125 w tym zaplonie cdi ?
i jaka macie ustawiona przerwe na swiecy ?
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Świeca CI może zostać org przerwę zwiększasz sobie do 0,6 0,7mm.
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2012-02-09, 16:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
czyli standardowo iskra f75 - f80 ?
lub brisk... nie pamietam oznaczenia
lub brisk... nie pamietam oznaczenia
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2013-12-08, 16:21
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk kos
- Lokalizacja: skorocice
- Kontaktowanie:
wsk 125 Cdi
witam przerabiam zaplon w moim motorku na cdi.podlaczylem juz wszystko zgodnie ze schematem od audiobasa czyli modul regulator cewke z fajka.nie wiem co zrobic z tymi trzema starymi kabelkami co byly podlaczone do przodu silnika?prosze o pomoc.
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Chłopaki przerabiałem swój iskrownik tak aby mieć wszystkie cewki na ładowanie. Czyli podłączyłem je szeregowo, nic nie przewijałem tylko kilka rzeczy po prostu przelutowałem lub odlutowałem całkowicie.
Czyli teraz mam tylko czarny kabel z tej dużej cewki i dwa czerwone na końcach cewek. Czy tak jak teraz bedzie jest dobrze podłączone?
Czyli teraz mam tylko czarny kabel z tej dużej cewki i dwa czerwone na końcach cewek. Czy tak jak teraz bedzie jest dobrze podłączone?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Tak jest ok mam podobnie przylutowane i się sprawdza. Regulator oczywiście od atv do cewek bezmasowych.
Ekipa Południe®
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Dzięki Arek 

-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2012-02-09, 16:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
witam.
mam taki problem chciałem zrobić tak jak wy koledzy wszystkie cewki na ładowanie ale na powyższym zdjeciu nie bardzo to widać
i po drugie kilka stron wcześniej ktoś to zrobił inaczej i już nie wiem który sposób to zrobić
Ps. zdjęcie z przed kilku stron może ktoś wie i dorysowałby do tego zdjęcia co i jak?
i ile po takiej przeróbce ma wychodzić przewodów do ładowania (do regulatora)
bo przed przeróbka są dwa biały i żółty.
taki regulator będzie odpowiedni?
http://allegro.pl/regulator-napiecia-12 ... 77261.html
mam taki problem chciałem zrobić tak jak wy koledzy wszystkie cewki na ładowanie ale na powyższym zdjeciu nie bardzo to widać
i po drugie kilka stron wcześniej ktoś to zrobił inaczej i już nie wiem który sposób to zrobić
Ps. zdjęcie z przed kilku stron może ktoś wie i dorysowałby do tego zdjęcia co i jak?
i ile po takiej przeróbce ma wychodzić przewodów do ładowania (do regulatora)
bo przed przeróbka są dwa biały i żółty.
taki regulator będzie odpowiedni?
http://allegro.pl/regulator-napiecia-12 ... 77261.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: CDI W WSK 125
Przecież na zdjęciu kolegi ziorko jest wszystko opisane...
Co do Twojego regulatora to nie wiem czy będzie CI on działał...
Powinien być taki : http://allegro.pl/regulator-napiecia-12 ... 67693.html
Co do Twojego regulatora to nie wiem czy będzie CI on działał...
Powinien być taki : http://allegro.pl/regulator-napiecia-12 ... 67693.html
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 

-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2012-02-09, 16:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
wiem że jest opisane ale nie byłem pewny bo ktos wczesniej dodał te zdjęcie co ja dodałem i jest inaczej.
a kolegi ziorko nie czaje za bardzo.
po tej przeróbce będą nadal dwa kable ? zółty i biały jak przed przerobieniem czy może jeden po podłaczeniu szeregowo
a kolegi ziorko nie czaje za bardzo.
po tej przeróbce będą nadal dwa kable ? zółty i biały jak przed przerobieniem czy może jeden po podłaczeniu szeregowo
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Przemo, faktycznie chyba mam inaczej niż na tym zdjęciu co Ty podałeś. Mówili mi, że tak jak ja mam zrobione to powinno działać. Teraz nie mam czasu, ale może jutro rano jak dam rade a w najgorszym przypadku jutro wieczorem wrzuce zdjęcie już zrobionego iskrownika
teraz mam lepszy aparat wiec spróbuje to uchwycić w jak najprostszy sposób
Aczkolwiek swojego jeszcze nie testowałem i nie daje 100% pewności inni tak maja i jeżdża 



-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2012-02-09, 16:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
będę wdzięczny
taki mały opis co gdzie i w lepszej jakości by się przydało 
no i co z tymi przewodami czy zostają dwa czy jeden bo przeróbce
?


no i co z tymi przewodami czy zostają dwa czy jeden bo przeróbce

- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: CDI W WSK 125
Ja mam tak to zrobione. 
Mam nadzieję,że pomogłem i że ogarniesz o co chodzi.

Mam nadzieję,że pomogłem i że ogarniesz o co chodzi.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 

-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2012-02-09, 16:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
dziękuje
teraz wszystko jasne i ładnie opisane
jeszcze musze zakupić normalny rrgulator
bo ten 4 pinowy chyba nie da się podłączyć


bo ten 4 pinowy chyba nie da się podłączyć

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości